خرید بهترین ماشین ظرفشویی بوش

  • ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

در دنیای امروز استفاده از وسیله های برقی مانند ماشین ظرفشویی بسیار رواج پیدا کرده است. شستن ظرف ها مخصوصا زمان هایی که مهمان دارید همیشه کاری پر دردسر و زمان بر محسوب می شود منتها با روی کار آمدن ماشین ظرف شویی ها این کار دیگر هیچ سختی ندارد و خستگی برایتان باقی نمی ماند.همانطور که میدانید ماشین ظرفشویی بوش به دو صورت رومیزی و ایستاده تقسیم می شود که مدل ایستاده در دو گروه مبله و توکار وجود دارد.افرادی که جزء خانواده های کم جمعیت می باشند و خانواده کوچکی دارند می توانند از ماشین ظرفشویی های رومیزی نیز استفاده نمایند.

اکثر خانواده های پرجمعیت از ماشین ظرفشویی های ایستاده و یا توکار استفاده می نمایند که ظرفیت بیشتری برای قرار دادن ظروف درون آن ها وجود دارد.می توان گفت خصوصیت و ویژگی که در ماشین ظرفشویی های بوش به کار رفته است وجود سنسور می باشد که وظیفه ی آنها افزایش راندمان انرژی با تنظیم مقدار آب مصرفی درون ماشین ظرفشویی بوش برای درجه ای از کثیفی ظرف ها است.ماشین ظرفشویی های بوش با برچسب انرژی AAA جزء کم مصرف ترین و پربازده ترین محصولات می باشند که شامل 3 مرحله شستشوی اتوماتیک ، سریع و اولیه هستند.

خرید ماشین ظرفشویی بوش

پیشنهاد:
خرید بهترین ماشین ظرفشویی ال جی

انواع مختلف ماشین ظرفشویی بوش

  1. ایستاده

میتوان گفت یکی از پرطرفدارترین مدل ها ماشین ظرفشویی های ایستاده بوش می باشد که برای خانواده هایی که اهل رفت و آمد زیاد هستند ، گزینه بسیار مناسبی می باشد.این مدل از محصول ها به دلیل حجم بالایی که دارند می توانید ظروف شسته نشده را از صبح داخل آن قرار دهید و سرانجام یک بار در 24 ساعت ماشین را روشن کنید. بهتر است هنگام خرید محصولی را انتخاب کنید تا حالت نیمه شستشو نیز داشته باشد.

  1. رومیزی

این مدل از محصولات بر روی کابینت و یا سینک ظرفشویی قرار می گیرد و وزن کمی دارد ، همچنین می توانید به آسانی آن را جابه جا نمائید و یا حتی زمان هایی که به آن احتیاج ندارید محصول را داخل انباری نگهداری کنید.این سری از محصول ها بیشتر مناسب برای خانواده هایی می باشد که جمعیت زیادی ندارند و یا اهل رفت و آمد زیاد نمی باشند.

  1. توکار

این سری از ماشین ظرفشویی های بوش اصولا داخل کابینت ها قرار می گیرد و نسبت به سایر مدل ها فضای کمتری را اشغال می نمایند.همچنین بایستی توجه داشته باشید که ابعادی را انتخاب کنید تا متناسب با فضایی که در اختیار دارید باشد و بزگرتر نشود که نتوانید داخل کابینت ها قرار دهید.

مقایسه سری های مختلف ماشین ظرفشویی بوش

  • ماشین ظرفشویی بوش سری 4

می توان گفت پرفروش ترین مدل های ماشین ظرفشویی بوش در این سری قرار دارد که شامل طراحی ساده اما زیبا هستند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. همچنین شامل اصلی ترین برنامه های شستشو هستند.به بیان دیگر هر چیزی که شما از یک ماشین ظرفشویی انتظار داشته باشید در این سری از محصول ها وجود دارد.امکانات خاصی که مورد استفاده همه ی افراد قرار نمی گیرد در ماشین ظرفشویی های سری 4 حذف شده است ، همین امر موجب شده است تا این محصولات انتخاب بسیار مناسبی برای خرید باشند.

ماشین ظرفشویی های سری 4 بوش در کشور ترکیه و آلمان مونتاژ می شود لازم به ذکر است ، محصولاتی که ساخت ترکیه می باشند از نظر کیفیت هیچ گونه تفاوتی با مدل های ساخت آلمان ندارند زیرا تحت نظارت مستقیم مهندس های آلمانی هستند اما برای دستمزد کمتر در این کشور مونتاژ می شوند.بهتر است بدانید هر مدل تنها در یک کشور تولید می شوند و امکان ندارد که همان مدل در یک کشور دیگر نیز تولید شود.تنها تفاوتی که در ماشین ظرفشویی های بوش ساخت ترکیه با آلمان وجود دارد ، کف محصولات می باشد که برخی از محصولات ساخت ترکیه در کف محصول به جای استیل از فایبرگلاس یا همان پلاستیک فشرده استفاده می شود.

  • ماشین ظرفشویی بوش سری 6

ماشین ظرفشویی های سری 6 بوش مقداری لوکس تر از سری قبل هستند و شامل برنامه های شستشوی متنوع تر با امکانات بیشتری هستند. به همین دلیل قیمت ماشین ظرفشویی سری 6 بوش مقداری بیشتر از سری 4 می باشد منتها در صورتی که کیفیت و امکانات آن را در نظر بگیرید و از آن استفاده کنید ، پی می برید که قیمت بسیار مناسبی دارند.این سری از محصول ها شامل پنل لمسی می باشند که باعث شده است مقداری لوکس تر بشود.بعضی از افراد بر این باورند که امکان دارد پنل لمسی زودتر خراب شود و بهتر است از پنل مکانیکی استفاده کنند اما باید بگوییم که این تصور کاملا غلط می باشد و از عمر بالایی برخوردار می باشند و درصد خرابی کمتری دارند اما به این معنا نیست که پنل مکانیکی ماشین ظرفشویی بوش سری 4 اصلا خوب نیست.

  • ماشین ظرفشویی بوش سری 8

این سری از ماشین ظرفشویی ها بالاترین و آخرین سری محسوب می شوند. محصولاتی که در این سری قرار دارند ، کامل ترین برنامه های شستشو را شامل می شوند که شرکت بوش از جدید ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها داخل محصولات خود استفاده کرده است به همین دلیل قیمت ماشین ظرفشویی های سری 8 بوش گران تر از سری های قبلی می باشد. ظاهر این مدل از ماشین ظرف شویی های بوش بسیار ساده ، شیک و زیبا می باشد.با بسته شدن درب ماشین ظرفشویی شما دیگر هیچ دکمه ای مشاهده نخواهید کرد و تنها یک صفحه نمایش با کیفیت بالا را مشاهده میکنید

بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش

در صورتی که میخواهید برای خانه خود این محصول را تهیه کنید بدون شک ماشین ظرفشویی بوش بهترین گزینه برای شما می باشد زیرا این محصولات شامل بالاترین کیفیت در تمیزکنندگی ظروف و نیز پایین ترین سطح میزان مصرف انرژی را دارا می باشند. کلیه ی محصولات برند ماشین ظرفشویی بوش از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و تنها تفاوتی که با یکدیگر دارند در تکنولوژی و فناوری های بروز شده می باشد.

ماشین ظرفشویی بوش

پیشنهاد:
معرفی و خرید بهترین مدل ماشین ظرفشویی

خصوصیت و مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی بوش

  1. استفاده کمتر از مواد شوینده
  2. قابلیت محافظت از ظرف ها
  3. طول عمر بالای قطعه ها
  4. تمیز شدن اتوماتیک فیلتر
  5. ریل های تلسکوپی
  6. قابل انعطاف بودن قفسه ها

نکاتی که هنگام خرید ماشین ظرفشویی بوش می بایست به آن توجه کنید

  • جنس مخزن ظرفشویی

مخزن ماشین ظرفشویی ها در دو مدل پلاستیک و استیل ساخته می شوند. مخزن های با جنس استیل از مخزن های پلاستیک بسیار بهتر می باشند و دوام بالاتری دارند همچنین دیگر نگران زنگ زدن ، آب شدن و کثیف شدن آن نباشید.

  • مقدار مصرف انرژی

بهتر است محصولی را تهیه کنید که در کمتر شدن مصرف انرژی به شما کمک کنند.محصول هایی که به سیستم شستشو با تاخیر مجهز باشند به شکل خودکار در ساعت هایی که اوج مصرف نیست به صورت اتوماتیک شروع به کار می کنند.

  • میزان مصرف آب

نکته مهمی که حتما باید هنگام انتخاب محصول به آن توجه داشته باشید مقدار مصرف آب می باشد. این محصول ها در حالت میانگین در هر بار شستشو 5 الی 10 لیتر آب مصرف می کنند که این مقدار مصرف بنابر مدل های محصول متغییر می باشند.

  • ظرفیت محصول

هنگامی که محصول مورد نظر خود را انتخاب می نمائید به ظرفیت آن نیز توجه داشته باشید تا براساس تعداد افراد خانواده خود میزان ظرفیت مناسب را تهیه کنید

  • به همراه داشتن سنسور

تعدادی از این محصولات شامل نوردهی و سنسور داخلی هستند که به صورت خودکار مقدار کثیفی ظرف ها را تشخیص میدهند و مقدار مصرف انرژی را مشخص می کنند. سعی کنید هنگام خرید ، محصولی را انتخاب کنید که شامل این سنسور باشند و مقدار مصرف انرژی شما را کاهش دهد

  • خشک کن

همانگونه که شستن ظرف ها مهم می باشد خشک کردن آنها نیز بسیاری مهم می باشد . محصول هایی که از این ویژگی برخوردار باشند برق مصرفی کمی دارند منتها مقداری گرانتر هستند

  • قفل کودک

این خصوصیت باعث میشود تا زمانی که ماشین ظرفشویی روشن است و کار میکند کودکان درب آن را باز نکنند و یا دکمه های آن را فشار ندهند و برنامه شستشو تغییر کند.

پیشنهاد:
خرید بهترین ماشین ظرفشویی جی پلاس


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه