خرید بهترین ترازوی آشپزخانه آنالوگ

  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

در دنیای امروز وسایل مختلف وگوناگونی در آشپزخانه ها وجود دارد که ترازو نیز جزو یکی از همان وسیله های می باشد که در طرح و مدل های مختلف و گوناگونی تولید و در بازار عرضه می گردند. ترازوی آشپزخانه آنالوگ نیز جزو یکی از ساده ترین چیز ها در آشپزخانه می باشند و بیشتر برای وزن کردن وسیله ها و اقلام مختلف در آشپزخانه به کار گرفته می شود. این محصول یک وسیله بسیار کاربردی می باشد و برای کسانی که همه ی مواد خوراکی ها را وزن می کنند بسیار مناسب می باشد و علاوه بر کاربرد و کارایی که دارد به زیبایی ظاهری دکور فضای آشپزخانه نیز بسیار کمک می کند.

خرید ترازوی آشپزخانه آنالوگ

پیشنهاد:
معرفی و خرید 60 مدل ترازو آشپزخانه

انواع مختلف ترازوی آشپزخانه

  • ترازوی آنالوگ

این مدل از محصول ها شامل یک عقربه هستند که شبیه به ساعت می باشد که وزن را با عقربه ی چرخان خود نمایش می دهد. این مدل از محصول ها نسبت به مدل دیجیتالی دقت کمتری دارند منتها می توانید اجرام با وزن سنگین تری را بر روی آن قرار بدهید و اندازه گیری کنید. ترازو های آشپزخانه آنالوگ اغلب شامل کاسه و یا سینی بزرگ تر می باشند.

  • ترازوی دیجیتال

این مدل از محصول ها دقت بالاتری نسبت به سایر ترازو ها دارند همچنین قابلیت وزن آنها نیز بیشتر می باشد. این ترازو ها را می توان به صورت اتوماتیک صفر کرد و نیز قابلیت روشن و خاموش شدن را هم به همراه دارند.

ترازوی آشپزخانه دیجیتال بخریم و یا آنالوگ ؟

ترازوهای دیجیتال برای اندازه گیری مقدار های کوچک دقیق تر می باشند مخصوصا برای کسانی که رژیم غذایی دارند مناسب تر می باشند اما ترازوهای آنالوگ معمولا شامل کاسه و یا سینی بزرگتر هستند و برای وزن کردن مقدارهای زیاد مناسب می باشند منتها لازم به ذکر است که این مدل نسبت به دیجیتال دقیق تر نمی باشند و احتیاجی به باتری ندارند تا کار کنند.

 

ترازوی آشپزخانه آنالوگ

پیشنهاد:
خرید بهترین مدل جاروبرقی

هنگام خرید ترازوی آشپزخانه آنالوگ به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1. نوع محصول

قبل از این که محصول را تهیه نمائید توصیه می کنیم ابتدا برای خود مشخص کنید که کدام مدل را میخواهید تهیه کنید؟ ترازوهای عقربه ای یا همان معمولی بدون هیچ گونه باطری و یا برقی کار می کنند و بسیار ساده هستند منتها ترازوهای دیجیتال از صفحه نمایش جذاب تری برخوردار هستند و اصولا با باطری کار می کنند.

  1. دقت در اندازه گیری

هنگام خرید این محصول توجه داشته باشید تا محصولی را انتخاب نمائید که از قدرت اندازه گیری بالا و نیز عدم ایجاد خطا در اندازه گیری برخوردار باشد.

  1. سطح محصول

یکی دیگر از موارد مهمی که باید به آن توجه داشته باشید وجود سطح مناسب بر روی قسمت اندازه گیری ترازوها می باشد که باعث گذاشتن و برداشتن راحت تر مواد غذایی بر روی آن می گردد. همچنین عدد های دقیق تری را در اندازه گیری به شما نمایش می دهد.

  1. نمایش اعداد به صورت واضح

توجه داشته باشید که اعداد نوشته شده بر روی محصول چه عقربه ای باشد چه دیجیتال به راحتی باید خوانده شود و هیچ فشاری به چشم وارد نشود.

  1. قیمت

قیمت این مدل از محصول ها بنابر امکاناتی که بر روی آن وجود داشته باشد متفاوت است.

  1. منبع تغذیه محصول

ترازوهای آشپزخانه سه مدل منبع تغذیه دارند که شامل نیم قلمی ، قلمی و لیتیومی می شوند. بنابراین بهتر است هنگام خرید به این موضوع نیز توجه داشته باشید.

  1. جنس بدنه

اصولا بیشتر ترازوها جنس شیشه نشکن ، آلومینیوم و یا پلاستیک دارند که در برابر وزن زیاد مقاوم هستند و دچار تغییر شکل نمی شوند. بهتر است هنگام خرید به جنس محصول نیز توجه داشته باشید.

  1. محدوده اندازه گیری وزن

این محدوده در ترازوها متفاوت می باشد. بیشترین وزنی که یک ترازو می تواند اندازه گیری کند نشان دهنده محدوده اندازه گیری آن می باشد. اصولا ترازوهای آشپزخانه می توانند وزن های متفاوتی را که از صفر گرفته تا 10 کیلوگرمی را اندازه گیری کنند.

  1. ابعاد و اندازه محصول

اکثر افراد محصولی را تهیه می کنند تا بتوانند آن را داخل کابینت قرار بدهند. ترازو های بزرگ و سنگین تنها فضای زیادی را اشغال می کنند بنابر این بهتر است محصولی را تهیه نمائید تا بتوانید به راحتی در هر جایی قرار بدهید.

پیشنهاد:
خرید 60 مدل بهترین میز تلویزیون ام دی اف


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه