خرید 60 مدل بهترین جاشمعی + قیمت

  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
1/5 - (2 امتیاز)

همیشه شمع ها فقط در مواقعی که برق میرود مورد استفاده قرار نمی گیرد ، برخی ها بر روی میز شام و جاهای مختلف خانه نیز شمع روشن میکنند. روشن کردن شمع حس خوب و آرامشی را به انسان می دهد ، برای این که از روشن کردن شمع بتوانید نهایت استفاده را کنید بایستی در کنار آن از جاشمعی نیز استفاده کنید. جاشمعی در طرح ها ورنگ های مختلفی تولید و عرضه میشوند و برای همه سبک سلیقه ها وجود دارد.

خرید جاشمعی

پیشنهاد:
معرفی و خرید 33 مدل شمعدان + قیمت

انواع مختلف جا شمعی

  • پایه دار

افرادی که نور مستقیم شمع آنها اذیت میکند میتوانند از این مدل جاشمعی استفاده کنند ، به دلیل پایه هایی که دارد شمع ها مقداری بالاتر قرار میگیرند.

  • دیواری

شما با این مدل میتوانید علاوه بر روشنایی دیوارهای خانه را نیز با نور دکور کنید

  • سنگی

این مدل از محصول ها احتمال شکستنشان زیاد است و بایستی به خوبی از آن مراقبت شود و مزایای آن این می باشد که علاوه بر عنصر آتشی که در اختیار دارید عنصر طبیعت نیز به آن اضافه می شود.

  • دکوری

بعضی از جاشمعی ها فقط حالت دکوری دارند و زیاد نمیتوان از آن استفاده کرد و برخی دیگر نیز علاوه بر خاصیت دکوری میتوان آن را بارها و بارها استفاده کرد بدون اینکه آسیبی ببیند. این مدل از محصول ها میتوانند نقش وسیله های دکوری را نیز برای شما ایفا کنند.

خرید جاشمعی

پیشنهاد:
خرید 42 مدل شمع وارمر باکیفیت

هنگام خرید جاشمعی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  1. وزن

یکی از مواردی که هنگام خرید بایستی به آن توجه کنید وزن محصول می باشد که ارتباط مستقیمی با جنسی که در آن به کار رفته شده دارد.

  1. قیمت

قیمت این جنس ها بنابر جنس و مدل آن و… می باشد که بایستی بنابر هزینه ای که در نظر گرفته اید جاشمعی مدنظر خود را انتخاب نمائید.

  1. جنس

امروزه جاشمعی های مختلف و گوناگونی در بازار عرضه می گردند و هر کدام جنس های مختلفی مانند شیشه ، فلز ، برنج ، چوب و… دارند و شما میتوانید هرکدام را که با دکوراسیون خانه شما بیشتر همخوانی دارد و مد نظر شما است انتخاب نمائید.

  1. اندازه

این گزینه نیز مانند بالا می باشد این وسیله در اندازه و ابعاد های مختلفی تولید میشوند و بنابر سلقیه خود هر اندازه ای را که بخواهید میتوانید تهیه کنید.

  1. میزان ظرفیتی که میتوان داخل آن شمع گذاشت.

ساده ترین مدل این محصول در خود یک شمع جای می دهد منتها مدل های دیگری نیز هستند که بتوان در آن از چند شمع استفاده کرد مسلما میزان ظرفیت جاشمعی ارتباط مستقیمی با نور دهی آن نیز دارد

پیشنهاد:
خرید بهترین ظرف غذای برقی

آموزش ساخت جاشمعی شیک و فانتزی درخانه 


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
1/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه