خرید بهترین اسپرسوساز واکاکو

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

خرید اسپرسوساز واکاکو امروزه بدلیل وجود جنس های غیر اصلی کار بسیار دشواری شده است. در این پست فروشگاه اینترنتی لوازم خانه ، شما با انواع نکات اسپرسوساز واکاکو بصورت کامل آشنا خواهید شد تا در زمان خرید به راحتی بتوانید دستگاه اصلی را خریداری نمایید ، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

هنگامی که احساس خستگی دارید و احتیاج به انرژی دارید قهوه اسپرسو یک روش بسیار خوب برای رفع خستگی همچنین ایجاد شادابی و نشاط می باشد.مقدار کافئینی که در قهوه اسپرسو وجود دارد نسبت به سایر نوشیدنی ها بیشتر می باشد ، به همین علت در فنجان های کوچک سرو می شود.اسپرسو یک نوشیدنی ایتالیایی می باشد که از واژه Express و به معنای فشرده و سریع گرفته شده است. نوشیدن یک فنجان اسپرسو خوش طعم و خوش عطر برای افرادی که طرفدار قهوه هستند بسیار لذت بخش می باشد و به همین علت دستگاه اسپرسو ساز خانگی واکاکو یکی از پرطرفدارترین قهوه سازها در دنیا محسوب می شوند.

اکثر نوشیدنی های محبوب دیگر مانند کاپوچینو ، لاته ، آمریکانو و… بر پایه اسپرسو تهیه می شوند.اصولا کسانی که اهل قهوه هستند ابتدا کارشان را با قهوه جوش آغاز می کنند و این علاقه تا جایی ادامه پیدا می کند که به دنبال خرید دستگاه اسپرسو ساز خانگی می روند. ما به شما توصیه می کنیم تا این دستگاه را همان ابتدا تهیه نمائید و با هر بار نوشیدن اسپرسو و قهوه از آن لذت ببرید.

خرید اسپرسو ساز واکاکو

پیشنهاد:
معرفی و خرید بهترین مدل اسپرسوساز

انواع مختلف دستگاه های اسپرسوساز واکاکو

  1. اسپرسوساز دستی

در این مدل از محصول ها اهرمی وجود دارد که به شکل مکانیکی و با نیروی دست فشار مورد نیاز برای عبور آب جوش از میان دانه های قهوه را مهیا می کند.

  1. اسپرسوساز نیمه اتوماتیک

این مدل از محصول ها در اکثر خانه ها و کافه ها وجود دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. منظور از نیمه اتوماتیک بودن این محصول این می باشد که در مرحله آخر و بعد از آماده شدن قهوه کارهایی مانند ترکیب کردن قهوه اسپرسو با شیر ، فوم و یا موارد دیگر به صورت دستی صورت می گیرد.

  1. اسپرسوساز تمام اتوماتیک

این مدل از محصول ها تمامی مراحل تهیه قهوه را به صورت اتوماتیک انجام می دهد و تنها کافی است که شما یک دکمه را فشار بدهید. لازم به ذکر است که استفاده از این دستگاه کاملا راحت و آسان می باشد.به عنوان مثال در صورتی که میخواهید کاپوچینو درست کنید قهوه ، شیر و آب را در جای مخصوص خود بریزید و از روی محصول گزینه کاپوچینو را انتخاب نمائید و بعد از گذشت چند دقیقه نوشیدنی شما آماده می شود.

اسپرسو ساز واکاکو

پیشنهاد:
خرید بهترین اسپرسوساز تکنو

نکاتی که هنگام خرید اسپرسوساز واکاکو بایستی به آن توجه داشته باشید

  • کاربرد

اسپرسو سازها شامل مدل های مختلف و گوناگونی می باشند که هرکدام شامل مدل های ساده تا پیشرفته هستند.بنابراین هنگام خرید محصول ابتدا بایستی برای خود مشخص کنید که چه توقعی از خرید دستگاه دارید.برخی از افراد تنها قصدشان از خرید این دستگاه تهیه کردن قهوه می باشد بنابراین ساده ترین مدل نیز برای آن ها کافی می باشد.

  • سیستم قطع خودکار

در برخی از محصول ها سیستم قطع خودکار وجود دارد که این امکان را برای شما فراهم می کند تا پس از تمام شدن کار و ریختن مقدار ثابتی اسپرسو داخل فنجان ، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود.این خصوصیت بسیار محبوب می باشد و طرفداران بسیاری دارد. همچنین برخی از دستگاه ها شامل سیستم شستشوی اتوماتیک هستند و به شکل اتوماتیک دستگاه را شستشو می دهند و این خصوصیت بر روی قیمت محصول تاثیر مستقیمی می گذارد.

  • توان دستگاه و نیز فشار بخار

توان و فشار بخار دستگاه ارتباط بسیار مستقیمی با کیفیت و غلظت قهوه دارد. هر مقدار توان بیشتر باشد کیفیت قهوه بیشتر خواهد بود.فشار بخار نیز از جهت اهمیت دارد که تولید یک قهوه اسپرسو خوش طعم به بخار آب و آب جوش احتیاج دارد.این فشار از طریق پمپ تولید بخار اسپرسو ساز تامین می شود. توان این دستگاه ها اصولا بین 1000 الی 1600 وات بوده و بالاترین فشار بخار 15 بار می باشد.

  • جنس بدنه

جنس بدنه تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت محصول دارد ، جنس برخی از این دستگاه ها از آلومینیوم و برخی دیگر از استیل می باشند.اصولا اسپرسوسازهای جنس استیل بهتر می باشند و میتوانند قهوه را داخل خود گرم نگه دارند.

  • ظرفیت

یکی از نکاتی که هنگام خرید بایستی به آن توجه کنید مقدار ظرفیت محصول می باشد.اصولا برای مصرف های خانگی احتیاج به ظرفیت های پایینی دارند که مقدار ظرفیت آن به تعداد افراد خانواده خود بستگی دارد.

  • پرتافیلتر

پرتافیلتر یکی از اساسی ترین و مهم ترین اجزای یک دستگاه اسپرسو ساز می باشد و به دو صورت فشرده و غیر فشرده تشکیل می شوند که اصولا در دستگاه های خانگی از نوع فشرده می باشد. وزن و جنس پرتافیلتر تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت آن دارد. هر مقدار قسمت های پلاستیکی و فلزی پرتافیلتر باکیفیت تر و محکم تر باشد ، استقامت و کارایی دستگاه نیز بیشتر میشود.

منبع : فروشگاه اینترنتی لوازم خانه – iLavazemKhane

پیشنهاد:
خرید بهترین اسپرسوساز دلونگی


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه