خرید بهترین ماشین ظرفشویی پاکشوما

  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری ، فعالیت و کارهای  انسان ها روز به روز راحت تر و آسان تر می شود همچنین سرعت انجام کارها سریع تر می شود. برخی از افراد هیچ علاقه خاصی به شستن ظرف ها ندارند و آن را کاری وقت تلف کردن می دانند.امروزه با روی کار آمدن ماشین ظرفشویی ها دیگر این کار راحت تر شده است و در کمترین زمان ممکن ظرف ها شسته می شود و هیچ گونه خستگی از شستن ظرف ها باقی نمی ماند. این محصول سالیان سال است که جزء لوازم آشپزخانه محسوب می شود و مصرف آب کمتری نیز دارد. شرکت پاکشوما ماشین ظرفشویی های مختلفی را در بازار عرضه کرده است و با طراحی و تعداد طبقه ها ، خصوصیت ، امکانات و آپشن های اضافی از یکدیگر متمایز می شوند.

همانگونه که میدانید شرکت پاکشوما در تمام حیطه های وسایل خانگی حرفی برای گفتن دارد و اکثر افراد وسیله های این برند را در خانه هایشان دارند و توجه بسیاری از افراد را جلب کرده است.پاکشوما یکی از برندهای ریشه دار ایرانی در تولید لوازم خانگی می باشد و از نظر کیفیتی خود را ثابت کرده اند و توجه بسیاری از افراد را جلب خود کرده اند. ماشین ظرفشویی های پاکشوما در رده کیفی خوبی قرار گرفته اند و تحت لیسانس ال جی تولید می شوند.

ماشین ظرفشویی پاکشوما

پیشنهاد:
معرفی و خرید بهترین مدل ماشین ظرفشویی

انواع مختلف ماشین ظرفشویی پاکشوما

  1. ایستاده

میتوان گفت یکی از پرطرفدارترین مدل ها ماشین ظرفشویی های ایستاده پاکشوما می باشد که برای خانواده هایی که اهل رفت و آمد زیاد هستند ، گزینه بسیار مناسبی می باشد.این مدل از محصول ها به دلیل حجم بالایی که دارند می توانید ظروف شسته نشده را از صبح داخل آن قرار دهید و سرانجام یک بار در 24 ساعت ماشین را روشن کنید. بهتر است هنگام خرید محصولی را انتخاب کنید تا حالت نیمه شستشو نیز داشته باشد.

  1. رومیزی

این مدل از محصولات بر روی کابینت و یا سینک ظرفشویی قرار می گیرد و وزن کمی دارد ، همچنین می توانید به آسانی آن را جابه جا نمائید و یا حتی زمان هایی که به آن احتیاج ندارید محصول را داخل انباری نگهداری کنید.این سری از محصول ها بیشتر مناسب برای خانواده هایی می باشد که جمعیت زیادی ندارند و یا اهل رفت و آمد زیاد نمی باشند.

  1. توکار

این سری از ماشین ظرفشویی های پاکشوما اصولا داخل کابینت ها قرار می گیرد و نسبت به سایر مدل ها فضای کمتری را اشغال می نمایند.همچنین بایستی توجه داشته باشید که ابعادی را انتخاب کنید تا متناسب با فضایی که در اختیار دارید باشد و بزگرتر نشود که نتوانید داخل کابینت ها قرار دهید.

خرید ماشین ظرفشویی پاکشوما

پیشنهاد:
خرید بهترین ماشین ظرفشویی 10 نفره

نکاتی که هنگام خرید ماشین ظرفشویی پاکشوما بایستی به آن توجه کنید

  • ظرفیت محصول

نخستین نکته ای که هنگام خرید محصول باید به آن توجه بسیاری داشته باشید ظرفیت محصول می باشد که چند نفره باشد و بنابر تعداد افراد خانواده خود میتوانید گزینه مناسبی را انتخاب و تهیه نمائید.

  • قابلیت ضدعفونی

ماشین ظرفشویی ها به صورت عادی توانایی ضد عفونی کردن را ندارند و احتیاج به ماده کمی برای جهت انجام دادن این کار دارند. منتها قابلیت استرلیزه کردن ظرف ها به شکل دیگری در تعدادی از ماشین ظرف شویی های پاکشوما وجود دارد که حرارت آب را تا حدی بالا می برد که باعث ضد عفونی شدن ظرف ها می شود

  • قابلیت شستن میوه

شاید اگر از فروشنده ها سوال کنید به شما پاسخ می دهند که همه ی محصولات قابلیت شستن میوه را دارند منتها بایستی به شما بگوییم که منظور از قابلیت شستن میوه همان طبقه اول ماشین ظرفشویی می باشد تا بتوانید میوه ها را داخل آن قرار بدهید. بهتر است بدانید که شما زمانی می توانید میوه ها را داخل سبد برای شستشو قرار دهید که محصول شما قابلیت شستن با آب سرد را داشته باشد زیرا آب داغ باعث خراب شدن میوه های شما می شوند.

  • سبد های محصول

داخل ماشین ظرف شویی ها سبدهای مختلفی برای قرار دادن ظروف قرار داده شده است که برخی از آنها قابلیت جابه جایی دارند.

  • به همراه داشتن قابلیت فیلترینگ آب

یکی از ایراد هایی که خانم ها از ماشین ظرفشویی ها می گیرند این می باشد که لکه های آب بر روی ظرف ها مخصوصا لیوان ها باقی می ماند، در صورتی که محصولی را انتخاب نمائید تا از قابلیت فیلترینگ آب برخوردار باشد دیگر این مشکل اتفاق نخواهد افتاد و هیچ گونه لکه ای باقی نمی ماند

  • جنس مخزن

اصولا ماشین ظرفشویی ها از دو جنس استیل و پلاستیک تولید و در بازار عرضه می شود که هر کدام مزایا و معایب خودش را دارد منتها توصیه می کنیم که محصولی را تهیه نمائید تا جنس مخزن آن از جنس استیل باشد زیرا هم زنگ نمی زند و هم مقاوم تر می باشند

پیشنهاد:
خرید بهترین چرخ گوشت


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه