خرید بهترین سرخ کن دسینی

  • ۳ فروردین ۱۴۰۳
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

سرخ کن ها جزو دسته هایی می باشند که خانم ها بسیار به آن علاقه دارند که با کمک این وسیله میتوان در مدت زمان کمتری با یک میزان حرارت مشخص مواد غذایی را درون خود به بهترین حالت ممکن سرخ می کند.آشپزی کردن جزء لذت بخش ترین کارها در دنیا می باشد وبرای برخی از افراد نیز تفریح بسیار شیرینی می باشد و استفاده از وسیله هایی مانند سرخ کن نیز این خشنودی را دوچندان خواهد کرد زیرا کار را بسیار راحت تر و آسان تر می کنند و سرعت آشپزی را بالاتر می برد همچنین در دکوراسیون آشپزخانه نیز تاثیر بسیاری دارد.

این محصول باعث می شود که غذاهایی مانند سیب زمینی بسیار ترد تر و خوشمزه تر شوند. غذاهای سرخ کردنی همیشه طرفداران بسیاری دارد و استفاده از این وسیله کار را برایمان بسیار راحت تر می کند همچنین احتیاجی به روغن زیاد نمی باشد و غذا سالم تر می شود.

خرید سرخ کن دسینی

پیشنهاد:
خرید بهترین سرخ کن بدون روغن

سرخ کن چیست؟

سرخ کن ها دستگاه های پیچیده ای نمی باشند و اصولا از یک المنت گرم کننده و یک ظرف توری برای قرار دادن مواد غذایی و.. تشکیل می شود.اصولا برخی از افراد تصور می کنند که با تهیه کردن این محصول روغن زیادی بایستی مصرف کنند منتها باید بگوییم که شما می توانید برای کم کردن مقدار مصرف روغن به سراغ سرخ کن های بدون روغن بروید.با روی کار آمدن این محصول ها دیگر لازم نیست ساعت ها پای گاز برای سرخ کردن مواد غذایی بایستید.جنس بدنه سرخ کن ها اصولا از استیل و فولاد نرم می باشد. از این محصول برای درست کردن بسیاری از فست فودها ، برشته کردن و سرخ کردن بسیاری از مواد غذایی به کار برده می شود.

انواع مختلف سرخ کن دسینی

  • سرخ کن معمولی دسینی

این مدل از محصول ها با استفاده از یک المنت و محفظه ی روغن انواع مختلف مواد غذایی را در درجه های مختلف سرخ می کنند همچنین جزء رایج ترین و متداول ترین سرخ کن های خانگی موجود در بازار محسوب می شوند و معمولی قیمت بسیار مناسبی دارند منتها حجم زیادی روغن مصرف می کنند.

  • سرخ کن بدون روغن و یا کم روغن دسینی

این مدل از محصولات می توانند بدون استفاده از روغن و با جریان سریع هوا حرارت مورد نیاز برای آغاز به کار خود را ایجاد کنند یا حتی با مقدار بسیار کمی روغن مواد غذایی را سرخ می کنند و باعث می شوند که خواص مواد غذایی از بین نرود.این مدل از محصول ها برای سلامت افراد ضرری ندارند و از ایمنی بالاتری برخوردار هستند.

  • مینی سرخ کن دسینی

این مدل از دستگاه ها در حقیقت همان سرخ کن های معمولی می باشند منتها در سایز و ابعاد کوچک تر و برای خانواده های کم جمعیت گزینه بسیار مناسبی هستند.

  • سرخ کن گازی

این مدل از محصول ها در اصل برای فضای بیرون از خانه طراحی شده اند.به همین علت این مدل از محصول ها در مقایسه با سرخ کن های معمولی از ایمنی کمتری برخوردار می باشند.سرخ کن های گازی مواد غذایی را ترد و لذیذ می کند.

چرا از سرخ کن دسینی استفاده کنیم؟

باتوجه ضررهایی که روغن های سرخ کردنی دارند ، می بایستی از روشی برای سرخ کردن مواد غذایی استفاده کرد که در مدت زمان کمتری داخل روغن بمانند که یکی از این روش ها سرخ کن ها هستند.عملکرد این محصول به گونه ای می باشد که نیروی برق المنت های موجود در آن را گرم می کند و مواد غذایی داخل آن به سرعت سرخ می شوند و دیگر احتیاجی به ماندن طولانی مدت داخل روغن نیست.

نکات ایمنی برای استفاده از سرخ کن دسینی

  1. در صوتی که دستگاه شما روغن مصرف می کند ، حتما از روغن سرخ کردنی استفاده نمائید.
  2. مواد غذایی یخ زده و منجمد را داخل دستگاه قرار ندهید
  3. هنگام شستشو توجه بسیاری داشته باشید
  4. سرخ کن نبایستی گرما را به بدنه منتقل کند

سرخ کن دسینی

پیشنهاد:
خرید بهترین سرخ کن پارس خزر

نکاتی که هنگام خرید سرخ کن دسینی بایستی به آن توجه داشته باشیم

  •  فیلتر دستگاه

نخستین نکته ای که بایستی به آن توجه داشته باشید فیلترسرخ کن می باشد که باید قابل تعویض باشد . وجود این فیلتر درون دستگاه باعث می شود که بوی سرخ کردنی خارج از دستگاه نیاید و آشپزخانه فارغ از بوی سرخ کردنی باشد.

  • چراغ وضعیت

وجود این گزینه خاموش و یا روشن بودن دستگاه را برای شما به نمایش می گذارد

  • سبد سرخ کن

این محصولات شامل دو مدل سبد آسانسوری و دستی هستند ، در مدل آسانسوری سبد آسیب پذیر می باشد و امکان دارد غذا درون سبر گیر کند و بایستی با کفگیر و یا وسیله های دیگر آن را خارج کرد.

  • شکل محفظه داخلی

یکی دیگر از موارد مهمی که بایستی به آن توجه داشته باشید شکل محفظه آنها می باشد. پیشنهاد ما به شما این می باشد که بیشتر به سراغ محفظه های استوانه ای شکل بروید زیرا شما با کمک این وسیله میتوانید مواد غذایی بیشتری را سرخ کنید. منتها چنانچه جزء خانواده های کم جمعیت می باشید سرخ کنهای مربعی شکل نیز پاسخگو می باشند.

  • قیمت

قیمت سرخ کنها با یکدیگر متفاوت می باشد و هر کدام بر اساس برند و امکاناتی که دارند قیمت گذاری می شوند

  • ظرفیت محصول

ظرفیت و گنجایش محصولی که تهیه می کنید مهم می باشد ، اصولا ظرفیت این مدل از محصول ها از نیم لیتر الی چهار لیتر متفاوت می باشد. بنابراین بهتر است با در نظر گرفتن تعداد افراد خانواده ظرفیت مناسبی را تهیه کنید تا با مشکلی روبه رو نشوید.

  • خاموش شدن اتوماتیک

برخی از محصول ها شامل یک خصوصیت بسیار خوب خاموش شدن اتوماتیک هستند و پس از سرخ شدن مواد غذایی بدون سوختن به صورت خودکار خاموش می شوند.

  • چراغ هشدار دهنده

یک محصول مناسب و مطمئن بایستی شامل چراغ هشدار دهنده باشند ، بنابراین محصولی را تهیه کنید که شامل چراغ نشان دهنده وضعیت باشد. منظور از چراغ هشداردهنده ، چراغی می باشد که آماده بودن دستگاه و رسیدن درجه حرارت مطلوب را به شما نشان دهد.

  • کنترل کننده درجه حرارت

برخی از محصول ها شامل قابلیت کنترل درجه حرارت روغن می باشند و به صورت مداوم درجه حرارت روغن را کنترل می کند. هنگامی که دمای روغن بالا برود ، دستگاه به صورت اتوماتیک متوقف می شود

  • قابلیت شستشو

بعضی از سرخ کن ها شامل فرایند پیچیده ای برای شستشو هستند ، تلاش کنید محصولی را تهیه کنید تا قطعات آن به آسانی جدا شوند و بتوانید آن ها را بشوئید.

  • توان محصول

یکی از نکات مهم دیگری که هنگام خرید محصول می بایست به آن توجه کنید توان مصرفی محصول می باشد. توان اکثر سرخ کن ها چیزی حدود 1800 الی 2200 وات می باشد ، هر مقدار توان دستگاه بیشتر باشد روغن سریع تر داغ می شود.

پیشنهاد:
معرفی و خرید 60 سرخ کن باکیفیت


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه