خرید بهترین تلفن بی سیم

  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

در دنیای امروز با پیشرفت فناوری و تکنولوژی در دنیا همچنین ورود گوشی موبایل به عرصه ارتباط ها بهره گیری از تلفن های ثابت همچنان پابرجا است و جزء وسیله هایی است که حتما باید برای خانه خود تهیه نمائید. قطعا با رشد و افزایش فناوری آپشن ها خصوصیت و ویژگی های بسیاری بر روی تلفن ها اضافه شد که افراد می توانند با توجه به سلیقه و نوع کارایی که دارند مدل مورد نظر خود را انتخاب و تهیه نمایند.همانگونه که میدانید این وسیله در مدل های مختلف و گوناگونی مانند تلفن بی سیم ، رومیزی و… تولید و در بازار عرضه می شوند که هر کدام امکانات خاص خودشان را دارند و تاثیر مستقیمی بر روی قیمتشان دارد.

اوایلی که این وسیله اختراع شد اشخاص برای برقراری تماس بایستی به مخابرات میرفتند تا بتوانند ارتباط برقرار کنند و تنها تعداد کمی این وسیله را داشتند منتها امروزه در همه ی خانه ها این وسیله وجود دارد و ارتباط را راحت تر کرده است. شما با داشتن یک تلفن بی سیم می توانید به آسانی و بدون نگران بودن از قطع ارتباط سیمی آن به هر طرفی که میخواهید حرکت کنید و با مخاطب پشت تلفن خود با خیال آسوده صحبت کنید و سایر کارهای خود را انجام بدهید.

خرید تلفن بی سیم

پیشنهاد:
خرید بهترین تلفن

خصوصیت و مزایای استفاده از تلفن بی سیم

  1. ظاهری بسیار شیک و زیبا
  2. امکانات بیشتر
  3. کیفیت بسیار بالا
  4. وزن کم
  5. برقراری تماس در هر قسمتی از فضای خانه و یا اداره
  6. شامل نمایشگر و نور پس زمینه

انواع مختلف تلفن

  • رومیزی

تلفن های رومیزی یکی از رایج ترین و ساده ترین مدل های موجود در بازار می باشند که در بیشتر اداره ها و خانه ها وجود دارد و به صورت مستقیم به خط تلفن متصل می شوند و باید به شکل دائم بر روی میز قرار بگیرند و امکان صحبت کردن هنگام راه رفتن را ندارند و تنها بایستی نزدیک تلفن قرار داشته باشید تا بتوانید ارتباط برقرار کنید.از مزایای این مدل از محصول ها می توان به سیستم پیغام گیر ، شماره انداز و نیز ذخیره کردن شماره ها اشاره کرد.این مدل از محصول ها هم توانایی اتصال به برق دارند و هم باطری.

  • بیسیم

این سری از محصول ها از دو قسمت کلی تشکیل شده اند و شامل :

قسمت اول یک دستگاه پایه که در بعضی مدل ها یک تلفن ثابت مجزا می باشد و قسمت دوم حاوی یک یا چند گوشی بیسیم می باشد.در برخی از مدل ها دستگاه مادر به خودی خود یک تلفن کامل هستند یعنی قابلیت شماره گیری  ، پاسخ دادن به تلفن و امکاناتی از این قبیل را شامل هستند. این سری از تلفن ها امکان استفاده بدون برق را نیز دارند.از امکانات کلی این مدل از محصول ها می توان به شماره انداز ، پیغام گیر ، حالت شبانه ، توانایی چند خط بودن و.. را دارند. تلفن های بی سیم توجه بسیاری از افراد را جلب خود کرده اند و طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.

برای تهیه تلفن بی سیم چه مقدار بایستی هزینه کرد ؟

امکان دارد که این سوال ذهن تمامی اشخاصی را که میخواهند این وسیله را تهیه کنند مشغول کند و پاسخ به این سوال ارتباط مستقیمی با خاسته های شما از یک تلفن بی سیم دارد. تلفن های بی سیم در رده قیمت های مختلفی در اختیار شما وجود دارد که هرکدام امکانات و ویژگی های خاص خودش را دارد و هر مقدار که ای خصوصیت ها بیشتر باشد تاثیر بسزایی بر روی قیمت نیز دارد

تفاوت تلفن های بی سیم و تلفن های سیمی

هر یک از این محصول ها شامل خصوصیت و ویژگی های مخصوص خودشان هستند و نیازی که شما از محصول دارید تعیین کننده نوع محصول می باشد.همانگونه که در بالاتر گفتیم تلفن های بی سیم هیچ گونه سیمی ندارند که فضای میز را اشغال کنند و محدودیت مکانی برای صحبت کردن داشته باشید و در همه ی فضای خانه می توانید بدون هیچ گونه مشکلی صحبت کنید.منتها در صورتی که نمیخواهید هزینه زیادی بابت این وسیله پرداخت کنید بهتر است به سراغ تلفن های سیمی بروید زیرا نسبت به تلفنهای بی سیم هزینه کمتری دارند و شما هنگام صحبت کردن محدودیت مکانی دارید و نمی توانید هنگام صحبت کردن راه بروید و یا مکان خود را جابه جا کنید.

تلفن بی سیم

پیشنهاد:
خرید بهترین تلفن وی تک

نکاتی که هنگام خرید تلفن بی سیم بایستی به آن توجه کنید

  1. بیس تلفن

یکی از مهم ترین و اساسی ترین نکاتی که هنگام خرید محصول بایستی به آن توجه داشته باشید بیس تلفن های بی سیم می باشد که در حقیقت همان جا شارژی و یا پایه تلفن می باشد. معمولا بر روی اکثر بیس های تلفن دکمه های وصل و یا قطع ارتباط وجود دارد تا در صورتی که امکان دسترسی به گوشی تلفن را نداشتید با استفاده از دکمه ها میتوانید تماس را پاسخ بدهید.

  1. پیغام گیر صوتی

یکی دیگر از نکته های مهمی که هنگام خرید بایستی به آن توجه داشته باشید وجود داشتن پیغام گیر صوتی بر روی محصول می باشد، این خصوصیت در واقع باعث می شود تا زمان هایی که در خارج از خانه هستید و یا نمیتوانید پاسخ گوی تلفن باشید افرادی که با شما تماس می گیرند پیغام خود را بگذارند.

  1. شماره انداز

می توان گفت که یکی از مهم ترین نکته هایی که زمان خرید محصول بایستی به آن توجه کنید به همراه داشتن این خصوصیت می باشد. برخی از این تلفن ها تنها می توانند شماره کسی را که تماس می گیرد به شکل صوتی و برخی دیگر بر روی صفحه نمایش تلفن بیاندازند همچنین تلفن هایی نیز وجود دارد که این دو قابلیت را با هم دارند

  1. تنظیمات شبانه

در صورتی که محصول شما از این ویژگی برخوردار باشد منجر میشود تا شب ها تلفن به صورت خودکار سایلنت بشود و صدای زنگ باعث بهم زدن خواب شبانگاه شما نشود

  1. باتری

قدرت باتری و مقدار شارژدهی محصول یکی از مهم ترین نکاتی می باشد که حتما هنگام خرید بایستی به آن توجه کنید

  1. مقدار آنتن دهی محصول

در صورتی که خانه شما زیاد بزرگ نیست مقدار آنتن دهی محصول آنچنان مهم نمی باشد منتها در صورتی که خانه خیلی بزرگی دارید بایستی به این نکته توجه داشته باشید.

روش های نگهداری بهتر از تلفن های بی سیم

  • تا زمانی که باتری گوشی شما به صفر نرسیده است ، آن را به هیچ عنوان بر روی پایه شارژ قرار دهید زیرا عدم توجه به این موضوع باعث می شود تا طول عمر باتری تلفن شما کم شود.
  • در صورتی که فرزند شما سنی پایین تر از سه سال دارد بهتر است تلفن را در فضایی قرار بدهید که کودکتان به آن دسترسی نداشته باشد.
  • برای اتصال تلفن به خط بایستی حتما از پریزهای سوکت دار استفاده نمائید.
پیشنهاد:
خرید بهترین تلفن


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه