خرید بهترین آب میوه گیری کنوود

  • ۳ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (1 امتیاز)

آبمیوه ها یکی از پرطرفردارترین نوشیدنی های روز دنیا می باشند مخصوصا اگر طبیعی و تازه و بدون هیچ افزودنی باشند. برای اینکه همیشه در خانه یک آبمیوه تازه داشته باشید بایستی از آبمیوه گیری استفاده نمائید که یکی از وسیله های پرکاربرد و پر طرفداری می باشد. این دستگاه انواع مختلفی دارند و باتوجه به نیازی که از دستگاه دارید و کیفیت و اندازه  آن میتوانید مدل مورد نظر را انتخاب و تهیه کنید که شامل دو مدل دستی و برقی می شود. با استفاده از دستگاه آبمیوه گیری کنوود میتوانید در صورتی که فرزندتان تمایلی به خوردن میوه ندارد آبمیوه را جایگزین آن کنید.

خرید آب میوه گیری کنوود

پیشنهاد:
معرفی و خرید آبمیوه گیری باکیفیت

انواع مختلف آب میوه گیری کنوود

  1. آب میوه گیری برقی

این مدل از محصول ها شامل تجهیزات دیگری مانند آسیاب ، خرد کن و نیز مخلوط کن می باشند یا تنها فقط تک کاره هستند و شامل هیچ گونه موارد دیگری نیستند. هنگام خرید این محصولی بایستی به توان خروجی ، تیغه و فیلتر دستگاه توجه کنید و تلاش کنید محصولی را تهیه نمائید تا تیغه ها و فیلتر آن از استیل ضد زنگ تهیه شده باشد زیرا در غیر این صورت در اثر استفاده به مرور زمان فرسوده می شوند و زنگ می زنند.

  1. آب میوه گیری دستی

با داشتن این مدل از محصول ها میتوانید در هر جا و مکانی آب میوه مورد علاقه خود را تهیه و نوش جان کنید.این محصول برای آب میوه گیری لیمو ، انار ، گریپ فروت و نیز مخلوط کردن برخی از مواد غذایی ساخته شده است.

نکاتی در مورد نگهداری و تمیز کردن آب میوه گیری کنوود

  1. بعد از هربار استفاده دستگاه را با فرچه های کوچک تمیز کنید زیرا اگر تفاله های میوه ها بر روی دستگاه خشک شوند تمیز کردن آن سخت و دشوار می شود.
  2. برای تمیزکردن از آب سرد و بدون مواد شوینده استفاده کنید چون میوه ها چرب نیستند و به آسانی پاک می شوند.
  3. بعد از گرفتن آبمیوه ها فیلتر دستگاه را جدا کرده و آن را تمیز کنید.
  4. برای این که رنگ دستگاه تغییر نکند بهتر است گاهی اوقات آن را با محلول آب و سفیدکننده تمیز کنید.

آب میوه گیری کنوود

پیشنهاد:
لیست قیمت 40 مدل میز تلویزیون چوبی

نکاتی که هنگام خرید آب میوه گیری کنوود بایستی به آن توجه کنید

  • توان مصرفی

توان مصرفی رابطه مستقیمی با میزان مصرف برق دارد که هنگام خرید بایستی به این گزینه توجه داشته باشید. قدرت اغلب دستگاه ها بین 500 الی 1500 وات دارند

  • سرعت

بدون هیچ تردیدی همه ی افراد سرعت آبمیوه گیری برایشان مهم می باشد که در این قسمت موتور دستگاه است که میزان سرعت را زیاد و کم می کند. هرمقدار سرعت چرخش موتور بیشتر باشد بازدهی آن افزایش پیدا می کند منتها باید به این نکته نیز توجه کنید که جنس و نوه تیغه دستگاه نیز تاثیر بسزایی دارد

  • به همراه داشتن تفاله گیر جداگانه

چناچه دستگاهی که تهیه می کنید از این قابلیت برخودار باشد که مزیت محسوب می شود . برخی از دستگاه های آبمیوه گیری با اینکه عملکرد فوق العاده ای دارند اما از این قابلیت برخوردار نمی باشند لازم به ذکر است که ظرفیت مخزن تفاله گیر نیز مهم می باشد

  • شکل ظاهری

زیبایی و شیک بودن دستگاه نیز یک مزیت محسوب می شود که نمیتوان از آن چشم پوشی کرد منتها زیبایی مطلق به معنای کارآمدی دستگاه نمی باشد پس توجه کنید که دستگاهی را انتخاب کنید تا علاوه بر زیبایی کیفیت بالایی نیز داشته باشد

  • قیمت

هنگام خرید هر کالایی قیمت آن مهم می باشد که قیمت آبمیوه گیری نیز براساس برند و نوع کارایی آن دسته بندی می شود. ابتدا هزینه ای که میخواهید برای خرید این دستگاه کنار بگذارید را مشخص کنید سپس با توجه به بودجه ای که در نظر دارید دستگاه مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنید

  • قطر و اندازه دهانه ورودی

تلاش کنید محصولی را انتخاب کنید که شامل دهانه ورودی بزرگتری باشد چون هر مقدار که دهانه آن بزرگ تر باشد میوه ها را می توان با اندازه های گوناگونی داخل آن قرار داد و دیگر احتیاجی نیست که میوه ها را به قطعه کوچک تری تقسیم کنید.

  • محافظت موتور در برابر حرارت

در بعضی از محصول ها برخی سیستم ها کار گذاشته شده است که این سیستم منجر می شود تا هنگام کار کردن بیش از اندازه محصول و گرم شدن آن این توانایی را به شما میدهد که به شکل اتوماتیک خاموش شود و تا زمان خنک شدن روشن نمی شود.

  • چندکاره بودن

بعضی از این محصول ها با توانایی چند کاره بودن در بازار عرضه می شوند که علاوه بر گرفتن آب میوه ها شامل قابلیت هایی مثل آسیاب ، رنده و مخلوط کن را به همراه دارد و جنس پارچ مخلوط کن اصولا از جنس شیشه و پلاستیک می باشد.

  • جنس تیغه

جنس تیغه ها در برندهای مختلف متفاوت می باشد که اصولا از پلاستیک ، استیل ، سرامیک ، تیتانیوم ، فولاد و… می باشد. شما بایستی توجه داشته باشید تا تیغه ای را انتخاب کنید که دیرتر کند شود و زنگ بزند.

  • جنس بدنه

جنس بدنه این محصول ها اصولا از پلاستیک فشرده و استیل می باشد که هر دوی این جنس ها از کیفیت بالایی برخوردار می باشند منتها از نظر وزنی مقداری بایکدیگر تفاوت دارند.

  • سیستم ضد چکه

در صورتی که محصول شما فاقد این ویژگی باشد مجبور می شوید یک لیوان در زیر دهانه آن قرار بدهید. منتها محصول های امروزی این توانایی را مهیا می کند تا بدون چکه کردن بتوانید به راحتی از محصول خود استفاده کنید.

پیشنهاد:
خرید بهترین چمن زن بنزینی
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه