معرفی و خرید 60 مدل بهترین استند گلدان

  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (1 امتیاز)

همانگونه که میدانید وجود گل و گلدارن در محیط خانه باعث شادابی و طراوت می شود و یکی از متفاوت ترین وسیله های تزئینی در خانه محسوب می شوند. اشخاصی که به گل علاقه بسیاری دارند برای تزئین آنها از وسیله های زیادی استفاده می کنند استند گلدان نیز به عنوان لوازم جانبی گل و گلدان محسوب می شود که در دو نوع چوبی و فلزی در طرح و رنگ های متفاوت و گوناگون تولید و در بازار عرضه میشوند که پرطرفدارترین نوع آنها استند نردبانی می باشد.

چرا از استند گلدان استفاده کنیم؟

چنانچه بخواهید به گل های خود سرو سامان بدهید و آنها را مرتب در یک گوشه قرار دهید بهتر است از این وسیله استفاده کنید که با استفاده کردن از آن علاوه بر مرتب بودن گلدان های شما فضای شیک و مدرنی را نیز برای شما فراهم میکند

خرید استند گلدان

پیشنهاد:
خرید 43 مدل بهترین گلدان شیشه ای + قیمت

بهترین فضا برای گذاشتن استند گلدان چه جایی می باشد ؟

این وسیله را در همه جای خانه میتوانید قرار دهید منتها بهتر است آن را در کنار پنجره به دلیل بهره گیری گیاهان از نور خورشید قرار دهید و یا در گوشه های خانه مخصوصا فضاهایی که از آن استفاده نمیشود. چنانچه فضایی که در اختیار دارید تاریک می باشد از استندهایی که قابلیت نصب لامپ دارند استفاده کنید.

استند چوبی

این مدل یکی از پرطرفدارترین استندها برای گلدانها می باشد و فضای گرمی در فضا ایجاد می کنند و به آسانی میتوان با آن را دکوراسیون خانه هماهنگ کرد.

استند فلزی

این مدل از استندها از جنس فلز ضد زنگ می باشد و مقاومت بسیار بالایی برای نگهداری گلدانها دارند

استند نردبانی

میتوان گفت که استند نردبانی یکی از پرطرفدارترین مدل ها نسبت به سایر استندها می باشد ، این مدل فضای کمی را اشغال میکند و فضای زیادی را برای استفاده از گلدانها برای شما فراهم میکند.

خرید استند گلدان

پیشنهاد:
خرید 43 مدل بهترین گلدان شیشه ای + قیمت

هنگام خرید استند گلدان به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1. مقاوم بودن آن

قبل از این که این وسیله را تهیه کنید اول برای خود مشخص کنید که برای چه جایی میخواهید آن را تهیه کنید به عنوان مثال چنانچه میخواهید آن را در تراس خود قرار دهید و آنجا فضایی می باشد که وقتی باران می بارد خیس میشود بایستی از استندهای فلزی استفاده کنید که مقاومت بالایی دارد.

  1. مقاوم در برابر وزن گلدانها

وزن گلدانهایی که میخواهید بر روی استندها قرار دهید را در نظر بگیرید ، اصولا وزنی که آنها میتوانند تحمل کنند در مشخصاتشان درج شده است در صورتی که بیش از حد توانایی تحمل وزن گلدان بگذارید باعث میشود که استند شما تاب بردارد.

  1. لق نخوردن

چنانچه استندی که انتخاب کرده اید لق میخورد به هیچ عنوان آن را تهیه نکنید زیرا باعث می شود با کوچکترین برخورد گلدانهای شما به روی زمین بیافتند.

50 ایده استند گلدان با دکوراسیون های مختلف و گوناگون


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه