خرید بهترین غذاساز کنوود

  • ۳ فروردین ۱۴۰۳
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (1 امتیاز)

شاید آشپزی کردن برای ما بسیار لذت داشته باشد منتها احتمالا برخی از افراد کمی از خردکردن ، رنده کردن و سایر کارهای این چنینی برای آماده کردن مواد اولیه غذا خوششان بیاید. در دنیای امروز یکی از مهم ترین وسیله هایی که در خانه ها وجود دارد دستگاه های غذاساز می باشد چون مدت زمان پختن غذا را سریع تر می کند و همچنین صرفه جویی در زمان نیز محسوب می شود. این دستگاه ها از خورد کردن مواد غذایی گرفته الی همزدن و مخلوط کردن را سریع انجام می دهند. امروزه اغلب افراد طرفدار آشپزی مدرن شده اند و از دستگاه های تک کاره و یا چند کاره غذاساز کنوود استفاده می کنند که باعث سرعت بخشیدن در خورد کردن ، همزدن و سایر کارهای لازمه می شود.این وسیله میتواند یک دستیار کاربلد و سریع در کنار شما در آشپزخانه باشد.

غذاساز چیست؟

این محصول یک وسیله الکتریکی می باشد که هنگام آماده کردن غذا به راحتی و با کمترین زحمت ، آماده سازی مواد اولیه غذا را انجام می دهد.غذاسازها چند منظوره هستند و اصولا شامل مخلوط کن ، آسیاب ، آبمیوه گیری ، آب مرکبات گیری و… می باشند ، همچنین میتوان تیغه ی آنها را نیز تعویض کرد.

خرید غذاساز کنوود

پیشنهاد:
معرفی و خرید بهترین مدل غذاساز

خصوصیت و ویژگی دستگاه غذاساز کنوود

  • صرفه جویی در فضای زیادی که امکان دارد هنگام آشپزی اشغال شود
  • به صرفه بودن قیمت
  • صرفه جویی در زمان
  • راحتی در هنگام آشپزی

انواع مختلف غذاساز

غذاسازها به دو دسته برقی و دستی تقسیم می شوند که هرکدام مزایای خاص خودش را دارد

  • غذاساز برقی کنوود

این مدل از دستگاه ها به دو صورت تک کاره و چند کاره طراحی و وارد بازار می شوند که کارهایی مانند خرد کردن ، کوبیدن ، پوره کردن و … را به صورت خودکار و اتوماتیک انجام می دهند.

  • غذاساز دستی

از این دستگاه نمیتوان در انجام دادن کارهای مختلف کمک گرفت و بیشتر برای تهیه سالاد ها ، خلال کردن سیب زمینی و.. مورد استفاده قرار می گیرد و اصولا سبک می باشد و جنس آن از پلاستیک است و برای انجام دادن کارها از اهرم دستی استفاده می شود

چرا غذاساز کنوود بخریم؟

اصلی ترین دلیلی که وجود غذاسازها را ملزم می کند سرعت بخشیدن به کارها می باشد ، این وسیله کارهای زمان بر و گاهی خسته کننده را برای شما در کمترین زمان و به سرعت انجام می دهد که این موضوع باعث شده است یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین وسیله ی آشپزخانه محسوب شود.

غذاساز کنوود

پیشنهاد:
خرید بهترین غذاساز گوسونیک

نکاتی که هنگام خرید غذاساز کنوود بایستی به آن توجه کنید

  • تک کاره و یا چندکاره بودن دستگاه

نخستین نکته ای که هنگام خرید بایستی به آن توجه داشته باشید تک کاره و یا چند کاره بودن آن می باشد که می توانید بنابر کارایی که در نظر دارید میتوانید آن را انتخاب نمائید.

  • توان غذاساز

یکی دیگر از مشخصاتی که هنگام خرید بایستی به آن توجه کرد توان دستگاه می باشد که توان دستگاه هرمقدار بیشتر باشد بیان کننده قدرت بیشتر غذاساز می باشد و شامل سرعت بیشتر و دقت بالاتری می باشد

  • تنظیم سرعت

معمولا همه ی غذاسازها شامل کلید خاموش ، روشن هستند و برخی دیگر دکمه تنظیم سرعت نیز به همراه دارند و شما می توانید با استفاده از آن مقدار برش خوراکی و مواد غذایی خود را کنترل کنید.

  • گنجایش محصول

بهتر است هنگام خرید محصول بنابر استفاده ای که دارید ابعاد و اندازه مناسب را انتخاب نمائید تا نه کوچک تر باشد و نه بزرگتر.

  • لغزش و صدا

چنانچه مقدار صدای دستگاه برای شما اهمیت دارد بهتر است که بدانید برخی از این محصولات کم صدا هستند و نرم تر کار می کنند. همچنین برخی ها شامل پایه های ضد لغزش هستند که خود باعث کاهش صدا و افزایش طول عمر موتور می شود.

  • طول سیم

در صورتی که در آشپزخانه خود تعداد کمی پریز برق دارید و یا فاصله زیادی با محل قرارگیری دستگاه دارید ، بهتر است محصولی را انتخاب کنید تا ابعاد سیم آن کوچک نباشد و حالت استاندارد داشته باشد.

  • میکروسوویچ

اجزاهای نصب شده بر روی دستگاه بایستی مجهز به میکروسوویچ باشند تا در صورت درست قرار نگرفتن اجزا شروع به کار نکنند. در صورتی که همچین گزینه ای بر روی دستگاه وجود نداشته باشد دستگاه هنگام روشن با مشکل روبه رو خواهد شد.

  • جنس تیغه ها

از آنجایی که این دستگاه با مواد غذایی سروکار دارد ، بایستی قطعات آن را بشوئید.بنابراین اطمینان حاصل کنید که جنس تیغه های آن ضد زنگ ، تیز و از لحاظ کیفیت مناسب باشند.

  • جنس بدنه

مورد دیگری که بایستی به آن توجه داشت جنس بدنه دستگاه می باشد که بسته به برند و کمپانی محصول می باشد و شامل پلاستیک ، فلز و استیل ضد زنگ می شود

  • صفحه لمسی

بعضی از دستگاه هاشامل صفحه لمسی می شوند که یک مزیت محسوب می شوند و هنگام تمیز کردن دستگاه به راحتی میتوان آن را تمیز کرد.

  • قیمت دستگاه

قیمت این دستگاه ها بنابر کاربرد ، چند کاره بودن آنها و توان دستگاه تاثیر بسیاری بر روی قیمتشان می گذارد

نکاتی که هنگام استفاده از غذاساز کنوود بهتر است به آن توجه کنید

  1. بهتر است برای افزایش طول عمر دستگاه به صورت پیوسته از آن استفاده نکنید.
  2. در صورت خالی بودن دستگاه را روشن نکنید
  3. داخل مخزن محصول بیش از ظرفیت آن مواد غذایی نریزید.
  4. توجه داشته باشید که هنگام استفاده قطعات مختلف به درست جای خود قرار گرفته باشند
  5. مواد غذایی درشت را داخل محصول نریزید و ابتدا به قطعات کوچکتر آن را تقسیم کنید
  6. به هیچ عنوان نگذارید که آب به موتور دستگاه نفوذ کند
  7. قطعات را پس از هر بار شستن خشک نمائید.
  8. در صورتی که میخواهید برای شستن قطعات را درون ماشین ظرفشویی قرار دهید بهتر است محصولی را تهیه کنید تا قابلیت شستن داخل ماشین ظرفشویی را داشته باشد.
پیشنهاد:
معرفی و خرید بهترین مدل اسپرسوساز

 


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه