خرید بهترین جارو برقی سامسونگ

  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

همانگونه که میدانید تمیزی و نظافت خانه یکی از مهم ترین نکاتی می باشد که هر خانمی آن را در خانه خود انجام میدهد ، با پیشرفت تکنولوژی و فناوری در دنیا افراد کمی از جارو دستی استفاده می کنند و می توان گفت همه ی افراد از جاروبرقی به جای آن در خانه خود استفاده می کنند.این وسیله جزء مهم ترین وسیله هایی می باشد که همه ی افراد بایستی آن را تهیه کنند. با وجود این محصول دیگر هیچ خستگی از جارو کردن خانه در شما باقی نمی ماند و بدون ایجاد کمردرد می توانید خانه خود را تمیز کنید.شرکت سامسونگ با سال ها سابقه کار و تولید جارو برقی سامسونگ توجه اکثر مردم را جلب خود کرده است.

همانگونه که میدانید این محصول در مدل های مختلف و گوناگونی در بازار عرضه می شود و شما می توانید با کمی تحقیق و پرس و جو بهترین مدل را انتخاب و تهیه نمائید. هر چند که کار همه ی این محصولات مکش زباله به داخل خود می باشد منتها مواردی نیز وجود دارد که باعث تمایز بین سایر برندها می شود.

خرید جارو برقی سامسونگ

پیشنهاد:
خرید بهترین جارو برقی

جارو برقی سامسونگ چه مدلی بخریم ؟

  • هزینه ای که برای خرید محصول مد نظر دارید
  • ظرفیت محصول
  • قدرت و مکش
  • گارانتی معتبر

انواع مختلف جارو برقی های سامسونگ موجود در بازار

  1. جارو برقی های ایستاده سامسونگ

تمام قسمت های مکانیکی این محصول به همراه دسته و سری مکنده متصل به آن ، در یک واحد تعبیه شده اند.بیشتر این مدل ها انعطاف پذیری قابل توجهی را برای جارو کردن فضاهای کوچک در اختیار استفاده کننده قرار می دهند.این محصول ها اصولا شامل یک اهرم پایی می باشند که میتوانید آن را فشار بدهید تا زاویه دستگاه را برای افزایش قدرت مانور تغییر دهید. این مدل از محصول ها سادگی و سهولت در استفاده را ارائه می دهند.این وسیله تک بخشی با داشتن یک سیستم یکپارچه بر روی چرخ ها ، به آسانی می تواند در کل قسمت خانه حرکت می کند

  1. جارو برقی های جعبه ای سامسونگ

این مدل از محصول ها یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین نوع در سراسر دنیا مخصوصا ایران هستند که با دو جزء اصلی طراحی شده اند و شامل موتور مکش اصلی و یک دسته با سری برسدار می باشند.در حالت کلی این مدل ازمحصول ها قدرت مکش بیشتری نسبت به مدل ایستاده دارند زیرا موتورهای بزرگتر و قدرتمند تری را که جریان هوای بیشتری را ایجاد می کنند داخل خود جا می دهند.این محصول بیشتر برای خان هایی مناسب می باشند که کفپوش عمدتا صاف و با فرش های با ضخامت متوسط مناسب هستند. این وسیله هنگام استفاده مکش و خاک کمتری در هوا ایجاد می کند

  1. جارو برقی های رباتی سامسونگ

این مدل از محصول ها یکی از جدیدترین مدل ها در دنیای امروز می باشند ، منتها نسبت به مدل های دیگر زیاد بازار خوبی ندارند زیرا این محصول ها بیشتر برای کفپوش های چوبی و فرش های کم حجم مناسب هستند منتها باز هنگام رد شدن از فرش امکان گیر کردن آن وجود دارد.علاوه براین موضوع این وسیله بایستی مرتبا مخرن آن تخلیه شود ، لازم به ذکر است که قدرت تمیزکنندگی این مدل از محصول ها در مقایسه با سایر جاروبرقی ها کمتر می باشد.از مزیت این وسیله می توان به تمیز بودن طولانی مدت خانه اشاره کرد.

  1. جارو برقی های دستی یا شارژی سامسونگ

این مدل از محصول ها برای کارهای کوچک بسیار مناسب می باشند و بدون سیم و شارژی هستند که برای تمیز کردن سریع و آسان بسیار مناسب و کار راه انداز هستند.

  1. جارو برقی های عصایی سامسونگ

بهتر است بدانید که این مدل از محصول ها از نظر مانور تمیزکنندگی بین جاروبرقی های ایستاده و شارژی قرار می گیرند که به عنوان یک جاروی ایستاده ، وزن سبکی دارند و فضای کمی را اشغال می کنند و با باتری کار می کنند

جارو برقی سامسونگ

پیشنهاد:
60 مدل بهترین قاب عکس + لیست قیمت

انواع مختلف جارو برقی های مخزن دار و کیسه دار سامسونگ

  • کیسه دار

این مدل از محصول ها کیسه مخصوصی از جنس کاغذ ، پارچه و یا پلیمر دارند تا زباله ها به داخل آنها هدایت شوند.این کیسه ها بعد از پر شدن بایستی تخلیه و یا تعویض بشوند که در دو مدل دائمی و یکبار مصرف وجود دارند لازم به ذکر است که نوع دائمی قابل شستشو می باشد و میتوانید بعد از هربار تخلیه آن را بشوئید و دوباره استفاده کنید.زمان خرید این محصول حتما باید توجه داشته باشید که ابعاد و اندازه مناسب را تهیه کنید و متناسب با دستگاه باشد.

  • بدون کیسه ( مخزنی )

این سری از محصول ها از مخزن پلاستیکی برای نگهداری زباله استفاده می کنند.با پر شدن این مخزن میتوانید آن را خالی کرده و دوباره سرجایش قرار دهید. داخل این مدل از محصول ها فیلترهای قوی وجود دارد تا گرد و غبار به خارج از دستگاه راهی پیدا نکنند.

جارو برقی کیسه ای سامسونگ بخریم و یا بدون کیسه ؟

این که چه مدل از این محصول ها به کار شما می آید بستگی به کاری که انجام می دهید دارد. در صورتی که جزء اشخاصی هستید تا پس از هربار استفاده از محصول حوصله تخلیه یا تعویض کیسه را ندارید ، نوع مخزن دار برای شما مناسب می باشد مخصوصا محصول های سطلی که مخزن بیشتری برای نگهداری زباله داخل خود دارند. منتها در صورتی که آنچنان برای شما اهمیت زیادی ندارد می توانید مدل کیسه ای را نیز تهیه نمائید.

هنگام خرید جارو برقی سامسونگ به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1. توان موتور

عملکرد جاروبرقی بستگی زیادی به توان موتور دارد و یکی از مهم ترین نکاتی می باشد که حتما هنگام خرید بایستی به آن توجه داشته باشید.بیشتر جاروبرقی ها شامل توانی بین 1400 الی 2500 وات می باشند.هر مقدار توان بالاتر باشد نمایش دهنده قدرت بیشتر محصول می باشد

  1. توان مکش

علاوه بر توان موتور نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید توان مکش محصول می باشد که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. برای مثال در صورتی که (1400/300) در مشخصات فنی وجود داشته باشد ، یکی به معنای قدرت موتور و دیگری به معنای توان مکش می باشد

  1. وزن

بهتر است محصول هایی را انتخاب کنید تا وزن سبکی داشته باشد زیرا در صورتی که محصول انتخابی شما وزن سنگینی داشته باشد جابه جایی و حمل آن مقدار مشکل و اذیت کننده می شود. براین اساس حتما به وزن محصول هنگام خرید توجه داشته باشید.

  1. صدای محصول

هنگام خرید در صورت امکان از فروشنده درخواست کنید تا محصل را روشن نماید و صدای آن را بشنوید و متوجه بلند و کم بودن صدای آن بشوید.برخی از برندهای تولیدکننده صدای محصول را بر روی حالت بیصدا قرار می دهند که لازم به ذکر است بر روی قیمت آن تاثیر بسزایی دارد.

  1. فیلتر تصفیه کننده هوا

در برخی از محصول ها از چند فیلتر داخل آن ها استفاده شده است تا با جذب ذره های گرد و غبار از بازگشت دوباره آن ها به هوای خودداری می کند و این قابلیت بیشتر برای اشخاصی مناسب می باشد که مبتلا به آلرژی ، آسم و سایر حساسیت ها هستند

  1. طول سیم

طول سیم محصول نبایستی کوتاه و غیر استاندارد باشد زیرا هنگام استفاده باید هی از پریز دربیاورید و به پریز دیگری آن را متصل کنید. اندازه استاندارد طول سیم ها 6 الی 9 متر می باشد.

  1. لوله تلسکوپی

در صورتی که لوله جاروبرقی کوتاه باشد باعث آسیب های مفصلی می شود ، زیرا هنگام کار مجبور می شوید که بدن خود را به سمت پایین خم کنید و از طرف دیگر لوله های بلندتر از دومتر نیز باعث کاهش قدرت مکش محصول می شود.لوله های تلسکوپی باعث می شوند تا اندازه مناسب را تنظیم کنید.

پیشنهاد:
خرید بهترین جارو برقی


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه