معرفی بهترین آینه دکوراتیو + لیست قیمت

  • ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
4.5/5 - (2 امتیاز)

آینه علاوه بر این که تاثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون خانه دارد یکی از مهم ترین کاربرد های آن نمایش دادن ظاهر افراد می باشد.هیچ شخصی نیست که در روز حداقل یک بار جلوی آینه نرود.شما میتوانید با کمترین هزینه فضای خانه خود را بزرگتر جلوه دهید،باید آن را در جایی قرار دهید که نور را منعکس کند و محیط را عریض تر نمایش دهد.کسانی که به دنبال فضایی متفاوت در خانه خود هستند این وسیله را یک عضو اصلی در دکوراسیون منزل خود میدانند.آینه دکوراتیو یکی از جدید و مدرن ترین سبک در دکوراسیون داخلی خانه ها می باشد. این مدل از آینه های دکوراتیو به صورت پازلی بوده ، با فاصله از یکدیگر نصب میشوند و نمای بسیار زیبایی دارد.

خرید آینه دکوراتیو

دلایل مهم بودن آینه دکوراتیو در طراحی دکوراسیون منزل

  • افزایش نور

با گذاشتن اینه دکوراتیوی در محیط خانه به راحتی میتوانید میزان نور را چند برابر کنید. در این صورت حس میکنید که خانه نور بیشتری دارد اما بیش از حد از آنها استفاده نکنید.تلاش کنید جایی آنها را قرار دهید که یا جلوی آن لامپ ، لوستر یا مقابل پنجره باشد

  • عمق دادن به محیط

چنانچه آینه دکوراتیو را در جای درستی نصب کنید می توانید به آن محیط عمق و بعد بدهید ، هنگامی که آینه را بر روی دیوار اتاق خواب یا دفتر محل کارتان نصب کنید باعث میشود که فضای آن محیط را دو برابر کنید.

  • مخفی کردن فضاها

امکان دارد که شما نخواهید درب کمدتان یا هرچیز دیگری که دوست ندارید جلوی دید باشد میتوانید با به کارگیری اینه کاری آن فضا را پنهان کنید.

  • همه چیز را درخشان تر میکند.

پیشنهاد:
42 مدل آینه دیواری + لیست قیمت

انواع مختلف آینه

  1. دکوراتیو

این آینه ها با هدف تزئین ساخته میشوند و بیشتر برای دیوار های پذیرایی و سالن ها کاربرد دارند و تنوع و طرح های مختلفی دارد.

  1. پتینه

شکل این آینه ها حالت قدیمی دارد و زمان زیادی برای ساخت آن ها صرف می شود منتها برای کسانی که میخواهند با استفاده از این وسیله نور محیط را چند برابر کنند پیشنهاد نمیشود

  1. قاب ونیزی

این اینه ها دست ساز می باشند و برای دکوراسیون پذیرایی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند، کیفیت ساخت آن ها بسیار بالا می باشد. چنانچه از مدل های به اصطلاح لاکچری خوشتان می آید پیشنهاد ما به شما این مدل را پیشنهاد میکنیم.

  1. رزینی

تنوع قاب آینه های رزینی بسیار زیاد است و در شکل های مختلف و گوناگونی ساخته میشود. رزین هم به صورت طبیعی و هم مصنوعی در صنایع مورد استفاده قرار میگیرد. رزین های مصنوعی برای ساخت مجسمه و قاب آینه مورد استفاده قرار میگیرد.

راهنمای خرید آینه دکوراتیو

پیشنهاد:
خرید بهترین ساندبار سونی

مکان های مناسب برای نصب آینه دکوراتیو و تاثیر آن در محیط خانه

  1. اتاق خواب ها
  2. نزدیک درب ورودی
  3. پذیرایی

چنانچه فضای خانه شما کوچک است و دلتان میخواهد محیط را بزرگتر جلوه دهید می توانید با افزودن چند اینه دکوراتیو ، فضای خانه خود را چند برابر ، زیبا و جذاب کنید.( به شرط این که آینه را در محل مناسبی نصب کنید )

هنگامی که میخواهید برای خانه خود اینه دکوراتیو تهیه کنید به هدفی که در ذهن دارید توجه کنید و دقت کنید که آینه ای که انتخاب میکنید هم کاربردی باشد و هم تزئینی.

انتخاب آینه مناسب در دکوراسیون منزل بسیار مهم است و باید با دقت بسیار این کار انجام گیرد اگر آینه مناسبی را انتخاب نکنید نه تنها باعث زیبایی فضای خانه شما نمیشود بلکه باعث ایجاد نا هماهنگی نیز می شود.

ما برای راحتی کار شما لیستی از بهترین آینه دکوراتیو را جمع آوری کرده ایم پس تا انتها با ما همراه باشید.

نحوه نصب آینه دکوراتیو بر روی دیوار از 0 تا 100 (پیشنهاد میکنم حتما ببینید خیلی جالبه)

 

 


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
4.5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه