خرید بهترین یخچال ساید بای ساید دوو

  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (1 امتیاز)

همانگونه که میدانید یخچال ها عضو بسیار مهمی در آشپزخانه می باشند و در مرکز ذهنمان قرار دارند و هر بار که به آشپزخانه می روید حتی بدون برداشتن چیزی درب آن را باز و بسته می کنید. در دنیای امروز یخچال و فریزرهای ساید بای ساید دوو به علت طراحی زیبا ، تکنولوژی بسیار مدرن و کیفیت ساخت بالا با استقبال بسیار خوبی رو به رو شده اند و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند. این سری از محصولات برای خانواده های پرجمعیت و یا کسانی که اهل رفت و آمد زیاد هستند بسیار مناسب می باشد. همچنین میتوانید حجم زیادی از موادغذایی را داخل آن نگهداری کنید.

خرید یخچال ساید بای ساید دوو

 

پیشنهاد:
خرید بهترین یخچال دوقلو دوو

نکته هایی که هنگام خرید یخچال ساید بای ساید دوو می بایست به آن توجه کنید

  • هزینه

قبل از هر کاری مقدار هزینه ای را که میخواهید صرف این کار کنید برای خود معین کنید تا هنگام خرید به سراغ محصولاتی بروید که متناسب با مقدار هزینه شما باشند

  • اندازه مناسب

تلاش کنید محصولی را انتخاب کنید که متناسب با فضایی که در اختیار دارید باشد. همچنین به این نکته نیز توجه کنید که آیا آشپزخانه شما فضای کافی برای قرارگیری ساید بای ساید دوو را دارد و یا خیر ؟ در صورتی که فضای مناسبی در اختیار نداشته باشید با مشکل بزرگی روبه رو خواهید شد. چنانچه یخچالتان را در فضای کوچک قرار دهید و پشت و کناره های آن فاصله بسیار کمی با اطراف داشته باشد گرمایی که ایجاد می شود راهی برای خروج ندارد و همین کار باعث می شود که یخچالتان در معرض گرمای شدید قرار بگیرد.

  • ظرفیت

ظرفیت داخلی یخچال با واحد لیتر و ظرفیت خارجی آن با واحد فوت اندازه گیری می شود و یکی از مهمترین نکاتی می باشد که می بایست حتما به آن دقت داشته باشید تا ظرفیت مناسبی را انتخاب کنید و دچار کمبود فضا نشوید. باری راهنمایی بیشتر یک خانواده 2 نفره یخچال فریزری که ظرفیت آن 160 تا 200 لیتر باشد بسیار مناسب خواهد بود.حال برای این که بدانید چه مقدار ظرفیتی برای شما مناسب است کافی است به ازای هر نفر 200 لیتر ظرفیت گفته شده را اضافه کنید تا ظرفیت مناسب را به دست آورید.

  • داشتن قابلیت کاهش مصرف انرژی

لازم است که بدانید علاوه بر سایز یخچال عامل های دیگری نیز وجود دارند که بر روی افزایش میزان انرژی یخچال فریزر تاثیر گذار می باشند. عامل هایی که نقش بسیاری در افزایش یا کاهش مصرف انرژی دارند عبارت اند از : سیستم برفک آبکن اتوماتیک ، آبسردکن ، حالت Eco  و یا  Holiday.

پیشنهاد:
خرید بهترین یخچال و فریزر تکنوهاوس
  1. سیستم برفک آبکن اتوماتیک

یکی از کارهایی که منجر به افزایش میزان مصرف انرژی می شود برفک هایی هستند که در دمای بالا بر روی مواد غذایی و یا دیواره های فریزر ایجاد می شوند که اصولا یخچال های ساید بای ساید شامل سیستم ضدبرفک می باشند و میزان مصرف انرژی برق مقداری بالاتر می رود منتها برخی از شرکت ها مانند دوو در محصولات خود از سیستم برفک آبکن اتوماتیک استفاده می نمایند که در صورت بروز هرگونه برفک آنها را به صورت اتوماتیک آب می کند و این روند باعث کاهش مصرف انرژی می شود

  1. آبسردکن و بار

شما بطری های آب را درون یخچال م گذارید تا در صورت نیاز بتوانید آب خنک بنوشید ، بنابراین برای هر بار نوشیدن آب می بایست درب یخچال را باز و بسته کنید و تعداد دفعاتی که در یخچال را باز میکنید کم نمی باشد و همین کار باعث بالا رفتن مصرف انرژی می شود. به همین دلیل بر روی یخچال های ساید بای ساید دوو یک محفظه بار و آبسردکن کوچک قرار دارد و با بازکردن بار میتوانید به داخل یخچال دسترسی داشته باشید.

  1. حالت Eco و یا  Holiday

این حالت در صرفه جویی مصرف انرژی در زمان هایی یخچال به صورت مداوم مورد استفاده قرار نمی گیرد کمک میکند.به عنوان مثال شب ها و یا زمانی که به سفر می روید و در یخچال کمتر باز می شود کمک می کند تا انرژی کمتری مصرف شود

  • جنس و رنگ

اصولا یخچال های موجود در بازار در رنگ های استیل ، سفید و تیتانیوم می باشد ، منتها رنگ های دیگری نیز مانند مشکی ، قرمز و… وجود دارد که بسیار محدود می باشند اما مهم ترین نکته ای که اهمیت دارد انتخاب محصول با رنگ متناسب می باشد. بهتر است که بدانید امروزه یخچال های رنگ استیل براق و ضد زنگ طرفداران بسیاری پیدا کرده است و تنها مشکل آن به جا ماندن اثر انگشت بر روی محصولات براق است که خوشبختانه برخی از شرکت های تولید کننده این مشکل را حل کرده اند.

خرید یخچال ساید بای ساید دوو

پیشنهاد:
خرید 34 مدل بهترین یخچال و فریزر ساید بای ساید
  • امکاناتی که محصول در اختیار شما قرار می دهد

  1. کترل دما

بیشتر مدل های تولید شده در یخچال های ساید بای ساید دوو شامل کنترل دمای الکترونیکی می باشند ، این سیستم اصولا با بهره گیری از یک نمایشگر ال ای دی مشخص می شود و شما می توانید برای تغییر دادن رطوبت و دما از آن استفاده می کنید. به طور مثال در برخی از این محصولات شامل گزینه محفظه سرد می باشند که می توانید از آن برای نگهداری طولانی مدت گوشت و ساید مواد غذایی استفاده نمائید.

  1. نورپردازی

نداشتن نورپردازی مناسب داخل یخچال باعث می شود که برای پیدا کردن مواد غذایی مخصوصا در  شب که کاملا تاریک است با مشکل رو به رو شوید. اکثر یخچال ها امروزه از نورپردازی بسیار خوبی برخوردار می باشند و در برخی ها نور پردازی درست در پایین پنل پشت یخچال می باشد که نور بسیار خوبی به قفسه ها می دهد.

  1. کنترل رطوبت

میزان رطوبتی که درون یخچال ها وجود دارد در تازگی و طراوت میوه و سبزی ها تاتیر گذار می باشد و در برخی از ساید بای ساید ها این امکان فراهم شده است تا دقیقا سطح رطوبت دلخواه برای میوه و سبزیجات را بتوانید کنترل کنید


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه