خرید 60 مدل تلویزیون هوشمند ایرانی و خارجی

  • ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (1 امتیاز)

تلویزیون هوشمند ایرانی و خارجی بدون شک جزو خرید های اساسی لوازم خانگی هر خانه ای می باشد. در هنگام خرید تلویزیون مواردی مانند تکنولوژی های به کار رفته در تلویزیون و اندازه صفحه نمایش آن مواردی است که باید با توجه به منزل و شرایط و بودجه ای که در نظر گرفته اید مناسب ترین نوع آن را خریداری کنید. هنگامی که وارد یک فروشگاه جهت خرید تلویزیون می شوید ممکن است اصطلاحات فروشنده شما را گیج کند و شما را به اشتباه بیندازد. بهترین راه برای جلوگیری از این اشتباه خرید اینترنتی تلویزیون است چرا که شما بدور از صحبت های فروشنده در خانه انواع تلویزیون ها را با یکدیگر مقایسه می کنید و مناسب ترین گزینه را انتخاب می کنید.

خرید تلویزیون هوشمند ایرانی و خارجی

پیشنهاد:
خرید 42 مدل بهترین میز تلویزیون ام دی اف

پرفروش ترین تلویزیون های بازار

امروزه تلویزیون هایی با رزولوشن 4k مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته اما دلیل این توجه میزان کیفیت و شفافیت صفحه نمایش آن می باشد.  بعضی از این تلویزیون ها بصورت هوشمند بوده و حتی بر روی آن سیستم عامل اندروید نصب شده تا بتوانید محیط کاربری جذابی را تجربه کنید همچنین برای سیستم عامل اندروید برنامه های کاربری بسیاری طراحی شده که با نصب آن ها می توانید بی نهایت امکانات به تلویزیون خود اضافه کنید.

اندازه صفحه نمایش های LED

سایز صفحه نمایش های LED از 32 اینچ شروع شده و  تا 85 اینچ در بازار ایران موجود می باشد هر چند که در کشورهای دیگر سایز های بالای 100 اینچ هم موجود می باشد.

تلویزیون های LED چند سال عمر می کنند ؟

طبق گفته ی سازنده های تلویزیون تلویزیون ها بیشتر از ۱۰۰ سال عمر می کنند اما این موضوع هنوز ثابت نشده و فقط در حد گفته ی سازندگان می باشد.

صفحه نمایش 4k به چه معناست ؟

حتما هنگام خرید تلویزیون در سایت ها دیده اید و یا از افراد فروشنده شنیده اید که مطرح می کنند کیفیت صفحه نمایش تلویزیون Full HD و یا Ultra HD و یا 4k می باشد اما این به چه معناست ؟

تلویزیون های LED ساخته شده دارای پیکسل هایی می باشند که در کنار هم هنگام روشن بودن تلویزیون تصویر را برای شما به نمایش می گذارند اما این اسم ها از کجا بدست میاد؟

به مجموع تعداد پیکسل های که کنار هم دیگر قرار میگیرند اسم هایی داده شده برای مثال صفحه نمایش های Full HD مجموع تعداد پیکسل 1920*1080 بوده همچنین صفحه نمایش های 4K که امروزه بر سر زبان ها می باشد مجموع تعداد پیکسل 3840*2160 می باشد.

خرید تلویزیون هوشمند ایرانی و خارجی

پیشنهاد:
خرید 12 مدل زیباترین میز تلویزیون دیواری

بیشترین رزولوشن صفحه نمایش چقدر می باشد؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد ساخت صفحه نمایش هایی با رزولوشن 8K هستیم !!!!!!

بله 8K یعنی رزولوشنی معادل 7680*4320 که این صفحه نمایش قطعا روشن ترین تصویری خواهد بود که شما با چشم می توانید ببینید, این صفحه نمایش به قدری روشن بوده که برای انسان تشخیص تصویر از واقعیت دشوار شده و این پدیده را می توان کامل ترین تلویزیون به شمار اورد.

آیا در ایران تلویزیون های 8K موجود می باشد ؟

بله ! امروزه شرکت های سامسونگ, سونی و ال جی که به جی پلاس تغییر پیدا کرده با تلویزیون های معادل 85 اینچ در بازار موجود بوده اما قیمت های بسیار بالای این تلویزیون ها موجب شده هر شخصی توانایی خرید این تلویزیون را نداشته قیمت تلویزیون 8K در ایران از ۳۰ میلیون تومان شروع شده و گاها تا ۷۰ میلیون مشاهده شده است.

تلویزیون های منحنی و یا curved

این تلویزیون ها بصورت خیلی کم منحنی و یا خمیده هستند که در دید تصویر تاثیر مثبتی می گذارد البته این موضوع بستگی به میزان سایز صفحه نمایش دارد اما علاوع بر مزایا شامل معایبی هم می باشند برای مثال اگر فاصله ی شما با تلویزیون از حالت استاندارد بیشتر باشد نسبت به تلویزیون تخت کوچکتر دیده می شود همچنین اگر زاویه دید شما درست نباشد به علت منحنی بودن تلویزیون مقداری از تصویر برای شما نامشخص می باشد.

پیشنهاد:
خرید بهترین تلویزیون 65 اینچ

بررسی یکی از بهترین تلویزیون های هوشمند برند سونی


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه