خرید بهترین جارو شارژی عصایی

  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی زندگی انسان در تمامی زمینه ها راحت و آسان تر شده است. همانطور که میدانید جارو جزء لوازم اصلی خانه محسوب می شود و بایستی حتما یکی در همه ی خانه ها وجود داشته باشد. به عبارتی هرجا سخنی از تمیزی محیط زندگی می شود ، نخستین چیزی که به ذهن می آید جارو است. با روی کار آمدن جارو شارژی ها به جای جاروبرقی های سنگین توجه افراد بسیاری جلب آن شده است و طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است.جارو شارژی عصایی یکی از مدل های این محصول می باشد که کار کردن را خیلی راحت تر کرده است و توجه بسیاری از افراد را جلب خود کرده است.

جارو شارژی وسیله ای است که توسط باتری کار می کند و دیگر احتیاجی نیست که حتما آن را به برق متصل کنید تا کار کند. این محصول ابعاد کوچک تری دارد همچنین فضای کمتری را نیز اشغال می کند.این وسیله نیز همانند سایر محصول ها در مدل های مختلف و گوناگونی تولید و در بازار عرضه می شود که شما می توانید بنابر نیاز و سلیقه خود مدل مورد نظر را انتخاب و تهیه نمائید.جارو شارژی هیچ گونه سیمی به آن متصل نمی باشد و محدودیتی در بازه حرکتی آنها وجود ندارد.

خرید جارو شارژی عصایی

پیشنهاد:
معرفی و خرید جاروشارژی باکیفیت

انواع مختلف جارو شارژی عصایی

  • جاروشارژی دستی

از خصوصیت و مزایای این محصول می توان به سبک بودن وزن ، جابه جایی راحت ، استفاده آسان و نیز اشغال کردن فضای کمتر اشاره کرد.

  • جاروشارژی عصایی

از ویژگی و مزایای این محصول می توان به تمیز کردن کف بهتر و عالی ، تمیز کردن سطح های مختلف و یا فضاهای باریک مورد استفاده قرار می گیرد.

  • جارو شارژی هوشمند

این مدل از محصول ها شامل دهانه متحرک می باشند که با روشن شدن جارو ، به صورت اتوماتیک در خط افقی و به چپ و راست حرکت می کند که بیشتر شامل یک لامپ اخطار دهنده می باشند و در صورت تمیز شدن سبز و در صورتی که هنوز تمیز نشده باشد قرمز می شود.

آیا جارو شارژی عصایی همیشه باید داخل شارژ باشد تا بتوانیم از آن استفاده کنیم ؟

زمان لازم برای شارژ شدن جاروهای شارژی مختلف از 1 الی 16 ساعت می باشد. برخی از این محصول ها شامل باتری های اضافه هستند که در صورتی که عجله داشته باشید و زمان کافی برای شارژ کردن جاروها نداشته باشید می توانید از آن بهره گیری کنید. توانایی و قدرت جاروهای شارژی در حالت کار کردن مداوم 10 دقیقه تا بیش از 1 ساعت متغیر می باشد ، در صورتی که درجه جارو را بر روی بیشترین مقدار مکندگی قرار دهید ، شارژ آن زودتر تمام می شود.

نکاتی که هنگام استفاده از جارو شارژی عصایی بایستی به آن توجه کنید

  1. محصول را در دمای پایین تر از 0 درجه و بالاتر از 40 درجه سلسیوس شارژ نکنید.
  2. بدنه ی محصول و شارژر آن را از تماس با رطوبت و نیز منع گرما حفظ کنید
  3. در صورتی که شارژر محصول شما آسیب دیده است از آن برای شارژ مجدد محصول استفاده نکنید و یک شارژر جدید تهیه کنید

جارو شارژی مدل عصایی انتخاب کنیم و یا مدل دستی؟

هردو محصول مزایا و معایب مخصوص خودشان را دارند و بنابر احتیاجی که دارید می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب و تهیه نمائید.اساسی ترین معیاری که می توانید برای انتخاب میان این دو محصول در نظر بگیرید شامل موارد زیر می باشد :

  • در گام نخست بایستی بدانید که جاروشارژی دستی فضای کمتری را اشغال می کند.
  • با بهره گیری از جاروشارژی دستی می توانید بیشتر فضای خانه را تمیز کنید
  • جاروشارژی عصایی ظرفیت بیشتری نسبت به جاروشارژی دستی دارد
  • برای تمیز کردن مبل ها ، تخت ، کنج ها و سایر فضاهایی که دسترسی به آنجا کمی سخت است می توانید از جاروشارژی دستی بهره گیری نمائید.

با توجه به مواردی که در بالا ذکر کردیم می توانید محصول مورد احتیاج خود را تهیه کنید ، پیشنهاد میکنیم در صورتی که جاروبرقی معمولی در خانه خود دارید جاروشارژی دستی را تهیه نمائید. منتها در صورتی که جاروبرقی ندارید استفاده از این محصول برایتان کمی زمان بر خواهد بود.

جارو شارژی عصایی

پیشنهاد:
خرید بهترین جارو شارژی شیائومی

خصوصیت و مزایای استفاده از جارو شارژی عصایی

  1. جابه جایی راحت

امکان دارد یکی از اساسی ترین علت های خرید این محصول ، حمل آسان و راحت ، وزن سبک ، طراحی جمع وجور و همچنین شارژی بودن آن باشد. هنگام تمیز کردن گرد و غبار در هر گوشه از فضای خانه ، دیگر احتیاجی به پریز نخواهید داشت.

  1. اشغال کردن فضای کمتر

ابعاد و اندازه کوچک و جمع و جور این وسیله آن را به یک انتخاب عالی تبدیل کرده است.در صورتی که در خانه خود فضای زیادی ندارید ، ابعاد کوچک این وسیله یاعث شده است تا بتوانید آن را در هر قسمتی که در اختیار دارید بدون هیچ گونه نگرانی قرار دهید

  1. تمیز کردن فضاهای غیر قابل دسترس

امکان دارد که برای شما این اتفاق افتاده باشد تا بخواهید فضایی را با جاروبرقی تمیز کنید اما نتوانید ، با خرید و تهیه این محصول دیگر نگران این مشکل نباشید. زیرا با این وسیله دیگر درگیر سیم و لوله خرطومی نخواهید بود و به راحتی می توانید هر فضایی را که میخواهید تمیز کنید.

  1. وزن سبک

امکان دارد برخی اوقات به دلیل وزن سنگین جاروبرقی ها نتوانید زیاد محیط کار و یا خانه خود را تمیز کنید. سبک بودن وزن این محصول ها باعث شده است تا طرفداران بسیاری جذب آن بشوند و از آن استفاده کنند.

  1. قدرت تمیزکننده بالا

برخی از افراد فکر می کنند که جاروهای شارژی به دلیل کوچک بودن ابعادی که دارند قدرت زیاد بالایی ندارند ، منتها باید بگوییم که این فکر بسیار غلط می باشد  قدرت تمیزکنندگی بسیاربالایی دارند.

جارو شارژی عصایی

پیشنهاد:
خرید بهترین اجاق گاز نپتون سپیده

نکاتی که هنگام خرید جارو شارژی عصایی بایستی به آن توجه کنید

  • مقدار بازدهی

یکی از نکته های مهمی که هنگام خرید حتما باید به آن توجه داشته باشید مقدار بازدهی و طول عمر باتری می باشد. محصولات قدیمی که در بازار وجود دارد عمر باتری که دارند کم می باشد همچنین از مقدار بازدهی کمتری برخوردار می باشند. منتها محصولاتی که جدید تولید می شوند از باتری های قوی تری تشکیل شده اند و با 60 دقیقه شارژ کردنشان نزدیک به 8 ساعت با محصول کار کرد.

  • تک کاره یا دوکاره بودن

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید ، محصولات دوکاره در حقیقت توانایی مکش آب و خاک را دارند و محصولات تک کاره فقط برای یک منظور استفاده می شود.توصیه می کنیم در صورتی که جاروبرقی معمولی دارید ، محصول دوکاره را تهیه نمائید.

  • کیفیت بدنه

اکثر جاروهای شارژی بدنه ای از جنس پلاستیک سخت و فشرده دارند تا هم از وزن کمتری برخوردار باشند و هم باعث خستگی دست هنگام استفاده نشوند.

  • فیلتر قابل شستشو

همه ی محصولات یک فیلتر داخلی دارند که مانع از ورود گرد و غبار و آشغال به داخل موتور می شود ، این فیلتر بعد از چندبار استفاده منافذش پر و مسدود می شود که بایستی تخلیه شود ، این کار باعث افزایش طول عمر محصول می شود.براین اساس قابلیت شستشو و تعویض فیلتر یک ویژگی محسوب می شود

پیشنهاد:
خرید بهترین جارو شارژی بلک اند دکر


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه