معرفی و خرید 60 مدل بهترین فن هیتر

  • ۱۳ فروردین ۱۴۰۳
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari

با آمدن فصل زمستان و سرد شدن هوا برای گرم نگه داشتن خانه و اداره بایستی از بخاری استفاده کرد یک وسیله گرم کننده که داشتن آن برای همه ی خانه ها الزام می باشد. منتها امروزه در بیشتر خانه های نو ساخت لوله بخاری وجود ندارد و افراد امکان استفاده از بخاری را ندارند ، شما میتوانید به جای آن از بخاری برقی و فن هیتر برای گرم کردن بیشتر خانه خود استفاده کنید. امروزه هیتر ها طرفرداران بسیار زیادی پیدا کرده است که در مدل و طرح های متنوع و گوناگونی تهیه و تولید می شوند و همه ی سلیقه ها را در بر می گیرد.

در مناطقی که به هر دلایلی امکان دسترسی به گاز وجود ندارد بهترین گزینه استفاده از هیترهای برقی می باشد که این وسیله به صورت کلی انرژی الکتریکی را دریافت کرده و آن را تبدیل به گرما و حرارت می کند و در سه مدل مختلف هیتر برقی ، هیتر تابشی و هیتر کانوکتور تولید و در بازار عرضه می گردد.

فن هیتر

پیشنهاد:
معرفی و خرید بهترین بخاری برقی
  • هیتر برقی تابشی

همانگونه که از نام محصول پیدا می باشد این وسیله برخلاف سایر هیترها گرما را از طریق تابش گرما به فضا و محیط اطراف انتقال می دهند که در درون آن از چند المنت استفاده شده است و در پشت آنها یک سطح بازتابنده قرار گرفته است.

  • هیتر فن دار

این مدل از هیترها همانند بخاری برقی تابشی المنت دارند و تفاوت آنها بایکدیگر در این می باشد که گرما از طریق فن وارد محیط می شود و از سطح بازتابنده استفاده نمی کنند لازم به ذکر می باشد که گرمای این مدل از بخاری ها نیز خیلی بالاتر از هیترهای تابشی می باشد و از نظر امنیتی نیز در رده ی بالاتری هستند و طرفداران بسیار زیادی دارند.

  • هیتر کانوکتور

این مدل نیز از نظر ساخت از المنت استفاده شده است و هم به صورت تابشی و هم فن دار قابل ساخت می باشند و ابعاد بزرگ تری نسبت به دو مدل قبلی دارند.

انواع مختلف بخاری برقی

  1. بخاری فندار
  2. بخاری حمامی
  3. محیط اداره جات
  4. سالن ها
  5. سرویس بهداشتی و حمام
  6. فضای باز
  7. تابشی
  8. اتاق خوابها

فن هیتر

پیشنهاد:
40 مدل بخاری گازی شیک و مدرن

چگونه یک فن هیتر مناسب و کاربردی انتخاب کنیم ؟

بخاری برقیها در انواع مختلفی وجود دارند چنانچه دنبال گرم کردن یک فضای کوچک می گردید میتوانید از بخاری هایی که از هزار تا دوهزار وات وجود دارند با توجه به نیاز و کاربردتان استفاده نمائید منتها چنانچه میخواهید یک فضای بزرگ را گرم کنید بایستی از بخاری برقی و هیتر های بزرگ استفاده نمائید.

هیترهای کم مصرف

یکی از معایبی که هیترها دارند مصرف برق بالای آنها می باشد به همین علت اکثر افراد هنگام خرید به دنبال هیتر برقی کم مصرف می باشند که بایستی بگوییم هیتر برقی های فن دار تا حدودی این مشکل را رفع کرده اند و دلیل آن این می باشد که گرمای تولید شده را به داخل محیط انتقال می دهد و لازم نیست که همواره هیتر روشن بماند.

هنگام خرید  فن هیتر به چه نکاتی بایستی توجه کنیم ؟

  • دقت به مساحت محیط

نخستین نکته ای که بایستی به آن توجه داشته باشید اندازه محیطی می باشد که میخواهید برای آن محصول را تهیه کنید تا بتواند به خوبی فضایی که در اختیار دارید را گرم کند

  • نوع گرمایش

یکی دیگر مواردی که بسیار مهم می باشد نوع سیستم گرمایشی محصول می باشد برخی از محصولات برای گرم کردن محیط از سیستم گرمایشی همرفتی استفاده می نمایند و برخی دیگر از سیستم گرمایشی تابشی و انتخاب مدل آن تنها به سلیقه و احتیاجتان از محصول می باشد

  • سیستم خاموشی اتوماتیک

ترجیحا به دنبال محصولی باشید تا از این خصوصیت برخوردار باشد و از خطرات ناشی مانند آتش سوزی و خرابی محصول جلوگیری نماید

  • ترموستات

یکی دیگر از نکاتی که بایستی به آن توجه داشته باشید ترموستات محصول می باشد که قابلیت تنظیم دارند و دمای آن را میتوانید کم و زیاد کنید

  • ظرفیت گرمایشی

انتخاب ظرفیت گرمایشی یکی از نکات بسیار مهمی می باشد که هنگام خرید حتما بایستی به آن توجه داشته باشید. ابتدا بایستی ابعاد محیط مورد نظر را در نظر داشته باشید ، درجه ولتاژ بخاری می تواند عامل مناسبی برای تعیین ظرفیت گرمایشی به تناسب ابعاد محیط باشد.منتها به صورت کلی بیشتر بخاری ها برای گرم کردن هر فوت مربع از فضای اتاق به حدود 10 وات قدرت گرمایشی احتیاج دارند.همچنین توجه داشته باشید که بخاری برقی ها قابل حمل نیز می توانند باشند و فضای بیشتری را پوشش می دهند.

  • ایمنی

ایمنی محصول در واقع اساسی ترین خصوصیت محسوب می شود. اکثر بخاری برقی های قابل حمل در صورت عدم رعایت استاندارد های لازم منجر به آتش سوزی های گسترده و خسارت های جانی و مالی بسیاری می شود ، به همین دلیل تولید کنندگان معتبر ، از خصوصیت های ضد حریق پیشرفته مختلفی برای محصول های خود استفاده کرده اند. بعضی از این محصول ها شامل سیستم قطع خودکار نیز می باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل به صورت اتوماتیک خاموش می شود و از کار می افتد.

  • بهره وری و کارایی انرژی

بهره وری بخاری نقش موثری در مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه های گرمایشی خواهد داشت . براین اساس چنانچه نگران هزینه های مصرف برق محصول خود می باشید ، بهتر است پیش از انتخاب محصول کارایی آن را با فضایی که در اختیار دارید مقایسه نمائید. هرچند در دنیای امروز انواع مختلفی از این محصول ها در بازار وجود دارند منتها همه ی این محصول ها از کارایی کافی و مناسب برخوردار نمی باشند ، حتی برخی از آنها استاندارد سازی نیز نشده اند.

پیشنهاد:
خرید بهترین روفرشی 75×100 سانتی متر

 

 

 

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه