خرید 60 مدل بهترین تابلو شاسی + قیمت

  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari

یکی از وسایلی که به خانه زیبایی میبخشد تابلو شاسی می باشد که در طرح و اندازه های متفاوتی در بازار عرضه می شوند و شما میتوانید با توجه به سلیقه خود هرکدام را که بیشتر دوست دارید و مناسب با محیط خانه خود می باشد انتخاب کنید. تابلو شاسی همانگونه که از اسمش پیداست یک عکس یا یک نقاشی می باشد که بر روی تخته mdf چسبانده می شود.

اندازه های استاندارد تابلو شاسی

ابعاد و اندازه های این تابلو بر اساس سایز استاندارد عکس های چاپ شده و یا کشیده شده می باشد منتها تنها مشکلی که دارد محدودیت چاپ عرضی دارد و بایستی این محدودیت را در نظر گرفت. پرکاربردترین و پر استفاده ترین این اندازه ها شامل :

50 * 70 , 100 * 70 , 90 * 60 , 30 * 45  و…

راهنمای خرید تابلو شاسی

پیشنهاد:
50 مدل بهترین تابلو + لیست قیمت

هنگام خرید تابلو شاسی بایستی به 2 نکته توجه کنید که شامل :

  1. مدل یا سبک تابلو

قبل از هرکاری بایستی سبک تابلوی مدنظر خود را انتخاب کنید که در دنیای امروز آثار هنری تنوع های بسیار گوناگونی دارد و مناسب با تمامی سلیقه ها می باشد. لازم به ذکر است که تابلویی را باید تهیه کنید که با دکوراسیون خانه شما همخوانی داشته باشد و یا اگر از تابلویی خوشتان آمده که با دکوراسیون شما همخوانی ندارد میتوانید رنگ های آن را با رنگ دکوراسیون خود تطبیق دهید و هماهنگ کنید.

  1. اندازه

پس از این که سبک تابلو خود را انتخاب کردید بایستی به ابعاد و اندازه تابلو توجه کنید و مناسب با فضایی که در اختیار دارید تابلو مناسب آن فضا را تهیه کنید.

پیشنهاد:
خرید بهترین تابلو فرش ماشینی

نکاتی که هنگام نصب تابلو شاسی باید به آن توجه کرد

  • تابلوها را نباید خیلی بالا آویزان کنید تا هنگام دیدن آن سرتان بلند کنید بایستی در قسمتی نصب شود که در راستای چشم باشد و دیدن آن راحت باشد
  • چنانچه میخواهید تابلو را در قسمت بالای شومینه و یا مبل نصب کنید باید دقت کنید که ابعاد آن سه چهارم اندازه پهنای مبل و یا قسمت های دیگر که میخواهید آنجا نصب کنید.
  • در صورتی که میخواهید به جای 1 تابلو از چند تابلو در کنار هم استفاده کنید توجه کنید که آنها را نزدیک به هم به دیوار متصل کنید نه اینکه کل فضای دیوار را بگیرد.

 

طراحی تابلو با رنگ های جذاب در خانه ( بسیار آسان و زیبا )


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه