خرید بهترین ماشین ظرفشویی اسنوا

  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

در دنیای امروز استفاده از ماشین ظرفشویی ها بسیار رواج پیدا کرده است و توجه بسیاری از افراد را جلب خود کرده است. هنگامی که مهمان دارید تعداد ظرف ها بیشتر می شود و شستن آن ها کاری پر دردسر و زمان بر محسوب می شود اما با روی کار آمدن ماشین ظرف شویی ها این کار دیگر هیچگونه سختی ندارد و نیز هیچ خستگی و ناراحتی از شستن ظروف برای شما باقی نمی ماند.همانطور که میدانید برند های مختلف و گوناگونی این محصول را تولید میکنند ماشین ظرفشویی اسنوا نیز یکی از برندهای خوب ایرانی می باشد که با کیفیت بالای محصولات خود اعتماد بسیاری از افراد را جلب کرده است.

ماشین ظرفشویی ها به دو حالت رومیزی و ایستاده تقسیم می شوند که در مدل ایستاده به دو گروه مبله و توکار نیز تقسیم می شوند.افرادی که خانواده کم جمعیتی دارند می توانند از ماشین ظرفشویی های رومیزی استفاده نمایند. منتها خانواده هایی که جمعیت زیادی دارند و اهل رفت و آمد بسیار هستند از ماشین ظرفشویی های ایستاده و یا توکار استفاده می نمایند که ظرفیت بیشتری برای قرار دادن ظروف درون آن ها وجود دارد.

ماشین ظرفشویی اسنوا

پیشنهاد:
معرفی و خرید بهترین مدل ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی اسنوا چند نفره بخریم بهتر است؟

  • ماشین ظرفشویی اسنوا 6 الی 8 نفره

این مقدار از ظرفیت ماشین ظرفشویی های اسنوا بیشتر مناسب برای کسانی می باشد که تعداد افراد کمتری دارند و به شکل رومیزی هستند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند. در صورتی که اهل رفت و آمد و مهمانی هستید این مدل برای شما مناسب نمی باشد.این مدل از ماشین ظرفشویی ها قیمت کمتری نسبت به سایر ظرفیت ها دارند و خیلی زود پر می شوند.

  • ماشین ظرفشویی اسنوا 12 نفره

می توان گفت که این ظرفیت از ماشین ظرفشویی ها یکی از طرفدارترین مدل ها می باشند و حدود 144 پارچه ظرف را داخل خود جای می دهند. این ظرفیت از محصول ها برای خانواده های پر جمعیت بسیار مناسب می باشند و در صورتی که میخواهید در طول روز تنها یک بار آن را روشن نمائید ، ماشین ظرفشویی های 12 اسنوا نفره بهترین گزینه برای خرید هستند. منتها توجه داشته باشید که این محصول هم به صورت ایستاده و هم توکار در بازار عرضه می گردد و برای خود ابتدا مشخص کنید که کدام مدل را میخواهید تهیه کنید. بهتر است محصولی را تهیه کنید که قابلیت شستشوی نیمه را نیز به همراه داشته باشد تا در زمان هایی که ظروف زیادی برای شستن ندارید از این گزینه استفاده نمائید.

  • ماشین ظرفشویی اسنوا 14 نفره

این ظرفیت از ماشین ظرفشویی ها به عنوان بزرگترین محصول موجود در بازار محسوب می شود که به راحتی پیدا نمی شود. اسن ظرفیت از محصولات 160 پارچه ظرف را درون خود جای می دهد و در صورتی که اهل مهمانی های خیلی زیاد هستید این گزینه برای شما مناسب می باشد. همچنین می توانید قابلمه و ماهیتابه ها را نیز به راحتی داخل آن قرار دهید.

انواع مختلف ماشین ظرفشویی های اسنوا

  1. ماشین ظرفشویی ایستاده اسنوا

این مدل از ماشین ظرف شویی ها طرفداران بسیاری دارند که برای خانواده هایی که جمعیت زیادی دارند گزینه مناسبی هستند. این سری از محصولات به دلیل حجم بالایی که دارند ، می توانید آن ها را در طول روز فقط یک بار روشن کنید.

  1. ماشین ظرفشویی رومیزی اسنوا

این مدل از محصولات بر روی کابینت و یا سینک ظرفشویی قرار می گیرند و وزن نسبتا کمی دارند ، همچنین می توانید به آسانی آن را جابه جا کنید و یا در زمان هایی که به آن نیاز ندارید میتوانید محصول را داخل انباری قرار دهید.ماشین ظرفشویی های رومیزی اسنوا بیشتر مناسب کسانی می باشد که جمعیت زیادی ندارند و اهل رفت و آمد زیاد هم نیستند.

  1. ماشین ظرفشویی توکار اسنوا

این مدل از ماشین ظرفشویی های اسنوا داخل کابینت قرار می گیرند و نسبت به بقیه ی مدل ها فضای کمتری را اشغال می کنند.همچنین بایستی توجه داشته باشید که ابعادی را انتخاب کنید تا متناسب با فضایی که در اختیار دارید باشد.

خصوصیت استفاده از ماشین ظرفشویی اسنوا

  1. استفاده کمتر از مواد شوینده
  2. قابلیت محافظت از ظرف ها
  3. طول عمر بالای قطعه ها
  4. تمیز شدن اتوماتیک فیلتر
  5. ریل های تلسکوپی
  6. قابل انعطاف بودن قفسه ها

ماشین ظرفشویی اسنوا

پیشنهاد:
خرید بهترین ماشین ظرفشویی 10 نفره

هنگام خرید ماشین ظرفشویی اسنوا به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • تهیه کردن محصول متناسب با دکوراسیون

در صورتی که دکوراسیون آشپزخانه شما مدرن می باشد پیشنهاد می کنیم از ماشین ظرفشویی های توکار استفاده نمائید و در صورتی که فضای آشپزخانه شما کوچک است ماشین ظرفشویی رومیزی مناسب تر می باشد. براین اساس بهتر است قبل از خرید محصول فضای آشپزخانه خود را در نظر داشته باشید تا محصولی را تهیه کنید که متناسب با محیط آشپزخانه خود باشد.

  • برنامه های شستشوی گوناگون

همانگونه که میدانید امروزه امکانات جدید تری بر روی محصول ها قرار می گیرد پس بهتر است محصولی را تهیه کنید که از قابلیت های مختلفی مانند ضدعفونی کردن ، شستشوی سریع ، شستشو با تاخیر ، توانایی شستن میوه و سبزیجات ، امکان پاشیدن آب در جهت های مختلف ، خشک کن و… را در بر داشته باشد.

  • جنس مخزن

اصولا جنس مخزن ماشین ظرفشویی ها از استیل و پلاستیک می باشد. بهتر است محصولی را تهیه کنید مخزن استیل داشته باشد زیرا ماندگاری و مقاومت بالا تری نسبت به مخزن های پلاستیکی دارند.لازم به ذکر است که ماشین ظرفشویی های مخزن استیل مقداری گران تر از مخزن پلاستیک می باشند.

  • ابعاد و اندازه قفسه ها

یکی از اساسی ترین نکته هایی که حتما باید به آن توجه داشته باشید اندازه و عمق قفسه ها می باشد که اصولا از دو الی سه سبد تشکیل می شوند.

  • کم صدا بودن محصول

ماشین ظرفشویی ها جزء محصولاتی هستند که هر روز از آن ها استفاده می شود و حداقل روزی یک بار آن را روشن می کنید ، بنابراین بهتر است محصولی را تهیه کنید که از صدای کمی برخوردار باشد و اذیت کننده نباشد.

  • سیستم کنترل بخار

در صورتی که میخواهید هنگام باز کردن درب ماشین ظرفشویی ، دستتان با بخار نسوزد هنگام خرید محصولی را انتخاب کنید که سیستم کنترل بخار را به همراه داشته باشد.

 

پیشنهاد:
خرید بهترین ماشین ظرفشویی 12 نفره


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه