خرید بهترین چرخ گوشت پاناسونیک

  • ۵ فروردین ۱۴۰۳
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

بعضی از افراد بیشتر دوست دارند که مواد اولیه پخت و پز را خودشان در خانه تهیه کنند برای مثال به جای خرید گوشت چرخ کرده آماده از قصابی ها، ترجیح می دهند تا خودشان در خانه این کار را انجام بدهند ، بنابراین داشتن چرخ گوشت پاناسونیک در خانه به عنوان ابزارهای پرکاربرد خواهد بود. این وسیله کاربردهای مختلف و گوناگونی مانند تهیه سوسیس خانگی ، تهیه کباب و… دارد. چرخ گوشت ها در برند و مدل های مختلف و گوناگونی در بازار عرضه می شوند که شما میتوانید بنابر احتیاجی که از آن دارید مدل مورد نظر خود را انتخاب و تهیه نمائید.این وسیله در دو مدل دستی و برقی تولید می شود که هرکدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند.

چرخ گوشت پاناسونیک

پیشنهاد:
خرید بهترین چرخ گوشت

چرا چرخ گوشت پاناسونیک بخریم؟

گوشت چرخ کرده هایی که از بیرون تهیه میکنید امکان دارد که استاندارد های لازم بهداشتی را نداشته باشد و یا این که بخواهید درصد چربی گوشت را کنترل کنید. همچنین برخی اوقات می خواهید به غیر از گوشت مواد دیگری را نیز چرخ کنید بنابراین وجود این محصول بسیار کاربردی خواهد بود.این دستگاه از قطعات ساده ای تشکیل شده است ، که از کنار هم قرار گرفتن این قطعه ها و وصل کردنشان می توان محصول را راه اندازی کرد. کارایی موتور محصول بایستی بالا باشد زیرا این خصوصیت مدت زمان چرخ کردن گوشت و نیز استهلاک دستگاه را می کند و هر مقدار که قدرت موتور بیشتر باشد گوشت راحت تر چرخ می شود.

همچنین خنک کردن موتور محصول نیز مهم می باشد ، هر دستگاهی که شامل موتور باشد پس از گذشت مدتی کار کردن داغ می شود در چرخ گوشت هایی که امروزه تولید می شوند حسگرهایی بر روی دستگاه تعبیه شده اند تا زمانی که دستگاه داغ می شود به صورت اتوماتیک محصول را خاموش می کند.

چرخ گوشت برقی پاناسونیک بخریم یا دستی ؟

چرخ گوشت های دستی ارزان و کوچک تر هستند و با تهیه کردن آن همه ی کارها بر عهده خودتان می باشد و بایستی با نیروی دست گوشت ها را چرخ کنید منتها چرخ گوشت های برقی موتور محصول تیغه ها را می چرخاند و روند چرخ کردن خیلی سریع تر تمام می شود در حقیقت انتخاب میان این دو محصول صرفه جویی در زمان و یا صرفه جویی در پول می باشد.

خصوصیت و مزایای یک چرخ گوشت خوب

  • تعداد چرخ دنده
  • توان موتور
  • به همراه داشتن روکش محافظ
  • پایه ضد لغزش حین انجام کار
  • مقدار صدا
  • سبک بودن محصول
  • داشتن تیغه های مختلف

نکاتی که باعث افزایش طول عمر چرخ گوشت پاناسونیک شما میشود

  1. بهتر است از برش های کوچک استفاده کنید ، برش های بزرگ علاوه بر این که با فشار زیاد وارد محفظه ی دستگاه می شوند فشار زیادی به موتور وارد می کنند.
  2. به هیچ عنوان برای خرد کردن سبزی از این وسیله استفاده نکنید زیرا امکان دارد سبزی ها به موتور راه پیدا کنند و باعث خراب شدن دستگاه شوند.
  3. پس از هر بار استفاده تیغه های آن را به خوبی تمیز کنید و نگذارید کوچک ترین ذره ای از مواد غذایی بر روی آن بماند.
  4. هنگام خرید محصول توجه داشته باشید که تیغه های آن ضد زنگ باشد.
  5. هنگام استفاده از محصول به میزان قدرت و نیز توان موتور توجه داشته باشید.
  6. برای مدت زمان طولانی از آن استفاده نکنید و در صورتی که در مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید عمر دستگاه کمتر می شود.
  7. زمان چرخ کردن گوشت پیاز را به آن اضافه نکنید زیرا اضافه کردن آن باعث میشود موتور خراب شود
  8. هر 3 ماه یکبار تیغه های آن را تیز کنید
  9. به هیچ عنوان چرخ گوشت را خالی روشن نکنید زیرا این کار باعث می شود تا دور موتور محصول بالا برود و باعث افزایش گرما و فرسایش قطعه ها شود.

خرید چرخ گوشت پاناسونیک

پیشنهاد:
خرید بهترین چرخ گوشت بوش

نکاتی که هنگام خرید چرخ گوشت پاناسونیک بایستی به آن توجه کنید

  • قدرت موتور

برای انتخاب یک محصول مناسب بایستی قدرت موتور و کارایی آن را در نظر گرفت. هر مقدار قدرت موتور بیشتر باشد مدت زمان چرخ کردن مواد غذایی کمتر خواهد بود.در حقیقت توان موتور با کارایی و سرعت ارتباط مستقیمی دارد و با مدت زمان چرخ کردن و استهلاک دستگاه ارتباط معکوسی دارد.

  • جنس بدنه

از دیگر نکاتی که هنگام خرید محصول می بایست به آن توجه کرد جنس بدنه محصول می باشد و بهتر است محصولی را انتخاب نمائید تا جنس بدنه آن مقاوم و ماندگار باشد.

  • ظرفیت مناسب

ظرفیت محصول با معیار میزان خروجی از گلوگاه در دقیقه محاسبه می شود و میزان خروجی دستگاه رابطه مستقیمی با مقدار توان و قدرت آن دارد. چرخ گوشت های خانگی شامل ظرفیت خروجی 1.5 کیلوگرم گوشت در دقیقه هستند

  • تیغه ها

در واقع تیغه کار اصلی برش دادن گوشت را بر عهده دارد ، بنابراین مهم می باشد که تیغه های محصول چه جنسی داشته باشند و در برابر آب مقاومت بسیار بالایی داشته باشند و به راحتی کند نشوند. بهترین انتخاب ، انتخاب تیغه ها با جنس استیل است زیرا هم در مقابل زنگ زدن مقاومت بالایی دارند و هم این که به راحتی کند نمی شوند.

  • سیستم محافظ حرارتی موتور

هنگام خرید محصول حتما توجه داشته باشید تا از این ویژگی برخوردار باشد و لزوم دارا بودن این خصوصیت به معنای سرعت بالا می باشد ، سرعت بالا و کارکرد سریع دستگاه باعث گرم شدن موتور می شود و براین اساس لازم می باشد که چند ثانیه ای دستگاه خاموش شود تا خنک شود. این خصوصیت باعث می شود تا زمانی که دستگاه شروع به داغ کردن کرد در دوره زمانی های کوتاه به صورت اتوماتیک دستگاه را خاموش کند.

  • دکمه برگردان

وجود داشتن این ویژگی در محصول باعث می شود تا بدون این که لازم باشد محصول را باز کنید گوشت های گیر کرده میان دنده ها به راحتی از داخل گلویی خارج شوند و چیزی از آنها داخل دستگاه باقی نماند.

  • گلویی محصول

طراحی گلویی بایستی به صورتی باشد که مانع از بروز خطرات جبران ناپذیر شود به عبارت دیگر گلویی بایستی ایمن و بدون خطر باشد تا مشکلی به وجود نیاید.

  • مقدار صدا

بهتر است محصولی را تهیه کنید تا از صدای کمی برخوردار باشد و باعث آزردگی خاطر نشود و بتوانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کرد.

  • پایه ضد لغزش

این پایه ها اصولا از جنس پلاستیک هستند و زمانی که دستگاه روشن است آن را ثابت بر روی کابینت و یا میز قرار می دهد

پیشنهاد:
خرید بهترین چرخ گوشت دسینی


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه