آموزش ساخت شمع وارمر

  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (1 امتیاز)

آموزش ساخت شمع وارمر

شمع وارمر کاربرد و استفاده های بسیاری در خانه ها دارد و برخی از اشخاص ترجیح می دهند خودشان در خانه شمع وارمر را درست کنند. در این مطلب گام به گام آموزش ساخت شمع وارمر را به شما خواهیم گفت ، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

آموزش ساخت شمع وارمر

موارد مورد نیاز برای ساخت شمع وارمر در خانه

  1. پارافین
  2. فیتیله مخصوص شمع وارمر
  3. قالب شمع وارمر
  4. ظرف ( برای آب کردن پارافین )

روش ساخت شمع وارمر در خانه

ساخت شمع وارمر کاری بسیار راحت و آسان می باشد ، برای انجام دادن این کار ابتدا بایستی پارافین را با حرارت غیر مستقیم در یک ظرف آب کنید. بهترین روش برای آب کردن پارافین ، قرار دادن ظرف آن بر روی کتری می باشد تا با بخار آب پارافین ها کم کم آب شوند. ( دلیل بهره گیری از حرارت غیر مستقیم این می باشد که حرارت زیاد منجر به از بین رفتن کیفیت پارافین شما می شود.) در گام بعدی بایستی فیتیله را داخل قالب مخصوص شمع قرار بدهید و پس از آب شدن پارفین ها ، آن را داخل قالب بریزید و بگذارید تا سرد و کاملا سفت شود. براساس دمای محیط ، مقدار زمان سفت شدن پارافین ها متغیر می باشد ، منتها حداکثر یک ساعت بعد به خوبی سفت می شود و شمع شما آماده می شود.

ساخت شمع وارمر در خانه

تزئین شمع وارمر

پس از این که شمع وارمر را ساختید و شمع ها آماده شد می توانید آن ها را تزئین کنید. یکی از ساده ترین و راحت ترین روش ها بهره گیری از کاغذ رنگی و یا چسب نواری های طرح دار می باشد. شما می توانید مقداری از چسب نواری طرح دار را دور تا دور قالب ها بچسبانید تا زیبا تر بشوند.

جهت خرید شمع وارمر اینجا کلیک کنید

 

چگونه شمع وارمر درست کنیم ؟

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه