خرید بهترین اتو سایا

  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (1 امتیاز)

قطعا نخستین چیزی که در برخورد با افراد به چشم می آید ، داشتن لباس های مرتب و بدون چروک می باشد. مهم نیست که چه مقدار برای لباس خود هزینه می کنید تا زمانی که لباس های شما چروک باشد ، اطرافیان شما را به دید یک آدم نامرتب می شناسند. به همین دلیل داشتن یک اتو مناسب و قدرت مند در اتوکشی لباس ها و سایر وسیله هایی که به اتو احتیاج دارند لازمه ی هر خانه ای می باشد. اتو کردن لباس ها علاوه بر از بین چروک ها باعث از بین بردن میکروب و باکتری های موجود بر روی لباس ها نیز می شود. می توان گفت که وجود اتو سایا در هر خانه ای جزء مهم ترین وسیله های زندگی محسوب می شود همچنین میتوانید سالیان سال بدون هیچ گونه مشکلی از آن استفاده نمائید.

امروزه اتوها در مدل های مختلف و گوناگونی در بازار عرضه می شوند که هرکدام امکانات و ویژگی های خاص خودشان را دارند و انتخاب هر مدل بر عهده سلیقه خودتان می باشد. اتو سایا یکی از مارک هایی می باشد که توانسته است تاکنون باکیفیت بالای محصول ها توجه بسیاری از افراد را جلب کند.

خرید اتو بخار سایا

پیشنهاد:
خرید 60 مدل انواع اتو بخار کاربردی و شیک

انواع مختلف اتو سایا

  • اتو معمولی و یا خشک سایا

این مدل محصول ها بیشتر برای اتو کردن لباس های غیر پشمی مناسب می باشد و وزنی حدود 3 کیلوگرم دارند. این مدل از اتوها اصولا قیمت نسبتا پایینی دارند و در توان های 1100 وات طراحی می شوند. در دنیای امروز بیشتر این اتوها در خیاطی ها مورد استفاده قرار می گیرند و بیشتر برای ایجاد خط اتو و یا صاف کردن قسمتی از پارچه و یا لباس مورد استفاده قرار می گیرند.

  • اتو پرسی سایا

این مدل از محصول ها بیشتر مناسب مصرف های خیلی زیاد و یا صنعتی می باشند که با فشردن دو صفحه به هم لباس ها را با سرعت بسیار بالایی صاف می کند همچنین سرعت عملکرد در اتو کشیدن را هم بسیار بالا می برد. این اتوها قبلا تنها در اتوشویی ها و یا مرکزهای بزرگ تولیدی وجود داشت منتها امروزه برخی از برندها اتوهای پرسی با حجم و وزن کمی را تولید می کنند تا افرادی که علاقه به اتوپرسی دارند بتوانند در خانه به راحتی از آن استفاده نمایند.

  • اتو مخزن دار سایا

اتوهای مخزن دار یکی دیگر از مدل هایی می باشد که امروزه در بازار عرضه می شود که در اصل جزئی از دسته های اتو بخار محسوب می شوند ، منتها این مدل از محصول ها شامل مخزن آب جداگانه ای هستند که با شلنگ به اتو متصل شده است و نسبت به اتو بخار ، بخار بیشتری را تولید می کنند و برای کسانی که علاقه زیادی به بخار دارند ، روند اتو کردن را بسیار راحت و لذت بخش تر می کند.

  • اتو بخار سایا

این مدل از محصول ها میتوان گفت که نسل جدیدی از اتوهای خشک می باشند منتها با دارا بودن یک مخزن آب ، می توانند در هنگام اتو کردن ، بخار گرمی را به الیاف لباس انتقال دهند که منجر به راحتی بیشتر در اتو کردن می شود. اصولا این محصول ها در توان هایی حدود 1000 الی 3200 با وزنی کمتر از اتوی خشک تولید و در بازار عرضه میشوند.

روش تمیز کردن اتو سایا در خانه

قطعا به این نکته توجه کرده اید که هر چند وقت یکبار هنگام اتو کردن لباس ها رد اتو بر روی لباس ها باقی می ماند ، این مشکل به دلیل مواد معدنی و یا ذرات داخل اتو به صفحه می باشد. در این مواقع بهتر است داخل اتو بخار مقداری مساوی سرکه و آب بریزید سپس اتو را روی یک پارچه و یا حوله تمیز قرار دهید به صورتی که حالت ایستاده قرار داشته باشد و مراقب باشید که اتویتان بر روی پارچه نیوفتند. در مرحله دوم اتو را بر روی بخار تنظیم کنید و صبر کنید تا سرکه و آب کاملا بخار شود. 10 دقیقه صبر کنید سپس بدنه فلزی را با یک دستمال تمیز و مرطوب پاک نمائید (بهتر است هنگام تمیز کردن پارچه را چند لایه کنید تا دستتان نسوزد)

اتو سایا

پیشنهاد:
خرید بهترین اتو فلر

نکاتی که هنگام خرید اتو سایا بایستی به آن توجه داشته باشید

  1. جنس کف اتو

معمولا جنس کف اتوها از سرامیک ، تیتانیوم ، استیل و آلومینیوم می باشد. محصولاتی که جنس سرامیک و یا تیتانیومی دارند با کمترین اصطکاک بر روی لباس حرکت می کنند و کمتر به پارچه آسیب میرسانند همچنین تمیز کردن راحت تری دارند و در برابر خراشیدگی و پوسیدگی مقاوم می باشند

  1. اندازه کف محصول

هر مقدار کف محصول عریض تر باشد بهتر می باشد چون با یک بار اتو کشیدن سطح بیشتری از لباس را صاف خواهد کرد.توجه داشته باشید که کف اتو کاملا صاف باشد و هیچ گونه برامدگی نداشته باشد.

  1. توان مصرفی

هر مقدار این عدد بیشتر باشد سرعت داغ شدن اتو بیشتر بوده و زمان انتظار برای اتو کردن کاهش پیدا می کند. هرمقدار که بخاردهی محصول بیشتر باشد می بایست هزینه برق بیشتری نیز پرداخت کنید. برای اتوهای خانگی توان مصرفی بین 2000 الی 3000 مناسب می باشد.

  1. وزن

وزن محصول بایستی مناسب باشد و هنگام کار دست را اذیت نکند. به بیان دیگر نه آنقدر سبک باشد که فشار نتواند فشار کافی را به لباس وارد کند و نه آنقدر سنگین باشد که به راحتی جابه جا نشود.

  1. طول سیم

هر مقدار طول سیم بیشتر باشد اتو کردن راحت تر انجام می شود و شما قابلیت مانور بیشتری خواهید داشت.

  1. ظرفیت مخزن آب

هر مقدار که ظرفیت مخزن آب بیشتر باشد شما می توانید مدت زمان بیشتری را صرف اتو کردن بدون اضافه کردن آب مجدد کنید.

  1. خاموش شدن خودکار

یکی از مهم ترین گزینه ای که بهتر است بر روی محصول وجود داشته باشد سیستم قطع خودکار می باشد ، در این حالت در صورتی که اتو شما مدت زمان زیادی بر روی لباس قرار بگیرد به صورت اتوماتیک خاموش می شود و لباس شما دیگر نمی سوزد. زمانی که شما برای مدتی اتو را در حالت ایستاده و یا خوابیده تکان ندهید خاموش شود و از بروز هرگونه آتش سوزی جلوگیری کند.

  1. سیستم ضد رسوب

محصولاتی که این ویژگی را در بر داشته باشند در محفظه آن ها هیچ گونه رسوبی تشکیل نمی شود و احتیاجی به محلول ها ضد رسوب نخواهید داشت.

  1. ضد چکه بودن

این خصوصیت باعث می شود تا زمانی که دمای کف اتو به میزان کمتر از حد مجاز برای تولید بخار برسد ، محفظه تبخیر به شکل اتوماتیک بسته بشود و آب به بیرون نریزد و یا چکه نکند. بهتر است این ویژگی را نادیده نگیرید زیرا در برخی اوقات باعث می شود که لباس هایتان لک بشود.

  1. مقدار بخاردهی

دو مدل بخاردهی وجود دارد که شامل بخاردهی پیوسته و بخار دهی لحظه ای می باشد.مقیاس بخار دهی گرم در دقیقه می باشد و هرقدر این میزان بیشتر باشد اتو بخار بیشتری را تولید می کند. در بعضی از محصول ها که سیستم تشدید بخار وجود دارد به شما این اجازه می دهد تا برای مدت زمان مشخصی حجم بخار خروجی را بیشتر کنید.

  1. سلف کلین

وجود این خصوصیت در محصول باعث می شود تا رسوب ها در منافذ اتو انباشته نشوند و بخار حاصل از جوشیدن آب به راحتی از داخل منافذ خارج شوند.

  1. اسپری آب

وجود اسپری آب در محصول ها به شما این امکان را میدهد تا به میزان و به صورت مساوی آب را از داخل مخزن اتو بر روی سطح پارچه مورد نظرتان اسپری کنید.

پیشنهاد:
خرید بهترین اتو دسینی


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه