خرید بهترین توستر بوش

  • ۳ فروردین ۱۴۰۳
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

میتوان گفت صبحانه یکی از مهم ترین وعده های غذایی در طول روز می باشد و برخی از افراد عقیده دارند که کیفیت نخستین وعده غذایی در طول روز به نحوه عملکردشان در باقی ساعت ها تاثیر بسزایی می گذارد. همچنین برخی ها تمایل بسیاری دارند که در کنار صبحانه شان نان تست گرم نیز وجود داشته باشد در این صورت بایستی از توستر نان بوش استفاده نمائید که همیشه برای شما کارایی دارد. هرچند که برخی از افراد بر این باورند این وسیله غیر ضروری می باشد منتها برای کسانی که علاقه دارند روز خود را با یک وعده غذایی کامل آغاز کنند داشتن این وسیله برایشان ضرورت پیدا می کند.

شما می توانید با استفاده از این وسیله نان ها را درون آن قرار دهید و گرم و برشته کنید. توسترها در اندازه و مدل های بسیار مختلف و گوناگونی در بازار عرضه می شوند که هرکدام امکانات و قیمت خاص خودشان را دارند ، شما می توانید بنابر نیازی که از آن دارید و هزینه ای که در نظر گرفته اید محصول مورد نظر خود را انتخاب و تهیه نمائید.تعدادی از این دستگاه ها تنها برای قرار دادن نان هایی با اندازه استاندارد می باشند و برخی دیگر عریض تر می باشند که می توانید انواع مختلف نان مثل بربری و سنگک را نیز داخل آن بگذارید و استفاده کنید.

مزایای استفاده از توستر بوش

اصلی ترین کار توستر ، برشته و گرم کردن نان ها می باشد و شما می توانید هر روز صبح نان گرم و توست شده میل کنید.امکان دارد که پیش خود بگویید تهیه این وسیله چندان مهم نمی باشد و کارایی خاصی ندارد و می توانید ازطریق فر برقی و یا گازی نان را گرم کنید ، این فکر تا حدودی درست می باشد منتها بایستی بگوییم که در صورت استفاده از فر شما بایستی میز صبحانه را مدام ترک کنید در صورتی که توستر به شما این امکان را می دهد که بدون ترک میز صبحانه به راحتی در کنار خانواده خود صبحانه را میل کنید.

خرید توستر بوش

پیشنهاد:
خرید بهترین توستر

انواع دستگاه های توستر نان بوش

  1. تک جایگاه کشیده

این مدل از محصول ها حالت کشیده تری نسبت به سایر مدل ها دارند و به راحتی می توانید دو تکه نان را برشته و گرم کنید. نان های ایرانی به علت این که طول زیادی دارند برای گرم کردن نان بسیار مناسب می باشند.

  1. دو جایگاه

این مدل از محصول ها شامل دو جایگاه برای برای قرار دادن نان هستند در صورتی که جزء خانواده های کم جمعیت هستید ما به شما این مدل را توصیه می کنیم.

  1. چهار جایگاه

این مدل از دستگاه های توستر بیشتر در رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرند و حجم بسیاری از نان را در طول روز گرم و برشته می کند.در صورتی که جزء خانواده های پرجمعیت می باشید خرید این مدل از محصول را توصیه می کنیم.ابعاد و اندازه این مدل از دستگاه ها نسبت به دو مدل قبل بزرگ تر می باشد.

انواع مختلف توستر بوش

  • توستر پاپ آپ

در اکثر اوقات هنگامی که نام توستر شنیده می شود منظور همین مدل از محصول ها می باشدکه بدون کلمه پاپ آپ شنیده می شود و یکی از رایج ترین مدل ها نسبت به سایر محصولات در بازار می باشد.در این محصولات یک اهرم وجود دارد که پس از گذاشتن نان داخل آن اهرم را فشار می دهید و زمانی که نان تست شد از دستگاه بیرون می آید. اصولا تعداد درگاه های این محصولات بین 2 الی 4 عدد می باشد. قیمت توسترهای پاپ آپ بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد

  • توستر کانترتاپ یا آون توستر

از این مدل از محصولات می توانید علاوه بر تست کردن نان استفاده های دیگری نیز داشته باشید که برخی افراد از آنها به عنوان فر نیز استفاده می کنند منتها شکل آنها مصرف برق زیادشان می باشد. این مدل از محصولات می توانند به طور همزمان 4 عدد نان و یا بیشتر را تست کنند. چنانچه جزو خانواده های پر جمعیت می باشید این مدل برای شما بسیار مناسب می باشد

توستر معمولی بخریم یا آون توستر؟

در صورتی که شما تنها به دستگاهی نیاز دارید که نان را گرم کند و دیگر هیچ انتظاری از آن ندارید پیشنهاد ما به شما دستگاه های توستر می باشد ، منتها در صورتی که به دستگاهی فراتر از توستر معمولی احتیاج دارید پیشنهاد ما آون توستر ها هستند.

توستر بوش

پیشنهاد:
60 مدل آون توستر پرفروش و باکیفیت

نکاتی که هنگام خرید توستر بوش بایستی به آن توجه کنید

  1. اندازه

چنانچه میخواهید این محصول را تهیه کنید ابتدا بایستی برای خود مشخص کنید که چه مقدار نان میخواهید تست کنید ؟ چه مقدار فضایی برای گذاشتن آن در اختیار دارید ؟ همچنین میخواهید درگاه های آن عریض باشد و یا استاندارد؟ با توجه به پاسخ این 3 سوال برای خود میتوانید اندازه مناسب محصول را تهیه کنید.

  1. کاربری

اساسی ترین و مهم ترین نکته ای که بایستی هنگام خرید به آن توجه داشته باشید کاربری محصول می باشد که آیا تنها برای تست کردن نان میخواهید آن را تهیه کنید و یا علاوه بر تست کردن نان های استاندارد ، بخواهید نان های بزرگ تر و غذاها را نیز داخل آن گرم کنید

  1. قیمت

اکثر این مدل از محصولات بنابر امکانات و برندشان قیمت گذاری می شوند و شما می توانید بنابر هزینه ای که در نظر گرفته اید مدل مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنید.

  1. ماندگاری و دوام محصول

چنانچه یک محصول خوب تهیه کنید چندین سال برای شما کار خواهد کرد. چنانچه میخواهید از دوام و کیفیت محصول مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید بایستی در مورد آن برند تحقیق های لازم را انجام دهید.

  1. استفاده ی آسان و راحت

روش کار با توسترها بسیار راحت و آسان می باشد ، منتها امکان دارد که در تنظیمات تست کردن نان ها کمی دچار خطا و اشتباه بشوید لازم به ذکر است که تنظیمات درست محصول کارها را تا حد بسیاری برای شما راحت تر می کند

  1. خاموش شدن اتوماتیک

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید حتما باید به آن توجه داشته باشید خاموش شدن اتوماتیک دستگاه می باشد، این قابلیت هنگامی کاربرد دارد که شما یادتان رفته باشد دستگاه را خاموش نمائید.

خصوصیت و ویژگی هایی که یک دستگاه توستر نان بایستی به همراه داشته باشد

  • قابلیت تنظیم حرارت
  • قابلیت یخ زدایی
  • توانایی قطع خودکار و توقف
  • سینی جمع آوری خرده نان ها
پیشنهاد:
خرید بهترین توستر سام


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه