معرفی 60 مدل بهترین آباژور رومیزی

  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (1 امتیاز)

آباژوها به دو قسمت رومیزی و ایستاده تشکیل می شوند ، آباژور رومیزی از یک کلاهک و پایه تشکیل شده اند و نسبت به آباژور ایستاده کوتاه تر هستند و نور را به قسمت پایین بازتاب میدهد و زیبایی خاصی به محیط اطراف خود القا می کنند.این دسته از آباژور ها هم مانند آباژورهای ایستاده دسته بندی خاصی ندارد و در طرح ها و رنگ های مختلف تولید و عرضه میگردد.

آباژور رومیزی

این مدل از آباژورها به عنوان یک وسیله دکوری نیز محسوب می شوند ، با وجود این وسیله بر روی میز باعث می شود که چیدمان فوق العاده ای داشته باشید به همین علت تلاش کنید تا رنگ و سبک آباژور را طوری انتخاب کنید که با محیط خانه جور باشند و باعث تضاد نشوند، با توجه به تنوع بسیار بالای آباژور ها می توان با توجه به هر نوع سلیقه و دکوراسیون از آن استفاده کرد.هرچند که این وسیله فضای کمی را اشغال می کند منتها نباید هر فضای خالی که داریم را با این وسیله پر کنیم.

خرید آباژور رومیزی

پیشنهاد:
معرفی 47 مدل بهترین آباژور ایستاده

چه نوع آباژوری را انتخاب کنیم؟

همانطور که در بالا گفتیم آباژورها در طرح های مختلفی تولید و عرضه میشوند و شما بایستی بنابر کاربردی  که از آباژور انتظار دارید آن را انتخاب و تهیه کنید. آباژوری که انتخاب می کنید باید با دکوراسیون داخلی خانه شما همخوانی داشته باشد. نکته ی دیگری هم که باید به آن دقت کنید رنگ می باشد ، هرمقدار که کلاهک یا حباب آن روشن تر باشد نور بیشتری به شما می دهد در نتیجه اگر به دنبال این می گردید که نور ملایم تری به محیط بدهید بایستی از آباژور با حباب یا کلاهک های رنگ تیره بهره بگیرید.

چه رنگی برای کلاهک آباژور مناسب تر است ؟

آباژورهایی که کلاهک ساده پارچه ای دارند بیشتر در اتاق خواب ها مورد استفاده قرار می گیرند و شما می توانید بر اساس رنگ اتاق خواب خود رنگ کلاهک آباژور را نیز انتخاب کنید به عنوان مثال اگر رنگ دیوارهای اتاق خواب شما سرد است بایستی رنگ کلاهک را در تناژ رنگی سرد انتخاب کنید. به این نکته توجه کنید که رنگ نور آباژور شما نباید متضاد با رنگ اتاق شما باشد زیرا در این صورت وسیله های آن محیط زیاد با ارزش دیده نمی شوند.

برای اتاق خواب از چه نوع آباژور رومیزی استفاده کنیم ؟

  • در اتاق خوابی که تخت دو نفره وجود دارد بهتر است در دو طرف تخت آباژور قرار گیرد تا علاوه بر نور ملایمی که بازتاب می کند تعادل را دو طرف حفظ کنیم منتها اگر تخت خواب یکنفره دارید وجود یک آباژور هم کافی است.
  • بهتر است در اتاق خواب با فضای زیاد از آباژورهای با رنگ روشن استفاده کنید
  • آباژوری را باید انتخاب کنید تا به دکوراسیون اتاق شما بیاید زیرا هماهنگ بودن آباژور با دکوراسیون اهمیست بسیار زیادی دارد
  • ارتفاع آباژور باید اختلاف کمی از ارتفاع سر در حالت نشسته داشته باشد و در هنگام استراحت و مطالعه مشکلی ایجاد نکند

خرید آباژور رومیزی

پیشنهاد:
خرید بهترین مولتی کوکر

هنگام خرید آباژور رومیزی به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1. قیمت
  2. ابعاد و اندازه آباژور
  3. ارتفاع کلاهک آن با میز
  4. سالم بودن آن
  5. همخوانی داشتن با لوستر و دکوراسیون خانه

 

 آموزش درست کردن آباژور رومیزی در خانه ( حتما تا انتها مشاهده کنید خیلی جالبه )

 


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه