خرید بهترین قهوه ساز فیلیپس

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (1 امتیاز)

امروزه قهوه سازهای فیلیپس یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصولات روز می باشند و یکی از بهترین وسیله های موجود برای کسانی می باشد که علاقه بسیاری به قهوه دارند. این دستگاه ها در ابعاد و مدل های مختلف و گوناگونی تولید شده و در بازار عرضه می گردند. اکثر افراد این امکان را ندارند که هر روز برای نوشدن قهوه به کافی شاپ بروند و به همین دلیل ترجیح می دهند که خودشان در خانه این نوشیدنی را تهیه کنند و از آن لذت ببرند به همین دلیل احتیاج به دستگاه قهوه ساز دارند. تهیه این دستگاه به شما این امکان را می دهد که همیشه از عطر قهوه که در خانه وجود دارد لذت ببرید.

قهوه سازهای قدیمی در گذشته از امکانات کمی برخوردار بودند و همین دلیل باعث شده بود که درست کردن قهوه کمی دشوار شود منتها امروزه با وجود دستگاه های اتوماتیک و دستی که تولید شده اند باعث شده است درست کردن آن راحت تر شود. قهوه سازها انواع مختلفی دارند که شامل موکاپات ، فرنچ پرس ، کپسولی و… می باشد.

خرید قهوه ساز فیلیپس

پیشنهاد:
خرید بهترین برند قهوه ساز

انواع قهوه سازها

  • موکاپات

از این مدل بایستی بر روی گاز استفاده نمائید که استفاده از آنها برای قهوه بیشتر حالت نوستالژیک دارد. موکاپات ها هم مانند اسپرسوسازها با فشار آب و بخار ، روند عصاره گیری قهوه را انجام می دهند

  • قهوه ساز کپسولی فیلیپس

با این دستگاه تنها کافی است که کپسول های آماده قهوه را که درجه های مختلفی در طعم تلخی دارند درون دستگاه بگذارید و بعد از گذشت چند ثاینه یک قهوه لذیذ و خوش طعم را تحویل بگیرید.

  • فرنچ پرس

با استفاده از این وسیله می توانید دم کشیدن قهوه را جلو چشمتان مشاهده کنید. تنها کافی میباشد بعد از ریختن قهوه درون دستگاه ، آب جوش را درون آن بریزید و بعد از گذشت چند دقیقه اهرم فرنچ پرس را فشار دهید تا تفاله های قهوه به سمت پایین هدایت شوند و سپس قهوه تان را میل کنید.

  • قهوه ساز فیلتر دار فیلیپس

یکی از خصوصیت این مدل از محصول ها تنوع اندازه و نیز روش کار بسیار راحت و آسان آنها می باشد.در این مدل از دستگاه ها شما بایستی قهوه و آب را داخل دستگاه بریزید و اجازه دهید که آب کم کم گرم شود و به فیلتر حاوی قهوه اضافه شود.همچنین دیگر احتیاجی به گرم کردن آب از قبل نیست.

  • قهوه ساز وکیوم دار فیلیپس

این مدل از محصول ها یکی از نمونه های قدیمی می باشند و در دنیای امروز کمتر میتوان بر روی آن ها حسابی باز کرد.این دستگاه ها شامل دو محفظه می باشند که به کمک این دو محفظه پروسه قهوه به انجام می رسد.

قهوه ساز خوب چی بخریم؟

قهوه سازها مدل های مختلف و گوناگونی دارند و در جهت تهیه قهوه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. انتخاب نوع دستگاه متناسب با سلیقه شخصی شما می باشد و قبل از خرید محصول ابتدا بایستی برای خود مشخص کنید که چه انتظاری از دستگاه دارید و کدام مدل بیشتر مناسب کار شما خواهد بود.

تفاوت قهوه و اسپرسو چیست ؟

قهوه یک نوشیدنی می باشد که با ریختن آب جوش بر روی دانه های قهوه ، تهیه می شود و در صورتی که اسپرسو یک مدل خاص از قهوه می باشد که با ریختن آب داغ تحت فشار بر روی دانه های ریز قهوه نوشیدنی بسیار غلیظی تهیه می شود که پایه کاپوچینو نیز می باشد .

خرید قهوه ساز فیلیپس

پیشنهاد:
خرید 63 مدل بهترین مبل ال

نکات ایمنی هنگام استفاده از قهوه ساز فیلیپس

  1. توجه داشته باشید زمان استفاده از محصول ، آخرین قطعه قهوه نیز از دستگاه خارج شود زیرا باقی ماندن قهوه داخل دستگاه به مرور زمان ، لکه هایی با مقاومت بسیار زیادی باقی خواهد گذاشت.
  2. بعد از هربار استفاده دستگاه را خاموش کنید
  3. مخزن آب دستگاه را با آب و شوینده ای ملایم تمیز نگه دارید، زیرا رطوبت موجود در مخزن آب به مرور زمان موجب رشد قارچ و باکتری خواهد شد.
  4. به صورت مناسب و معتدل از دستگاه استفاده نمائید ، زیرا استفاده بیش از حد از دستگاه باعث از کار افتادن محصول می شود و یا المنت های داخلی آن خراب میشود.

هنگام خرید قهوه ساز فیلیپس بایستی به چه نکاتی توجه داشته باشیم ؟

  • ظاهر دستگاه

دستگاه های قهوه ساز در مدل های مختلفی تولید و در بازار عرضه می شوند که هرکدام ویژگی های خاص خودشان را دارند و این ویژگی ها تعیین کننده قیمتشان می شود و تصمیم گیرنده نهایی خودتان می باشید که کدام محصول را انتخاب نمائید.

  • قیمت

ویژگی های دستگاه ، برندی که دارد و سایر خصوصیات آن همگی تاثیر بسیاری در قیمت دستگاه دارند و باتوجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید می توانید دستگاه مناسب را انتخاب و تهیه کنید

  • مخزن آب

وجود مخزن آب در دستگاه مهم و اساسی میباشد و برای تهیه قهوه بایستی دستگاه مخرن آب را داشته باشد.

  • مخزن قهوه

در برخی از دستگاه ها این مخزن وجود ندارد و از فیلترهای کاغذی استفاده می شود

  • سیستم قطع خودکار

این سیستم در برخی از قهوه سازها وجود دارد که به شما این توانایی را می دهد که هنگام تمام شدن کار و ریخته شدن قهوه در لیوان دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش شود و از کثیف شدن دستگاه جلوگیری کند.

  • سیستم گرم نگهدارنده

یکی از سیستم ها و عملکردهای ویژه ای که اصولا قهوه سازها ار آن پشتیبانی می کنند توانایی گرم نگهدارنده می باشد.در حقیقت صفحه گرم نگهدارنده

  • توان مصرفی

توان مصرفی یکی از مهم ترین نکاتی می باشد که هنگام خرید محصول بایستی به آن توجه کنید. هر مقدار توان دستگاه بیشتر باشد بیان گر توانایی بیشتر محصول می باشد و مقدار کار بیشتری دستگاه انجام می دهد.لازم به ذکر است که توان دستگاه علاوه بر تاثیر بیشتر بر روی محصول بر روی طعم قهوه نیز تاثیر بسزایی دارد.

  • فشار بخار

فشار بخار کم می تواند طعم تلخ وتیزی به قهوه بدهد ، فشار بخار استاندارد در دستگاه های باکیفیت به صورت معمول بین 14 الی 19 بار می باشد.البته این مقدار فشار در برندهای مختلف متفاوت می باشد و امکان دارد دستگاهی با فشار 19بار کیفیتی برابر با دستگاهی با کیفیت 15 بار داشته باشد.

پیشنهاد:
معرفی و خرید بهترین مدل اسپرسوساز


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه