خرید 60 مدل استیکر کلید و پریز

  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

اگر میخواهید در خانه خود با هزینه کم تغییرات ایجاد کنید ما به شما استیکر کلید و پریز را معرفی میکنیم. این مدل از استیکرها با طرح های مختلف و زیبایی خاصی که دارد بسیار جلب توجه می کند و شما می توانید طرح های گوناگون آن را که در بازار عرضه می گردد انتخاب کنید. قیمت این استیکرها بسیار ارزان  و مقرون به صرفه می باشد و همه ی افراد می توانند آن را تهیه کنند.

تزئین کلید و پریز با استفاده از استیکر

یکی از ساده ترین روش ها برای برجسته کردن کلید و پریز استفاده از استیکرها با طرح های مختلف می باشد که نمای بسیار زیبایی به آن ها میبخشند و قیمت آنها با توجه به ابعاد و اندازه هایشان بسیار مقرون به صرفه می باشد.

خرید استیکر کلید و پریز

پیشنهاد:
معرفی 35 مدل بهترین استیکر دیواری

کاربرد و استفاده استیکر کلید و پریز

از این استیکرها میتوان در اتاق خواب ، سالن پذیرایی ، آشپز خانه و مکان های گوناگون استفاده کرد ، به این نکته توجه کنید که این استیکرها را بایستی حتما در سطوح صاف بچسبانید.

اندازه استیکر کلید و پریز چه مقدار است ؟

این استیکرها در اندازه ای به طول 10 و عرض 8 سانتی متر طراحی و تولید شده اند همچنین شما میتوانید اندازه مد نظر خود را نیز سفارش دهید.

هنگام خرید استیکر کلید و پریز به چه نکاتی توجه کنیم ؟

  1. فضایی که میخواهید آن را بچسبانید

هنگام خرید بایستی به این نکته توجه کنید که برای کدام قسمت از فضای خانه میخواهید استیکر را تهیه کنید و مناسب با آن فضا استیکر مورد نظر را انتخاب کنید به عنوان مثال شما برای قسمت پذیرایی نباید از استیکرهای فانتزی استفاده کنید باید طرحی را انتخاب کنید که مقداری رسمی تر باشد

  1. رنگ

پس از انتخاب طرح مورد نظر نوبت به رنگ آنها میرسد ، شما بایستی رنگی را انتخاب کنید که با رنگ کلیدها، پریزها و دیوار تناسب داشته باشد. به عنوان مثال رنگ اکثر کلید و پریزها  سفید می باشد و بهترین گزینه برای انتخاب رنگ مشکی می باشد.

پیشنهاد:
خرید بهترین پشتی

 استیکرهای کلید و پریز را در کجا ها نباید بچسبانیم؟

اصولا کل استیکرها بر روی کلید و پریزها  قرار نمی گیرند و قسمتی از آن به دیوار نیز میچسبد ، به همین علت چنانچه دیوار شما گچی و یا کاغذ دیواری باشد و شما استیکر را روی آن بچسبانید پس از گذشت مدتی ، زمانی که بخواهید آن را بکنید باعث میشود گچ دیوار شما بلند شود و یا کاغذ دیواری پاره شود بنابراین به این نکته توجه کنید که اگر دیوار شما گچ یا کاغذ دیواری است بر روی آن ها استیکر نچسبانید.

100 ایده طرح استیکر کلید و پریز فانتزی

 


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه