خرید بهترین ماشین ظرفشویی جی پلاس

  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

در دنیای امروز بهره گیری از وسایل برقی مانند ماشین ظرفشویی بسیار رواج پیدا کرده است. هنگامی که مهمان دارید شستن ظرف ها همیشه کاری پر دردسر و زمان بر محسوب می شود منتها با روی کار آمدن ماشین ظرف شویی ها این کار دیگر هیچ سختی ندارد،همچنین دیگر هیچ خستگی از شستن ظرف ها برای شما باقی نمی ماند.همان طور که میدانید ماشین ظرفشویی جی پلاس به دو صورت رومیزی و ایستاده تقسیم می شود که مدل ایستاده نیز در دو گروه مبله و توکار تقسیم می شود.افرادی که جزء خانواده های کم جمعیت می باشند و تعداد افراد کمی دارند می توانند از ماشین ظرفشویی های رومیزی هم استفاده نمایند.

اکثر خانواده هایی که جمعیت زیادی دارند و اهل رفت و آمد و مهمانی می باشند از ماشین ظرفشویی های ایستاده و یا توکار استفاده می کنند که ظرفیت بیشتری برای قرار دادن ظروف درون آن ها وجود دارد.درکل ماشین ظرف شویی های جی پلاس با فناوری بخار شویی واقعی ظرف ها، به همراه داشتن صدای بسیار کم زمان شستشو ،مجهز بودن به سبد شستشوی هوشمند ، صرفه جویی در انرژی ، عیب یابی هوشمند از طریق تلفن همراه و موتور اینورتر دایرکت را به همراه دارد. ماشین ظرفشویی جی پلاس محصول شرکت جی پلاس ، یکی از زیر مجموعه های شرکت گلدیران می باشد.

ماشین ظرفشویی جی پلاس

پیشنهاد:
معرفی و خرید بهترین مدل ماشین ظرفشویی

مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی جی پلاس

  • صرفه جویی در مصرف آب

همانطور که میدانید شستن ظرف ها با دست مقدار بسیاری آب مصرف می کند منتها ماشین ظرف شویی های جی پلاس این میزان هدر رفتن آب را ندارد و با کمترین مقدار آب ممکن ظرف ها را شستشو می دهد که هم در مصرف آب صرفه جویی می شود و هم قبض کمتری برای آب پرداخت خواهید کرد.

  • صرفه جویی در زمان و هزینه

همانطور که میدانید زمان هایی که مهمان دارید وقت زیادی را برای شستن ظرف ها صرف می شود و در آخر خستگی برایتان باقی می ماند. شما میتوانید با استفاده از ماشین ظرفشویی های جی پلاس این مشکل را برطرف نمائید و در کمترین زمان ممکن بدون هیچ گونه خستگی و تلف شدن وقت ظرف های خود را شستشو دهید.

  • پاکیزگی بیشتر

همه ی افراد علاقه دارند غذای خود را در ظرف های پاکیزه و تمیز نوش جان کنند ، اکثر افراد برای دست یابی به این میزان پاکیزگی از مقدار زیادی مواد شوینده استفاده می کنند و این کار باعث مصرف کردن بیش از حد آب می شود که چندان توصیه نمی شود.ماشین ظرفشویی های جی پلاس با شستشوی ظرف ها در درجه ی حرارت بسیار بالا باقی ماندن هر گونه میکروب را غیر ممکن میسازد و مصرف آب کمتری نیز به دنبال دارد.

  • عدم تماس پوست با مواد شوینده

مایع ظرفشویی ها یکی از شایع ترین مواد های حساسیت زا محسوب می شوند که منجر به واکنش های آلرژیک در افراد می شود. همیشه توصیه میشود که هنگام شستن ظروف از دستکش استفاده کنید منتها بسیاری از افراد به دستکش های پلاستیکی نیز حساسیت نشان میدهند. با تهیه کردن ماشین ظرفشویی جی پلاس دست شما با مواد شوینده کمتر در تماس است و حساسیت کمتری به وجود می آید.

خرید ماشین ظرفشویی جی پلاس

پیشنهاد:
خرید بهترین ماشین ظرفشویی رومیزی

هنگام خرید ماشین ظرفشویی جی پلاس به چه نکته هایی توجه کنیم؟

  • تهیه کردن محصول متناسب با دکوراسیون

در صورتی که دکوراسیون آشپزخانه شما مدرن می باشد پیشنهاد می کنیم از ماشین ظرفشویی های توکار استفاده کنید و در صورتی که فضای آشپزخانه شما کوچک است استفاده از ماشین ظرفشویی رومیزی مناسب تر می باشد. بنابراین بهتر است قبل از خرید محصول فضای آشپزخانه خود را در نظر داشته باشید تا محصولی را تهیه کنید که متناسب با محیط آشپزخانه خود باشد.

  • برنامه های شستشوی گوناگون

همانگونه که میدانید امروزه امکانات جدید تری بر روی محصول ها قرار می گیرد بنابراین بهتر است محصولی را تهیه کنید که از قابلیت های گوناگونی مانند ضدعفونی کردن ، شستشوی سریع ، شستشو با تاخیر ، توانایی شستن میوه و سبزیجات ، امکان پاشیدن آب در جهت های مختلف ، خشک کن و… را در بر داشته باشد.

  • جنس مخزن

معمولا جنس مخزن ماشین ظرفشویی ها از استیل و پلاستیک می باشد. پس بهتر است محصولی را تهیه کنید که مخزن استیل داشته باشد زیرا ماندگاری و مقاومت بالا تری نسبت به مخزن های پلاستیکی دارند.لازم به ذکر است که ماشین ظرفشویی های مخزن استیل مقداری گران تر از مخزن پلاستیک می باشند.

  • ابعاد و اندازه قفسه ها

یکی از اساسی ترین و مهم ترین نکته هایی که حتما می بایست هنگام خرید به آن توجه داشته باشید اندازه و عمق قفسه ها می باشد که اصولا از دو الی سه سبد تشکیل می شوند.

  • کم صدا بودن محصول

ماشین ظرفشویی ها جزء محصول هایی می باشند که به صورت مداوم از آن ها استفاده می شود و حداقل روزی یک بار آن را روشن می کنید ، بنابراین بهتر است محصولی را تهیه کنید که از صدای کمی برخوردار باشد و اذیت کننده نباشد.

  • سیستم کنترل بخار

در صورتی که میخواهید زمان باز کردن درب ماشین ظرفشویی ، دستتان با بخار نسوزد هنگام خرید محصولی را انتخاب کنید که سیستم کنترل بخار را به همراه داشته باشد.

پیشنهاد:
خرید بهترین ماشین ظرفشویی 15 نفره


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه