خرید بهترین سرامیک شوی

  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

یکی از لوازم بسیار کاربردی و اساسی که در تمیز کردن خانه نقش بسیار مهمی دارد استفاده از سرامیک شوی می باشد مخصوصا هنگام خانه تکانی . اصولا تمیز کردن سطح سرامیک با هر سطح دیگری متفاوت می باشد. در صورتی که هنگام تمیز کردن لکه های خشک شده بر روی سرامیک زیاد باشند ، وسیله هایی مثل جاروبرقی و یا طی زدن سرامیک هیچ فایده ای نخواهد داشت. در دنیای امروز کف بیشتر آشپزخانه ها از سرامیک و یا پارکت می باشد و کمتر کسی دیگر از موکت در خانه خود استفاده می کند ، بنابراین امکان کثیف شدن زود به زود آن ها خیلی زیاد می باشد. استفاده از سرامیک شوی یک راه حل بسیار راحت و آسان می باشد.

برقیمعمولا سرامیک شوی ها برای سطح های سختی همچون سنگ ، سطح های بافت دار ، سرامیک ، فرش ، موکت ، مبلمان و.. کاربرد دارند و مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین می توان از این وسیله به عنوان جاروبرقی آب و خاک نیز استفاده کرد.

سرامیک شوی

پیشنهاد:
خرید بهترین مدل بخارشوی

مزایای استفاده از سرامیک شوی

شما با خرید اسن محصول با یک تیر دو نشان زده اید زیرا دستگاه فرش و سرامیک شوی  را یکجا با هم تهیه کرده اید. همچنین ایجاد فضایی عاری از هر گونه ذره های آلرژی زا می باشد.الین وسیله آلودگی های سطح را در خود حل می کند ، سپس به طور همزمان این دستگاه با استفاده از موتور مکنده خود محلول مورد نظر را مکش می کند که همین کار باعث تمیز شدن کامل سطح ها می شود.

نکاتی که قبل از خرید سرامیک شوی بایستی به آن توجه کنید

  • مقدار متراژ خانه شما معین می کند که سرامیک شوی با چه قدرتی احتیاج دارید. هر مقدار خانه شما بزرگ تر باشد احتیاج به سرامیک شوی بزرگتر و قوی تری دارید. لازم به ذکر است که مدل های ضعیف تر را نیز می توانید تهیه نمائید منتها کیسه آن کوچک تر می باشد و فضای کمتری برای نگهداری آشغال ها دارد.
  • این وسیله در دو مدل بدون سیم و سیم دار تولید و در بازار عرضه می شود و شما بایستی مدل مورد نظر خود را انتخاب و تهیه نمائید.محصول هایی که شامل سیم هستند به دلیل قدرت بدون پایان برای تمیز کردن سرامیک کل فضای خانه را بدون وقفه تمیز خواهد کرد. منتها محصولاتی که بدون سیم هستند قدرت مانور بیشتری نیز دارند و می توانید هر قسمتی از خانه آن را استفاده کنید.
  • جریان هوا و قدرت دو عامل بسیار مهم در انتخاب سرامیک شوی هستند.قدرت موتور بنابر وات و میزان هوا airfow بنابر cfm اندازه گیری می شود. هر مقدار که جریان هوا بالاتر باشد ، مکندگی دستگاه نیز بیشتر خواهد بود ، در صورتی که یک محصول توان موتوری کمی داشته باشد ولی جریان هوای آن بالا باشد محصول عملکرد خیلی بهتری به دنبال دارد.
پیشنهاد:
خرید بهترین هیتر کولر


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه