خرید بهترین همزن بدون پایه

  • ۶ فروردین ۱۴۰۳
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

همزن بدون پایه یکی از وسیله های پرکاربرد در آشپزخانه می باشد و برای افرادی که علاقه بسیاری به آشپزی دارند بهترین وسیله می باشد و در دو نوع دستی و برقی تولید می شود. نام دیگر این محصول میکسر می باشد که وظیفه مخلوط کردن ، یکنواخت کردن و غلیظ کردن مواد را به عهده دارد و به دو مدل معمولی و کاسه دار تقسیم می شوند. شاید پیش خود بگویید که وجود این وسیله چندان مهم و کاربردی نباشد و بتوانید با استفاده از یک قاشق همان کار را انجام دهید منتها بایستی بگوییم که یک همزن خوب و باکیفیت سرعت کار شما را بیشتر می کند و باعث جلوگیری از خستگی دستتان می شود و درآخر ترکیبی یکسان را به شما تحویل می دهد.

همزن بدون پایه

پیشنهاد:
خرید 40 مدل بهترین همزن برقی

انواع مختلف همزن

  • معمولی

این مدل یکی از رایج ترین محصولات موجود در بازار می باشد و برای استفاده کافی است فقط تیغه دستگاه را درون ظرف مواد غذایی قرار دهید و سپس دستگاه را روشن کنید که ساختار فنی برخی به شکل تک موتوره و برخی دیگر به صورت دو موتوره هستند.

  • کاسه دار

این مدل جزو نسل جدید همزن ها می باشد که خود شامل یک کاسه ی مخصوص برای ریختن مواد است. بیشتر افرادی که به دنبال آشپزی کردن حرفه ای هستند از این محصول استفاده می کنند و هنگام خرید بایستی به حجم ظرف نیز توجه داشته باشید.

  • دستی

این مدل از محصول ها ساختار ساده ای دارند که از یک دسته ، یک میله و یک سر همزن ساخته شده اند و هیچ گونه موتوری ندارند و با نیروی دست کار می کنند.

همزن برقی بدون پایه چند وات بخریم ؟

به صورت کلی همزن ها توان های زیادی ندارند و مصرف برق زیادی نخواهند داشت.بیشتر توان مصرفی همزن ها چیزی بین 300 الی 600 وات می باشد.هر مقدار توان مصرفی بیشتر باشد قدرت آن نیز بیشتر خواهد بود همچنین می تواند مواد غذایی را با سرعت بیشتری مخلوط کند. لازم به ذکر است تا بدانید هر مقدار توان محصول بیشتر باشد در استفاده طولانی فشار کمتری به آن وارد می شود.

تفاوت همزن برقی بدون پایه با مخلوط کن

برخی از افراد تصور میکنند که همزن برقی هیچ گونه تفاوتی با مخلوط کن ندارد منتها بایستی به شما بگوییم که این تصور کاملا اشتباه می باشد. همزن برقی محصولی می باشد که مخلوط کردن برخی مواد غذایی با سرعت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که شما می توانید با استفاده از آن  خمیر های نان ، کیک شیرینی ، بستنی و… تهیه کنید.در حقیقت می توان گفت که این وسیله جایگزین هم زدن مواد غذایی با قاشق و یا چنگال می باشد.به صورت کلی طرز کار همزن برقی با مخلوط کن تفاوت بسیار زیادی دارد.

نکاتی که هنگام استفاده از همزن بدون پایه بایستی به آن توجه کنید

  • محصول را بر روی سطح صاف قرار دهید
  • محصول را در کنار اجاق گاز قرار ندهید
  • دستگاه را در فضایی به دور از رطوبت و تابش نور مستقیم قرار دهید
  • به هیچ عنوان محصول را زیر آب نگیرید و یا داخل ماشین ظرفشویی قرار ندهید.
  • هنگام استفاده مواد غذایی مثل کره را به دمای محیط برسانید
  • از ریختن مایعجات خیلی داغ داخل کاسه خودداری کنید
  • ابتدا مواد غذایی مایع را داخل آن بریزید سپس مواد غذایی خشک
  • زمانی که محصول روشن است هیچ گونه وسیله ای مانند چاقو و یا قاشق را داخل ظرف آن قرار ندهید.
  • زمان هایی که با محصول کار ندارید آن را خاموش کنید

خرید همزن بدون پایه

پیشنهاد:
خرید بهترین همزن پایه دار

نکاتی که هنگام خرید همزن بدون پایه بایستی به آن توجه داشته باشید

  1. تعداد سری ها

این محصول برای مصرف های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین بهتر است محصولی را تهیه کنید تا از سری های بیشتری برخوردار باشد. وجود یک تیغه برای زدن خمیر و یک تیغه برای زدن تخم مرغ در یک همزن واجب می باشد.

  1. توان محصول

توان هر دستگاه نمایش دهنده قدرت محصول می باشد و هر مقدار این توان بیشتر باشد محصول قدرت بهتری خواهد داشت.

  1. قابلیت تنظیم سرعت

توجه داشته باشید که محصولی را انتخاب کنید تا از قابلیت سرعت برخوردار باشد زیرا با وجود این خصوصیت می توانید سرعت را با توجه به نیازی که دارید انتخاب کنید و هیچ گونه نگرانی بابت ریخته شدن مواد داخل کاسه به بیرون نداشته باشید.

  1. وزن محصول

مقدار وزن محصول بیشتر برای همزن های بدون پایه صدق می کند زیرا در مدل های پایه دار وزن محصول را پایه همزن تحمل می کند منتها همزمان های بدون پایه هنگام کار کردن توسط دست گرفته می شوند و هر مقدار وزن کمتری داشته باشد کار کردن با آن راحت تر خواهد بود.

  1. جنس پره ها

از آنجایی که پره ها به صورت مستقیم با مواد غذایی سروکار دارند ، ضد زنگ و مقاوم بودن آنها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. اصولا جنس این تیغه ها از پلاستیک ، کروم و یا استیل ضد زنگ می باشد. طبیعتا جنس استیل و کروم مقاومت بیشتری دارند و ماندگاری بالاتری خواهند داشت.

  1. جنس کاسه

این خصوصیت مخصوص همزن های کاسه دار می باشد. جنس کاسه در همزن ها اصولا از پلاستیک و و یا استیل می باشد و کاسه های پلاستیکی به علت نرم بودن از مقاومت کمتری برخوردار هستند و امکان دارد با گذشت زمان برخی قسمت ها دچار خط و خش شوند و پلاستیکشان کنده شود. بنابراین بهترین گزینه انتخاب محصولی با کاسه استیل ضد زنگ می باشد.

  1. مقدار صدا

بهتر است به سراغ محصولی بروید تا با بیشتر شدن سرعت صدای زیادی نداشته باشند و بتوانید در آرامش و بدون عصاب خوردی از آن استفاده نمائید.

  1. قابلیت شستشو

از آنجایی که این محصول مرتب به مواد غذایی آغشته می شوند بهتر است قابلیت شستشو را به همراه داشته باشند.

  1. محفظه نگهداری سیم

در بعضی از محصول ها قسمتی برای نگهداری سیم وجود دارد که شما می توانید سیم را جمع کنید و در آن قسمت قرار دهید در این صورت هنگام جابه جایی سیم آن هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

پیشنهاد:
خرید بهترین همزن بوش


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه