خرید بهترین ماشین ظرفشویی 6 نفره

  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (3 امتیاز)

همیشه در شستن ظرف ها مقدار بسیاری آب مصرف می شود ، لازم به ذکر است که ایستادن در مدت زمان طولانی خسته کننده و کسل کننده می باشد.اختراع ماشین ظرفشویی مانند بزرگ ترین اختراع بشریت در دنیا برای خانم ها است. با گذاشتن ظرف ها داخل ماشین ظرفشویی کار خانم ها راحت و آسان تر شده است و کارها سریع و زود تر انجام می شود ، همچنین زمان و انرژی کمتری هم صرف میشود و در کوتاه ترین زمان ممکن ظرف ها شسته و خشک می شوند.در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی این محصولات به تجهیزات بیشتری مجهز شده اند و در سری های مختلفی تولید و در بازار عرضه می شوند.ماشین ظرفشویی های 6 نفره یکی از پرکاربردترین وسیله های موجود در آشپزخانه می باشند و کمک بسیار زیادی به افراد در شستن ظرف ها میکند.

ماشین ظرفشویی های 6 نفره برای کسانی که جزء خانواده های 3 الی 4 نفره هستند و اهل رفت و آمد های زیادی نمی باشند گزینه بسیار مناسبی هستند. این سری از محصولات اصولا از آپشن های بسیاری برخوردار می باشند و طرفداران بسیاری نسبت به سایر مدل ها دارند.

ماشین ظرفشویی 6 نفره

پیشنهاد:
خرید بهترین ماشین ظرفشویی رومیزی

ماشین ظرفشویی با ظرفیت 6 نفره

ماشین ظرفشویی 6 نفره بیشتر مناسب افرادی می باشد که تعداد افراد 3 الی 4 نفره دارند و یا اهل رفت و آمد های کمی هستند.همچنین میتوانید ظرف هایی که در طول روز کثیف می شوند را داخل آن قرار دهید و تنها یک بار در روز ماشین ظرفشویی را روشن کنید. این ظرفیت از محصول چیزی حدود 72 الی 108 پارچه ظرف را داخل خود جای دهد.

ماشین ظرفشویی مبله بخریم و یا رومیزی؟

هر یک از این محصول ها مزایا و معایب مربوط به خودشان را دارند. شما باید با در نظر گرفتن تعداد افراد خانواده ، میزان استفاده و فضایی که در اختیار دارید مدل مناسب خود را تهیه کنید . برای مثال ماشین ظرفشویی های رومیزی برای کسانی که جزء خانواده های پر جمعیت می باشند اصلا مناسب نیست و بهترین گزینه استفاده از ماشین ظرفشویی مبله است. در صورتی که فضای کافی و مناسبی برای قرار دادن ماشین ظرف شویی مبله و یا ایستاده دارید ما به شما این گزینه را پیشنهاد میکنیم.

آیا میتوان در ماشین ظرفشویی 14 نفره میوه و سبزیجات نیز شست؟

در صورتی که شما از فروشنده ها بپرسید به شما می گویند که در همه ی ماشین ظرفشویی ها میتوانید میوه و سبزیجات را شستشو دهید. منتها باید بگوییم ماشین ظرفشویی هایی که توانایی شستن میوه و سبزی جات را دارند  در کنار سایر دکمه های محصول دکمه ی مخصوص شستن میوه و سبزی جات نیز وجود دارد که با فشار دادن آن دکمه میتوانید با خیال راحت میوه های خود را بشوئید و ضدعفونی کنید.

آیا میتوان در ماشین ظرفشویی قابلمه نیز شست؟

برخی از ماشین ظرفشویی ها قابلیت شستن قابلمه نیز دارند . اکثر خانم ها تمایلی به شستن قابلمه ندارند و قرار دادن آنها در ماشین ظرفشویی بهترین گزینه می باشد.

ماشین ظرفشویی 14 نفره با مخزن استیل بگیریم و یا مخزن پلاستیک؟

محصول هایی که مخزن استیل دارند از ماشین ظرفشویی هایی که مخزن پلاستیک دارند بهتر هستند همچنین شامل قابلیت هایی مانند ضد زنگ بودن، لک و رسوب را شامل می شوند. بنابراین توجه داشته باشید که هنگام خرید ، محصولی را انتخاب نمائید تا از جنس استیل برخوردار باشند. اما ماشین ظرفشویی های با مخزن استیل کمی گرانتر از مخزن پلاستیک هستند.

ویژگی های ماشین ظرفشویی

  1. برنامه های شستشو مختلف

با پیشرفت تکنولوژی، برنامه های شستشوی مختلفی مثل شستشو های مقدماتی ، ظریف ، نرمال و زیاد بر روی ماشین ظرفشویی ها قرار گرفت که این آپشن ها کمک بسیاری به مصرف کنندگان میکنند

  1. شستشو با بخار

این گونه از محصول ها لکه بری و قدرت بخار بالایی دارند و گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که میخواهند برای نخستین بار این محصول را تهیه کنند و یا ماشین ظرفشویی خود را ارتقا دهند. با وجود این گزینه دیگر احتیاجی به آبکشی ظرف ها قبل از شستشو نمی باشد.

خرید ماشین ظرفشویی 6 نفره

پیشنهاد:
خرید بهترین ماشین ظرفشویی 10 نفره

نکاتی که هنگام خرید ماشین ظرفشویی 14 نفره می بایست به آن توجه کنید

  • جنس مخزن ظرفشویی

مخزن ماشین ظرفشویی ها در دو مدل پلاستیک و استیل ساخته می شوند. مخزن های با جنس استیل از مخزن های پلاستیک بسیار بهتر می باشند و دوام بالاتری دارند همچنین دیگر نگران زنگ زدن ، آب شدن و کثیف شدن آن نباشید.

  • مقدار مصرف انرژی

بهتر است محصولی را تهیه کنید که در کمتر شدن مصرف انرژی به شما کمک کنند.محصول هایی که به سیستم شستشو با تاخیر مجهز باشند به شکل خودکار در ساعت هایی که اوج مصرف نیست به صورت اتوماتیک شروع به کار می کنند.

  • میزان مصرف آب

نکته مهمی که حتما باید هنگام انتخاب محصول به آن توجه داشته باشید مقدار مصرف آب می باشد. این محصول ها در حالت میانگین در هر بار شستشو 5 الی 6 لیتر آب مصرف می کنند که این مقدار مصرف بنابر مدل های محصول متغییر می باشند.

  • ظرفیت محصول

هنگامی که محصول مورد نظر خود را انتخاب می نمائید به ظرفیت آن نیز توجه داشته باشید تا براساس تعداد افراد خانواده خود میزان ظرفیت مناسب را تهیه کنید

  • به همراه داشتن سنسور

تعدادی از این محصولات شامل نوردهی و سنسور داخلی هستند که به صورت خودکار مقدار کثیفی ظرف ها را تشخیص میدهند و مقدار مصرف انرژی را مشخص می کنند. سعی کنید هنگام خرید ، محصولی را انتخاب کنید که شامل این سنسور باشند و مقدار مصرف انرژی شما را کاهش دهد

  • خشک کن

همانگونه که شستن ظرف ها مهم می باشد خشک کردن آنها نیز بسیاری مهم می باشد . محصول هایی که از این ویژگی برخوردار باشند برق مصرفی کمی دارند منتها مقداری گرانتر هستند

  • قفل کودک

این خصوصیت باعث میشود تا زمانی که ماشین ظرفشویی روشن است و کار میکند کودکان درب آن را باز نکنند و یا دکمه های آن را فشار ندهند و برنامه شستشو تغییر کند.

پیشنهاد:
خرید بهترین ماشین ظرفشویی بوش


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (3 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه