خرید بهترین خرد کن تکنو

  • ۱ فروردین ۱۴۰۳
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

در دنیای امروز وسیله های مختلفی برای آشپزی در آشپزخانه ها وجود دارد که باعث می شود آشپزی خیلی لذت بخش تر صورت بگیرد. شاید خرد کن تکنو یک وسیله ضروری برای آشپزخانه نباشد منتها یک وسیله کاربردی و مفید می باشد که تهیه آن ضرری ندارد. برای تهیه بیشتر غذاها و سالاد ها این وسیله کمک بسیاری به شما می کند. خرد کردن بیشتر مواد غذایی با چاقو خطراتی همچون بردین دست و انگشت ها را به همراه دارد و می توانید با استفاده از این وسیله به راحتی و آسانی و بدون هیچ خطری مواد غذاییتان را خرد کنید.

این وسیله یکی از لوازم کم حجم و پر مصرفی می باشد که علاوه بر سرعت بخشیدن به کارها تا حد بسیاری می تواند قسمتی از سختی کار آماده کردن مواد غذایی را انجام دهد. در صورتی که شما جزء آن دسته از افرادی هستید که علاقه بسیاری به آشپزی کردن به صورت حرفه ای و در کوتاه ترین زمان ممکن دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از خردکن می باشد.

خرد کن تکنو

پیشنهاد:
خرید بهترین خرد کن

انواع مختلف خرد کن تکنو

  • خردکن دستی تکنو

این مدل از محصول ها به صورت دستی کار می کنند و شما از طریق اهرمی که بر روی محصول وجود دارد عمل چرخش تیغه ها را انجام می دهید و تیغه ها شروع به خرد کردن سبزیجات و سایر مواد غذایی می کنند. لازم به ذکر است که این محصول احتیاج به نیروی دست دارد و قیمت ارزان تری نسبت به مدل برقی دارند.

  • خردکن برقی تکنو

این سری از محصول ها یک دستگاه بسیار عالی برای آماده کردن غذا در مدت زمان کم هستند. خردکن های برقی فضای کمی را اشغال می کنند و تنها برای کار کردن به یک پریز برق احتیاج دارند و شامل یک تیغه فوق العاده تیز برای خرد کردن مواد غذایی هستند. این محصول می تواند حجم متوسطی از مواد غذایی را خرد کند و برای خرد کردن مواد غذایی با حجم زیاد مناسب نمی باشند. همچنین برای درست کردن انواع مختلف سس سالاد ، سس مایونز و سایر سس ها مناسب هستند.

تفاوت خرد کن تکنو با غذا ساز در چیست ؟

خردکن ها اصولا برعکس غذا سازها جمع و جور تر می باشند و فضای کمتری را اشغال می کنند قیمت غذاسازها نسبت به خردکنها بیشتر و گرانتر می باشد اکثر غذاسازها برقی هستند منتها خردکنها در دو مدل برقی و دستی تولید می شوند. غذاسازها طیف کارایی بیشتر و وسیع تری دارند و پیچیده تر می باشند در اصل یک مخلوط کننده فوق العاده حرفه ای با حجم و وزن بیشتری از خردکن ها می باشند و وظیفه اصلی آنها میکس و همگن کردن مواد غذایی می باشد. لازم به ذکر است که غذاسازها به راحتی امکان درست کردن انواع میلک شیک ها ، اسموتی ها ، سس ، سوپ و معجون را همراه دارند.

خرد کن دستی تکنو بخریم یا برقی ؟

خردکن های دستی اصولا جمع و جور تر می باشند و معمولا لوازم جانبی و تیغه های مختلفی دارند اما خردکنهای برقی مقداری گنده تر هستند و به فضای بیشتری احتیاج دارند و مهم تر از همه این می باشد که دست خسته نمی شود منتها قیمت بیشتری نسبت به خردکن دستی دارند.

خرید خرد کن تکنو

پیشنهاد:
خرید بهترین خرد کن سنکور

نکاتی که هنگام خرید خرد کن تکنو بایستی به آن توجه داشته باشد

  • تعداد تیغه ها

یکی از اساسی ترین نکته هایی که بایستی به آن توجه داشته باشید تعداد تیغه های دستگاه می باشد مخصوصا اگر کاربرد شما برای صیفی جات و سبزی ها باشد

  • سرعت خردکن برقی

سرعت موتور یکی از موارد مهم و اساسی می باشد که بایستی هنگام خرید به آن توجه داشته باشید . برخی از خردکن ها قابلیت تنظیم سرعت دارند و شما میتوانید با تنظیم سرعت دستگاه ابعاد مواد غذایی را تحت کنترل خود قرار دهید

  • گنجایش و ظرفیت

اندازه ظرف خردکن ها بستگی به نیاز و احتیاج شما دارد چنانچه هر روز از این وسیله استفاده می کنید و تعداد اعضای خانواده شما زیاد است بایستی محصولی را تهیه کنید که گنجایش بیشتری داشته باشد

  • قابلیت شستشو

چنانچه میخواهید خردکن برقی تهیه کنید بایستی محصولی را تهیه کنید که به آسانی جدا شود و امکان شستن آن وجود داشته باشد

  • جنس تیغه

جنس تیغه محصول یکی از مهم ترین و اصلی ترین نکاتی که می باشد که حتما بایستی هنگام خرید به آن توجه داشته باشید. بهتر است محصولی را انتخاب نمائید تا جنس تیغه استیل و ضد زنگ داشته باشد زیرا منجر به طول عمر بیشتر دستگاه نیز خواهد شد.

  • ایمنی بالا

در صورتی که میخواهید خردکن برقی تهیه نمائید بهتر است بدانید که تیغه های این محصول بسیار تیز و برنده هستند همچنین از سرعت گردش بالایی برخوردار می باشند. در صورتی که ایمنی در این گونه از محصولات رعایت نشود خطر جدی را به دنبال خواهد داشت. بنابراین بهتر است محصولی را تهیه نمائید تا موتور آن بر روی درب قرار داشته باشد و به محض این که درب آن را ببندید شروع به کار می کند.

  • قدرت موتور و چند کاره بودن

هر مقدار که قدرت موتور بالا باشد سرعت چرخش نیز بالا بوده و برش دقیق و تمیزی را به دنبال دارد. خردکن های چند کاره علاوه بر خردکردن امکان تهیه انواع نوشیدنی و سس را فراهم می کنند. در این محصول ها چون سرعت نقش مهمی در خروجی نهایی دارد بایستی قدرت موتور و تعداد گردش تیغه بر حسب دور در دقیقه بالا باشد.

پیشنهاد:
خرید بهترین خرد کن مولینکس


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه