خرید بهترین ماشین ظرفشویی ال جی

  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

امروزه استفاده از وسیله های برقی مثل ماشین ظرفشویی بسیار زیاد رایج شده است. زمان هایی که مهمان دارید شستن ظرف ها همیشه کاری پر دردسر و زمان بر به حساب می آید اما با روی کار آمدن ماشین ظرف شویی ها این کار دیگر هیچ سختی و دشواری ندارد همچنین دیگر هیچ گونه خستگی از شستن ظرف ها برایتان باقی نمی ماند.همان گونه که میدانید ماشین ظرفشویی ال جی به دو حالت رومیزی و ایستاده تقسیم می شود که مدل ایستاده در دو گروه مبله و توکار نیز تقسیم می شود.اشخاصی که جزء خانواده های کم جمعیت هستند و تعداد افراد کمی دارند می توانند از ماشین ظرفشویی های رومیزی نیز استفاده کنند

. بیشتر خانواده هایی که جمعیت زیادی دارند از ماشین ظرفشویی های ایستاده و یا توکار استفاده می کنند که ظرفیت بیشتری برای قرار دادن ظرف ها داخل آن ها وجود دارد.درکل ماشین ظرف شویی های ال جی با تکنولوژی بخار شویی واقعی ظرف ها، به همراه داشتن صدای بسیار کم زمان شستشو ،مجهز بودن به سبد شستشوی هوشمند ، صرفه جویی در انرژی ، عیب یابی هوشمند از طریق تلفن همراه و موتور اینورتر دایرکت را به همراه دارد.

خرید ماشین ظرفشویی ال جی

پیشنهاد:
معرفی و خرید بهترین مدل ماشین ظرفشویی

خصوصیت و ویژگی های ماشین ظرفشویی ال جی

  • شستشوی قوی با تکنولوژی بخارشوی واقعی

با این تکنولوژی دیگر احتیاجی به شستشوی اولیه ظرف ها قبل از قرار دادن درون ماشین ظرف شویی نیست. این سیستم شستشوی قدرتمند هیچ گونه لطمه و ضربه ای به ظرف ها وارد نمی کند ، همچنین با انرژی و حرارت بسیار بالایی که دارد باعث نفوذ پذیری بیشتر و بالاتر ذره های بخار آب نسبت به آب داغ ، شستشوی ایده ال و لکه بری فوق العاده بالایی را به وجود می آورد.

  • موتور دایرکت درایو مجهز به فناوری اینورتر

این موتور با کنترل میزان انرژی مصرفی بر حسب میزان انرژی مورد احتیاج دستگاه و نیز بهینه کردن دستگاه در مصرف برق صرفه جویی می کند ، همچنین شدت پاشش آب را نیز بر حسب نوع برنامه تنظیم می کند

  • صرفه جویی در انرژی

ماشین ظرفشویی های ال جی در صرفه جویی مصرف آب و انرژی بسیار بالایی را ارائه می دهد.

  • کم صدا بودن محصول

کاهش صدا در لوازم خانگی کاری بسیار مهم و ضروری می باشد.داخل ماشین ظرفشویی های ال جی سیستمی موجود دارد که از مواد عایق کاهش دهنده میزان صدا و موتور دایرکت درایو تشکیل شده است، در نتیجه هنگام کار صدای بسیار کمی خواهند داشت.

  • سیستم عیب یابی هوشمند

با بهره گیری از سیستم عیب یاب هوشمند SmartDiagnosis به راحتی با یک تماس تلفنی با دفتر پشتیبانی ، نقص دستگاه شما پیدا می شود و در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف می شود.

انواع ماشین ظرفشویی های ال جی

  1. ماشین ظرفشویی ایستاده ال جی

یکی از پرطرفدارترین مدل های ماشین ظرفشویی ایستاده ال جی است که برای خانواده هایی که اهل رفت و آمد زیاد می باشند و جزء خانواده های پر جمعیت هستند ، گزینه بسیار مناسبی می باشد.این مدل از محصول ها به علت حجم بالایی که دارد می توانید از صبح ظروف شسته نشده را داخل آن قرار دهید و سرانجام یک بار در 24 ساعت ماشین ظرفشویی را روشن کنید. بهتر است زمان خرید محصولی را انتخاب کنید تا حالت نیمه شستشو را نیز به همراه داشته باشد.

  1. ماشین ظرفشویی رومیزی ال جی

این مدل از ماشین ظرفشویی ها بر روی کابینت و یا سینک ظرفشویی قرار می گیرد و وزن کمی دارند ، همچنین می توانید به راحتی آن را جابه جا کنید و یا حتی در زمان هایی که به آن احتیاج ندارید محصول را داخل انباری نگهداری کنید.این سری از محصول ها بیشتر مناسب برای خانواده هایی است که جمعیت زیادی ندارند و اهل رفت و آمد زیاد نیستند.

  1. ماشین ظرفشویی توکار ال جی

این سری از ماشین ظرفشویی های ال جی اصولا درون کابینت ها قرار می گیرند و نسبت به سایر مدل ها فضای کمتری را اشغال می کنند.همچنین باید توجه داشته باشید که ابعادی را انتخاب کنید تا متناسب با فضایی که در اختیار دارید باشد.

ماشین ظرفشویی ال جی

پیشنهاد:
خرید بهترین ماشین ظرفشویی 10 نفره

ویژگی های ماشین ظرفشویی ال جی

  • داشتن سنسور خاک

این قابلیت از خصوصیت های صرفه جویی در مصرف انرژی می باشدکه در تمامی ماشین های ظرفشویی که شامل بهره وری انرژی باشند مشاهده می کنید.

  • به همراه داشتن سیستم پیشرفته تصفیه آب

این خصوصیت با تنظیم اتوماتیک هر چرخه شستشو بنابر مقدار کثیفی ظرف ها ، منجر به افزایش کارایی ماشین ظرفشویی می شود. با استفاده از این سیستم ذرات مواد غذایی از آب حذف می شوند و آب تصفیه و شستشو بهینه می شود.محصولاتی که از این ویژگی برخوردار باشند هزینه گران تری نسبت به سایر مدل ها دارند.

  • چرخه های شستشو کوتاه

این خصوصیت یک نوع صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد ، همچنین به عنوان شستشوی سازگار با محیط زیست نیز شناخته می شود که باعث کاهش زمان و انرژی مصرفی می گردد.

  • جت های آب

این ویژگی با بهره گیری از نازل های پاششی توان بالا و استراتژیک و نیز بدون افزایش مقدار مصرف آب ، نیروی شستشوی ظرف ها افزایش میدهد.

  • چرخه ی بهداشتی

در ماشین ظرف شویی هایی که از طریق NSF تایید شده باشند ، ظرف ها در 5 الی 18 دقیقه در حداقل دمای 150 درجه ی دمای آب ، تمیز می شوند. این کار فقط منجر به افزایش هزینه های انرژی می شود.در صورتی که در ماشین ظرفشویی های سری جدید ، بدون افزایش مدت زمان شستشو آب را تا حداقل 140 درجه گرم می کنند.

  • چرخه آبکشی

این گزینه به شما اجازه می دهد ظرف ها را قبل از آماده شدن چرخه شستشو،بشوئید.در صورتی که این عمل امکان دارد بو و مواد غذایی گیر شده در ظرف ها را کاهش دهد. منتها مصرف آب را افزایش می دهد.

مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی ال جی

  1. استفاده کمتر از مواد شوینده
  2. قابلیت محافظت از ظرف ها
  3. طول عمر بالای قطعه ها
  4. تمیز شدن اتوماتیک فیلتر
  5. ریل های تلسکوپی
  6. قابل انعطاف بودن قفسه ها
پیشنهاد:
خرید بهترین ماشین ظرفشویی 14 نفره

نکاتی که هنگام خرید ماشین ظرفشویی ال جی باید به آن توجه کنید؟

  • تهیه کردن محصول متناسب با دکوراسیون

در صورتی که دکوراسیون آشپزخانه شما مدرن می باشد پیشنهاد می کنیم از ماشین ظرفشویی های توکار استفاده نمائید و در صورتی که فضای آشپزخانه شما کوچک است ماشین ظرفشویی رومیزی مناسب تر می باشد. براین اساس بهتر است قبل از خرید محصول فضای آشپزخانه خود را در نظر داشته باشید تا محصولی را تهیه کنید که متناسب با محیط آشپزخانه خود باشد.

  • برنامه های شستشوی گوناگون

همانگونه که میدانید امروزه امکانات جدید تری بر روی محصول ها قرار می گیرد پس بهتر است محصولی را تهیه کنید که از قابلیت های مختلفی مانند ضدعفونی کردن ، شستشوی سریع ، شستشو با تاخیر ، توانایی شستن میوه و سبزیجات ، امکان پاشیدن آب در جهت های مختلف ، خشک کن و… را در بر داشته باشد.

  • جنس مخزن

اصولا جنس مخزن ماشین ظرفشویی ها از استیل و پلاستیک می باشد. بهتر است محصولی را تهیه کنید مخزن استیل داشته باشد زیرا ماندگاری و مقاومت بالا تری نسبت به مخزن های پلاستیکی دارند.لازم به ذکر است که ماشین ظرفشویی های مخزن استیل مقداری گران تر از مخزن پلاستیک می باشند.

  • ابعاد و اندازه قفسه ها

یکی از اساسی ترین نکته هایی که حتما باید به آن توجه داشته باشید اندازه و عمق قفسه ها می باشد که اصولا از دو الی سه سبد تشکیل می شوند.

  • کم صدا بودن محصول

ماشین ظرفشویی ها جزء محصولاتی هستند که هر روز از آن ها استفاده می شود و حداقل روزی یک بار آن را روشن می کنید ، بنابراین بهتر است محصولی را تهیه کنید که از صدای کمی برخوردار باشد و اذیت کننده نباشد.

  • سیستم کنترل بخار

در صورتی که میخواهید هنگام باز کردن درب ماشین ظرفشویی ، دستتان با بخار نسوزد هنگام خرید محصولی را انتخاب کنید که سیستم کنترل بخار را به همراه داشته باشد.

پیشنهاد:
خرید بهترین ماشین ظرفشویی 12 نفره


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه