خرید بهترین تلفن باسیم

  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
3.7/5 - (3 امتیاز)

در دنیای امروز با پیشرفت فناوری و تکنولوژی در دنیا همچنین ورود گوشی موبایل به عرصه ارتباط ها بهره گیری از تلفن های ثابت همچنان پابرجا است و جزء وسیله هایی است که حتما باید برای خانه خود تهیه نمائید. قطعا با رشد و افزایش فناوری آپشن ها خصوصیت و ویژگی های بسیاری بر روی تلفن های تلفن باسیم اضافه شد که افراد می توانند با توجه به سلیقه و نوع کارایی که دارند مدل مورد نظر خود را انتخاب و تهیه نمایند.

همانگونه که میدانید این وسیله در مدل های مختلف و گوناگونی مانند مانند بی سیم ، رومیزی و… تولید و در بازار عرضه می شوند که هر کدام امکانات خاص خودشان را دارند و تاثیر مستقیمی بر روی قیمتشان دارد. اوایلی که این وسیله اختراع شد اشخاص برای برقراری تماس بایستی به مخابرات میرفتند تا بتوانند ارتباط برقرار کنند و تنها تعداد کمی این وسیله را داشتند منتها امروزه در همه ی خانه ها این وسیله وجود دارد و ارتباط را راحت تر کرده است.

خرید تلفن باسیم

پیشنهاد:
خرید بهترین تلفن

انواع مختلف تلفن

  • رومیزی

تلفن های رومیزی یکی از رایج ترین و ساده ترین مدل های موجود در بازار می باشند که در بیشتر اداره ها و خانه ها وجود دارد و به صورت مستقیم به خط تلفن متصل می شوند و باید به شکل دائم بر روی میز قرار بگیرند و امکان صحبت کردن هنگام راه رفتن را ندارند و تنها بایستی نزدیک تلفن قرار داشته باشید تا بتوانید ارتباط برقرار کنید.از مزایای این مدل از محصول ها می توان به سیستم پیغام گیر ، شماره انداز و نیز ذخیره کردن شماره ها اشاره کرد.این مدل از محصول ها هم توانایی اتصال به برق دارند و هم باطری.

  • بیسیم

این سری از محصول ها از دو قسمت کلی تشکیل شده اند و شامل :

قسمت اول یک دستگاه پایه که در بعضی مدل ها یک تلفن ثابت مجزا می باشد و قسمت دوم حاوی یک یا چند گوشی بیسیم می باشد.در برخی از مدل ها دستگاه مادر به خودی خود یک تلفن کامل هستند یعنی قابلیت شماره گیری  ، پاسخ دادن به تلفن و امکاناتی از این قبیل را شامل هستند. این سری از تلفن ها امکان استفاده بدون برق را نیز دارند.از امکانات کلی این مدل از محصول ها می توان به شماره انداز ، پیغام گیر ، حالت شبانه ، توانایی چند خط بودن و.. را دارند. تلفن های بی سیم توجه بسیاری از افراد را جلب خود کرده اند و طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.

تفاوت تلفن های بی سیم و تلفن های باسیم

هر یک از این محصول ها شامل خصوصیت و ویژگی های مخصوص خودشان هستند و نیازی که شما از محصول دارید تعیین کننده نوع محصول می باشد.همانگونه که در بالاتر گفتیم تلفن های بی سیم هیچ گونه سیمی ندارند که فضای میز را اشغال کنند و محدودیت مکانی برای صحبت کردن داشته باشید و در همه ی فضای خانه می توانید بدون هیچ گونه مشکلی صحبت کنید.منتها در صورتی که نمیخواهید هزینه زیادی بابت این وسیله پرداخت کنید بهتر است به سراغ تلفن های سیمی بروید زیرا نسبت به تلفنهای بی سیم هزینه کمتری دارند و شما هنگام صحبت کردن محدودیت مکانی دارید و نمی توانید هنگام صحبت کردن راه بروید و یا مکان خود را جابه جا کنید.

تلفن باسیم

پیشنهاد:
خرید 60 مدل تلفن پاناسونیک پرفروش

نکاتی که هنگام خرید تلفن باسیم بایستی به آن توجه کنید

  1. شبکه سازی

در بعضی از مدل ها این قابلیت وجود دارد که بتوان چند گوشی را به یک تلفن متصل کرد و به بیان دیگر در صورت نیاز میتوانید یک گروه ارتباط داخلی ایجاد کنید.

  1. باتری

در حال حاضر بیشتر تلفن ها هم به صورت برقی هستند و هم باتری و در صورتی که برق نداشته باشید تلفن با باتری کار می کند و می توانید از آن استفاده نمائید.

  1. تنظیم شدن روی حالت شب

بعضی از تلفن ها می توانند در حالت شب با تنظیم های مخصوص خودشان صدای گوشی را قطع کنند.اصولا این خصوصیت برای کسانی بیشتر مناسب است که فرزند کوچک دارند و یا سالمند هستند مناسب است.

  1. پیغام گیر

در صورتی که میخواهید تلفن بی سیم تهیه کنید توجه کنید که از این قابلیت برخوردار باشد و در صورتی که برای شما این خصوصیت مهم می باشد توجه کنید که ظرفیت مناسبی با درخواست های شما داشته باشد.

  1. شمارنده تماس

این ویژگی به شما کمک می کند تا تمامی تماس های ورودی قابل کنترل باشد. به صورت کلی سیگنال های نمایشگر از سمت مخابرات در دو مدل FSK و DTMF می باشد. در صورتی که میخواهید تلفن بی سیم تهیه نمائید حتما به این موضوع توجه داشته باشد که از کدام مدل می باشد و آیا می تواند از سیگنال های های مخابراتی کشور پشتیبانی کند یا خیر.

  1. شماره انداز

به همراه داشتن این خصوصیت باعث می شود تا در صورت عدم پاسخ گویی شما به تلفن شماره ها نمایس داده شود. همچنین علاوه بر تماس های بدون پاسخ می توانید آخرین لیست تماس های ورودی و خروجی را نیز مشاهده نمائید.

پیشنهاد:
خرید بهترین تلفن


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
3.7/5 - (3 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه