خرید بهترین اسپرسوساز بوش

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (1 امتیاز)

خرید اسپرسوساز بوش امروزه بدلیل وجود جنس های غیر اصلی کار بسیار دشواری شده است. در این پست فروشگاه اینترنتی لوازم خانه ، شما با انواع نکات اسپرسوساز بوش بصورت کامل آشنا خواهید شد تا در زمان خرید به راحتی بتوانید دستگاه اصلی را خریداری نمایید ، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

هنگامی که احساس خستگی دارید و احتیاج به انرژی دارید قهوه اسپرسو یک روش بسیار خوب برای رفع خستگی همچنین ایجاد شادابی و نشاط می باشد.مقدار کافئینی که در قهوه اسپرسو وجود دارد نسبت به سایر نوشیدنی ها بیشتر می باشد ، به همین علت در فنجان های کوچک سرو می شود.اسپرسو یک نوشیدنی ایتالیایی می باشد که از واژه Express و به معنای فشرده و سریع گرفته شده است. نوشیدن یک فنجان اسپرسو خوش طعم و خوش عطر برای افرادی که طرفدار قهوه هستند بسیار لذت بخش می باشد و به همین علت دستگاه اسپرسوساز خانگی بوش  یکی از پرطرفدارترین قهوه سازها در دنیا محسوب می شوند.

اکثر نوشیدنی های محبوب دیگر مانند کاپوچینو ، لاته ، آمریکانو و… بر پایه اسپرسو تهیه می شوند.اصولا کسانی که اهل قهوه هستند ابتدا کارشان را با قهوه جوش آغاز می کنند و این علاقه تا جایی ادامه پیدا می کند که به دنبال خرید دستگاه اسپرسوساز خانگی می روند. ما به شما توصیه می کنیم تا این دستگاه را همان ابتدا تهیه نمائید و با هر بار نوشیدن اسپرسو و قهوه از آن لذت ببرید.

اسپرسو ساز بوش

پیشنهاد:
خرید بهترین برند قهوه ساز

انواع مختلف دستگاه های اسپرسوساز بوش

  1. اسپرسوساز دستی

در این مدل از محصول ها اهرمی وجود دارد که به شکل مکانیکی و با نیروی دست فشار مورد نیاز برای عبور آب جوش از میان دانه های قهوه را مهیا می کند.

  1. اسپرسوساز نیمه اتوماتیک

این مدل از محصول ها در اکثر خانه ها و کافه ها وجود دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. منظور از نیمه اتوماتیک بودن این محصول این می باشد که در مرحله آخر و بعد از آماده شدن قهوه کارهایی مانند ترکیب کردن قهوه اسپرسو با شیر ، فوم و یا موارد دیگر به صورت دستی صورت می گیرد.

  1. اسپرسوساز تمام اتوماتیک

این مدل از محصول ها تمامی مراحل تهیه قهوه را به صورت اتوماتیک انجام می دهد و تنها کافی است که شما یک دکمه را فشار بدهید. لازم به ذکر است که استفاده از این دستگاه کاملا راحت و آسان می باشد.به عنوان مثال در صورتی که میخواهید کاپوچینو درست کنید قهوه ، شیر و آب را در جای مخصوص خود بریزید و از روی محصول گزینه کاپوچینو را انتخاب نمائید و بعد از گذشت چند دقیقه نوشیدنی شما آماده می شود.

نکاتی که هنگام استفاده از دستگاه اسپرسوساز بوش بایستی به آن توجه کنید

  1. به دستگاه فشار وارد نکنید

دستگاه های مدرن جدید شامل مکانیزم اتوماتیک می باشند که باعث ایمنی محصول بالاتر برود و شرایط استفاده از آن برای شما راحت تر باشد ، با این حال شما هنگام استفاده از آن نبایستی به آن فشار وارد کنید و انتظار های بی جا داشته باشید. در صورت استفاده زیاد از این محصول امکان دارد به صورت ناگهانی مایع داغ و یا بخار آب از دستگاه خارج شود ، بنابراین در صورتی که از محصول خود به درستی استفاده نکنید ، علاوه بر آسیب رساندن به دستگاه سلامت خود را نیز به خطر می اندازید.

  1. محافظت از سیم برق و جلوگیری از برق گرفتگی

از آن جایی که این دستگاه هم با جریان برق و هم مایعات سروکار دارد ، خطرات ناشی از برق گرفتگی نیز وجود دارد و به شما توصیه می کنیم تا قبل از اتصال کردن دستگاه به برق از خشک بودن سیم اطمینان حاصل فرمائید.

  1. مراقب مایعات داغ باشید

پس از چند ماه استفاده از دستگاه امکان دارد که در این کار خود را حرفه ای تصور کنید و اعتماد به نفستان بالا برود منتها توجه داشته باشید که کار با مایع های داغ با خطر همراه هستند و سلامت شما را تهدید میکنند.

آشنایی با انواع قطعات و اجزا دستگاه اسپرسوساز بوش

اصولا اسپرسوساز ها در مدل های تک گروپ و پنج گروپ ساخته می شوند. همه ی قسمت های دستگاه اسپرسوساز احتیاج به مراقبت و نگهداری دارند زیرا هزینه های تعمیر و تعویض قطعات دستگاه بالا می باشد و خیلی به صرفه نیست. قطعات اسپرسوساز شامل موارد زیر می باشد :

  1. پرتافیلتر

پرتافیلتر شامل محفظه ای با مجراهای ریز می باشد که به آن سبد پرتافیلتر گفته می شود. حجم این سبد براساس مقدار خروجی های پرتافیلتر متغییر می باشد. اصولا سبدهای خروجی برای یک شات ، مقدار گنجایش 7 الی 11 گرم قهوه آسیاب شده را به همراه دارد و برای خروجی 2 شات مقدار گنجایش آن بین 14 الی 22 گرم قهوه آسیاب شده می باشد. منتها بهتر است بدانید در برخی موقع ها سبد ها با میزان گنجایش بالاتری نیز قابل بهره گیری می باشند.

  1. هد گروپ

هد گروپ قسمتی از دستگاه می باشد که پرتافیلتر برای عصاره گیری قهوه به آن وصل می شود. آب توسط مجراهای هد گروپ ، به صورت یکسان بر روی پودر قهوه کوبیده شده داخل پرتافیلتر می ریزد.

  1. نازل آب جوش

این قطعه ، آب جوش را برای مصرف های مختلفی تامین می کند.

  1. نازل بخار

نازل بخار ، لوله ای از جنس استیل می باشد که شامل چند خروجی برای بخار آب داغ است. این قطعه برای گرم کردن و نیز فوم گرفتن از شیر مورد استفاده قرار می گیرد. فوم گیری از شیر همان فرآیند نفوذ هوا به داخل ذره های شیر می باشد که با این روش شیر قوام پیدا می کند و لایه ای از کف بر روی آن ایجاد می شود.

  1. آسیاب قهوه داخلی

چنانچه دانه ی قهوه بلافاصله قبل از دم کردن آسیاب بشود ، کیفیت نوشیدنی بسیار بیشتر می شود.  بنابراین در صورتی که دستگاه شما آسیاب نیز به همراه داشته باشد ، کاربرد بیشتری خواهد داشت و می توانید از دو محصول در یک دستگاه استفاده نمائید. لازم به ذکر است بدانید که تمامی اسپرسوساز ها آسیاب داخلی را به همراه ندارند و وجود این قطعه در دستگاه یک نوع آپشن محسوب می شود و بر روی قیمت آن نیز تاثیر می گذارد. در صورتی که از قبل دستگاه آسیاب قهوه را در خانه داشته اید می توانید ، هنگام خرید اسپرسوساز بوش نوعی را تهیه نمائید که آسیاب قهوه به همراه نداشته باشد.

  1. فیلتر آب

کیفیت و مزه ی آبی که بهره گیری می نمائید بر روی طعم نهایی قهوه تاثیر بسیار زیادی دارد. بنابراین وقتی دستگاهی را تهیه می نمائید که فیلتر آب به همراه دارد ، این موضوع را می دانید که کیفیت قهوه تحت تاثیر کیفیت آب قرار نمی گیرد. لازم به ذکر است بدانید که کیفیت آب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و با وجود فیلتر آب می توانید قهوه هایی با طعم بسیار دلچسب تهیه نمائید. در نتیجه بهتر است به فکر خرید اسپرسوساز بوش به همراه فیلتر آب باشید.

  1. وارمر یا همان سیستم گرم نگهدارنده فنجان

وارمر یک خصوصیت جدید در دستگاه های اسپرسوساز می باشد که بسیار کاربردی می باشد. با وجود این آپشن می توانید فنجان های قهوه خود را گرم نگه دارید. البته بهتر است بدانید که همه ی مدل های اسپرسوساز ها این ویژگی را به همراه ندارند و در صورتی که بخواهید این خصوصیت نیز در دستگاه شما وجود داشته باشد بایستی به فکر خرید اسپرسوساز بوش به همراه سیستم گرم نگهدارنده فنجان باشید.

خرید اسپرسو ساز بوش

پیشنهاد:
خرید بهترین مبل هشت نفره

نکاتی که هنگام خرید اسپرسوساز بوش بایستی به آن توجه داشته باشید

  • کاربرد

اسپرسوسازها شامل مدل های مختلف و گوناگونی می باشند که هرکدام شامل مدل های ساده تا پیشرفته هستند.بنابراین هنگام خرید محصول ابتدا بایستی برای خود مشخص کنید که چه توقعی از خرید دستگاه دارید.برخی از افراد تنها قصدشان از خرید این دستگاه تهیه کردن قهوه می باشد بنابراین ساده ترین مدل نیز برای آن ها کافی می باشد.

  • سیستم قطع خودکار

در برخی از محصول ها سیستم قطع خودکار وجود دارد که این امکان را برای شما فراهم می کند تا پس از تمام شدن کار و ریختن مقدار ثابتی اسپرسو داخل فنجان ، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود.این خصوصیت بسیار محبوب می باشد و طرفداران بسیاری دارد. همچنین برخی از دستگاه ها شامل سیستم شستشوی اتوماتیک هستند و به شکل اتوماتیک دستگاه را شستشو می دهند و این خصوصیت بر روی قیمت محصول تاثیر مستقیمی می گذارد.

  • توان دستگاه و نیز فشار بخار

توان و فشار بخار دستگاه ارتباط بسیار مستقیمی با کیفیت و غلظت قهوه دارد. هر مقدار توان بیشتر باشد کیفیت قهوه بیشتر خواهد بود.فشار بخار نیز از جهت اهمیت دارد که تولید یک قهوه اسپرسو خوش طعم به بخار آب و آب جوش احتیاج دارد.این فشار از طریق پمپ تولید بخار اسپرسوساز تامین می شود. توان این دستگاه ها اصولا بین 1000 الی 1600 وات بوده و بالاترین فشار بخار 15 بار می باشد.

  • جنس بدنه

جنس بدنه تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت محصول دارد ، جنس برخی از این دستگاه ها از آلومینیوم و برخی دیگر از استیل می باشند.اصولا اسپرسوسازهای جنس استیل بهتر می باشند و میتوانند قهوه را داخل خود گرم نگه دارند.

  • ظرفیت

یکی از نکاتی که هنگام خرید بایستی به آن توجه کنید مقدار ظرفیت محصول می باشد.اصولا برای مصرف های خانگی احتیاج به ظرفیت های پایینی دارند که مقدار ظرفیت آن به تعداد افراد خانواده خود بستگی دارد.

  • پرتافیلتر

پرتافیلتر یکی از اساسی ترین و مهم ترین اجزای یک دستگاه اسپرسوساز می باشد و به دو صورت فشرده و غیر فشرده تشکیل می شوند که اصولا در دستگاه های خانگی از نوع فشرده می باشد. وزن و جنس پرتافیلتر تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت آن دارد. هر مقدار قسمت های پلاستیکی و فلزی پرتافیلتر باکیفیت تر و محکم تر باشد ، استقامت و کارایی دستگاه نیز بیشتر میشود.

 معرفی پرفروش ترین اسپرسوسازهای بوش
1- اسپرسوساز بوش مدل  TIS 65429RW
2- اسپرسوساز بوش مدل TIS30129RW
3- اسپرسوساز بوش مدل TIS65621RW

منبع : فروشگاه اینترنتی لوازم خانه – iLavazemKhane

پیشنهاد:
معرفی و خرید بهترین مدل اسپرسوساز
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه