خرید بهترین ماشین ظرفشویی توکار

  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (1 امتیاز)

همیشه سخت ترین قسمت در مهمانی و مراسم ها ، شستن ظرف های زیاد می باشد چه بسا خانواده هایی که جمعیت زیادی نیز دارند با این مشکل رو به رو هستند. معمولا شستن ظرف ها به شکل دستی مقدار زیادی آب مصرف می کند و ایستادن در مدت زمان طولانی خسته کننده و کسل کننده می باشد. اختراع ماشین ظرفشویی همانند بزرگترین اختراع در دنیا برای خانم ها می باشد.با گذاشتن ظرف ها در ماشین ظرفشویی کار راحت تر شده است ، همچنین انرژی و زمان کمتری نیز صرف میشود و ظرف ها در کوتاه ترین زمان ممکن شسته و خشک می شوند. در دنیای امروز ماشین ظرفشویی ها به فناوری های پیشرفته ای مجهز شده اند و در مدل های مختلف و گوناگونی در بازار عرضه شده اند.ماشین ظرفشویی توکار نیز یکی از مدل های روز می باشد که طرفداران زیادی پیدا کرده است.

ماشین ظرفشویی های توکار به صورت دائم در آشپزخانه ها نصب می شوند و امکان این که بتوانید آن را جابه جا کنید ، ندارید.این محصولات بیشتر داخل کابینت ها قرار میگیرند و فضای کمتری را اشغال می کنند که بیشتر مناسب برای  آشپزخانه های مدرن مناسب می باشد ، لازم به ذکر است که ماشین ظرفشویی های توکار قیمت گرانتری نسبت به سایر مدل ها دارند.

خرید ماشین ظرفشویی توکار

پیشنهاد:
معرفی و خرید بهترین مدل ماشین ظرفشویی

انوع مختلف ماشین ظرفشویی

  1. توکار
  2. ایستاده
  3. رومیزی

آیا میتوان میوه هم در ماشین ظرفشویی شست؟

برخی از ماشین ظرفشویی ها قابلیت شستن میوه و سبزی جات نیز دارند و بر روی محصول دکمه ی مخصوص شستشوی میوه و سبزی جات وجود دارد و با فشار دادن آن دکمه با خیال راحت میوه های خود را بشوئید

ماشین ظرفشویی توکار استیل بگیریم یا پلاستیک؟

محصول هایی که شامل مخزن استیل هستند بسیار بهتر از ظرفشویی های با مخزن پلاستیک می باشند همچنین شامل قابلیت هایی اعم از ضد زنگ، لک و رسوب هستند. بنابراین توجه داشته باشید که هنگام خرید محصولی را انتخاب نمائید تا جنس استیل داشته باشد. لازم به ذکر است که ظرفشویی های با مخزن استیل مقداری گرانتر از مخزن پلاستیک می باشند

ابعاد ماشین ظرفشویی توکار

میانگین ابعاد ماشین ظرفشویی های توکار عمقی حدود 63.5cm ، ارتفاعی حدود  86cm و عرض آن حدود 61 الی 76cm می باشد.قبل از این که به سراغ خرید محصول بروید ابعاد مناسب محیطی که در اختیار دارید را اندازه گیری کنید تا مناسب با فضایی که در اختیار دارید اندازه مناسب را تهیه کنید. این مدل از محصولات در قیمت های مختلفی در بازار وجود دارد و شما میتوانید بنابر بودجه ای که در اختیار دارید محصول مورد نظر خود را انتخاب و تهیه نمائید.

خصوصیت و ویژگی های استفاده از ماشین ظرفشویی توکار

  1. برنامه های شستشو متفاوت

با پیشرفت تکنولوژی برنامه های شستشوی مختلفی مانند شستشوهای مقدماتی ، ظریف ، نرمال و زیاد بر روی ماشین ظرفشویی ها قرار گرفت که این آپشن ها کمک بسیاری به مصرف کنندگان میکند

  1. شست و شو با بخار

این محصول ها لکه بری و قدرت بخار بسیار بالایی دارند و گزینه بسیار مناسبی برای کسانی می باشد که میخواهند به تازگی این محصول را تهیه نمایند و یا ماشین ظرفشویی خود را ارتقا بدهند. بسیاری از افراد قبل از این که ظرف را درون محصول قرار دهند باید آنها را آبکشی کنند که از این کار چندان رضایت ندارند ، با پیشرفت تنولوژی و وجود آپشن بخار دیگر احتیاجی به  آبکشی قبل از قرار دادن داخل ماشین ظرفشویی نیست.

  1. قابلیت تنظیم ارتفاع سبد

طبقه های قابل تنظیم و متحرک کار با محصول را ساده و دلپذیر تر می کند. در مدل های جدید ماشین ظرفشویی های توکارقابلیت تنظیم ارتفاع برای ظرف ها و لیوان های بزرگ و کوچک وجود دارد

ماشین ظرفشویی توکار

پیشنهاد:
خرید بهترین ماشین ظرفشویی مبله

نکاتی که هنگام خرید ماشین ظرفشویی توکار بایستی به آن توجه کنید

  • تعداد سبدها

سبدهای مخصوص شست وشو در تمامی ماشین ظرفشویی ها وجود دارند که برخی از این سبدها مخصوص قراردادن بشقاب ، قاشق و چنگال ، لیوان یا حتی ظرف های بزرگ می باشند. بنابراین هنگام خرید محصول به سبدهای آن توجه داشته باشید.

  • جنس مخزن ظرفشویی

اصولا مخزن های ماشین ظرفشویی از پلاستیک و یا استیل ساخته می شود لازم به ذکر است مخزن هایی که جنس استیل دارند از مخزن های پلاستیک خیلی بهتر هستند وماندگاری و دوام طولانی تری دارند همچنین احتیاجی نیست نگران زنگ زدن ، آب شدن و کثیف شدن آن باشید.

  • مقدار مصرف انرژی

همانطور که میدانید ماشین ظرفشویی ها برقی هستند و بهتر است مدلی را انتخاب نمائید که در کمتر شدن مصرف انرژی به شما کمک می کنند.محصولاتی که به سیستم شستشو با تاخیر مجهز می باشند به صورت اتوماتیک در ساعت هایی که اوج مصرف نیستند شروع به کار می کنند.

  • مقدار مصرف آب

یکی دیگر از نکته های بسیار مهمی که حتما هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید میزان مصرف آب می باشد.ماشین ظرفشویی ها به صورت میانگین در هر بار شستن ظرف ها 5 الی 10 لیتر آب مصرف می کنند که این میزان مصرف بنابر مدل های محصول متغییر می باشند.

  • ظرفیت محصول

مسئله مهمی که حتما باید به آن توجه داشته باشید میزان ظرفیت محصول می باشد که مناسب ترین ظرفیت را بنابر تعداد افراد خانواده خود انتخاب نمائید.

  • به همراه داشتن سنسور

بعضی از محصولات شامل نوردهی و سنسور هستند که به شکل خودکار مقدار کثیفی ظرف ها را تشخیص میدهند و مقدار مصرف انرژی را معین می کنند. سعی کنید هنگام خرید محصولی را تهیه کنید تا این سنسور را شامل باشد و مصرف انرژی شما را کاهش دهد

  • خشک کن

همانگونه که شستن ظرف ها مهم است خشک کردنشان نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد . محصولاتی که این ویژگی را به همراه دارند برق مصرفی کمی دارند منتها مقداری گرانتر هستند

  • قفل کودک

این خصوصیت باعث میشود زمانی که محصول روشن است و کار میکند کودکان درب آن را باز نکنند و یا دکمه های آن را نزنند و برنامه شستشو تغییر کند.

پیشنهاد:
خرید بهترین چای ساز دسینی


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه