خرید بهترین ماشین لباسشویی اسنوا

  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

در دنیای امروز ماشین لباسشویی یکی از مهمترین و ضروری ترین لوازم خانه می باشد منتها خرید یک ماشین لباسشویی خوب به معنای در نظر گرفتن طیف گسترده ای از عوامل مثل اندازه ، خصوصیت ها ، بهره وری انرژی ، قیمت و تصمیم گیری در مورد خرید یک ماشین لباسشویی درب از جلو و یا درب از بالا می باشد. ماشین لباسشویی اسنوا کمک بسیاری به خانم ها در خانه می کند و با کمک آن می توان در مصرف آب ، پودر و زمان صرفه جویی کرد.

این محصول وسیله ای می باشد که قرار است سالیان سال از آن استفاده نمائید بنابراین بهتر است بهترین ماشین لباسشویی اسنوا را انتخاب کنید تا دیگر هیچ گونه نارضایتی از روند کار آن نداشته باشید.همانگونه که میدانید ماشین لباسشویی اسنوا مدل های مختلف و گوناگونی دارد که در بازار عرضه می شوند و شما میتوانید بنابر هزینه ای که در اختیار دارید و ویژگی های دیگر محصول مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنید.

خرید ماشین لباسشویی اسنوا

پیشنهاد:
خرید 60 مدل انواع ماشین لباسشویی

انواع مختلف ماشین لباسشویی اسنوا

  • ماشین لباسشویی دوقلو اسنوا

این مدل از محصول ها ظرفیت کمی دارند و به همین دلیل آب کمتری نیز استفاده می کنند که با سرعت بالایی می چرخند. این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که یک طرف برای شستشوی لباس و طرف دیگر خشک کن وجود دارد.مزایای ماشین لباسشویی اسنوا  های دوقلو ظرفیت 9 کیلوگرمی آنها می باشد و به صورت کلی شستشوی خوب و بهتری دارند.

  • ماشین لباسشویی درب از جلو اتوماتیک اسنوا

ماشین لباسشویی های اسنوا درب از جلو یکی از رایج ترین مدل ها در بازار می باشند و از نظر صرفه جویی در آب بهترین گزینه ممکن می باشند زیرا براساس مقدار لباسی که داخل مخزن وجود دارد آب پر می شود. این مدل از محصول ها صدای بسیار کمی دارند و باعث آزار و اذیت هنگام استراحت نمی شوند. این محصول ها کف کمتری نسبت به سایر مدل ها تولید می کنند همچنین از مواد شوینده کمتری نیز استفاده می کنند.

  • ماشین لباسشویی درب از بالا معمولی اسنوا

این مدل از محصول ها شامل یک مخزن آب هستند که برای شستشو لباس ها ابتدا باید این مخزن پر شود و با روشن کردن محصول با حرکت چرخشی فرایند شستشو انجام می شود از مزایای این محصول می توان به قیمت کمتر نسبت به مدل های اتوماتیک ، کارکردن راحت و آسان ، وزن سبک ، کم جا بودن و کوچک بودن محصول اشاره کرد. معایب آن نیز مصرف آب بالا ، داشتن سر و صدا هنگام کار کردن ، تنها داشتن قابلیت شستشو و ظرفیت 3 الی 7 کیلوگرم لباس می باشد.

ماشین لباسشویی اتوماتیک اسنوا بخریم یا نیمه اتوماتیک؟

بهتر است بدانید که در ماشین لباسشویی های اسنوا اتوماتیک همه ی کارها راحت و آسان تر انجام می گیرد تنها کافی است پودر یا مایع لباسشویی را درون مخزن بریزید و برنامه را تعیین کنید ، سپس دکمه استارت را فشار دهید به همین راحتی. اما در ماشین لباسشویی های اسنوا نیمه اتوماتیک کار مقداری سخت تر می شود و شما خودتان می بایست آب را داخل محصول بریزید سپس بعد از شستشو لباس ها را از مخزن جدا کنید و وارد مخزن خشک کن کنید.قیمت ماشین لباسشویی های اسنوا نیمه اتوماتیک مقداری ارزان تر ماشین لباسشویی های اسنوا اتوماتیک می باشد و انتخاب آن بنابر سلیقه و بودجه ای که در اختیار دارید می باشد.

موتور تسمه ای بخریم و یا بدون تسمه ؟

چنانچه بخواهیم ماشین لباسشویی های اسنوا را به دو قسمت تقسیم کنیم شامل تسمه ای و بدون تسمه می شوند. موتورهای بدون تسمه از اصطحلاک کمتری برخوردار هستند و طول عمر بیشتری دارند منتها نسبت به موتور تسمه ای مقداری گران تر می باشند.محصولاتی که موتور تسمه ای دارند ، موتور با دخالت تسمه به چرخش در می آید و صدای بیشتری نسبت به موتورهای بدون تسمه دارند. مصرف انرژی در محصول هایی که موتور بدون تسمه دارند پایین تر می باشد همچنین لرزش بسیار کمتری نیز دارند. ماشین لباس شویی هایی که شامل موتور تسمه ای می باشند در صورتی که بیش از حد لباس داخل آن قرار دهید به صورت اتوماتیک وزن لباس ها را تشخیص می دهد و کار نمی کند در صورتی که در موتورهای معمولی این قابلیت را به همراه ندارند.

ماشین لباسشویی اسنوا

پیشنهاد:
خرید بهترین ماشین لباسشویی با ظرفیت 10 کیلوگرم

خصوصیت و ویژگی های مهم و اساسی در انتخاب ماشین لباسشویی اسنوا

  • سرعت چرخش خشک کن

یکی از خصوصیت های بهترین ماشین لباسشویی اسنوا بالا بردن سرعت چرخش خشک کن می باشد. سرعت بالای گردش خشک کن منجر به سریع تر خشک شدن لباس ها می شود و هر مقدار سرعت گردش پایین تر باشد زمان بیشتری برای خشک شدن لباس ها لازم است.

  • به همراه داشتن سیستم بخار

یکی دیگر از خصوصیت های یک محصول خوب به همراه داشتن سیستم بخار می باشد.سیستم بخار منجر می شود که لکه ها و یا بوهای روی لباس از روی آنها خارج شود که منجر به تمیز شدن لباس ها می شود ، منتها بهتر است بدانید که سیستم بخار تنها بر روی محصول های جدید می باشد و مقداری قیمت بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارد.

  • جنس دیگ استیل

از دیگر مزایای ماشین لباسشویی اسنوا خوب جنس خوب و باکیفیت دیگ استیل درون محصول می باشد. در حالتی که جنس آن خوب نباشد لباس ها داخل آن بو می گیرند و نیز رنگ دیگ عوض می شود و منجر به چسبندگی به لباس ها می شود

  • قفل کودک

به همراه داشتن این ویژگی به کودکان اجازه نمی دهد تا برنامه های تنظیم شده را خراب و یا دست کاری کنند

  • نمایشگر دیجیتال

محصول های جدیدی که وارد بازار می شوند شامل صفحه نمایشگر دیجیتال هستند که زیبایی خاص و منحصر به فردی را به دستگاه می دهند و زمان دقیق پایان شستشو و نیز برنامه های دیگر را نمایش می دهند و هیچ گونه اشتباهی در آنها رخ نمی دهد.

  • انرژی استار

محصولاتی که برچسب انرژی استار را به همراه دارند از انرژی مصرفی بسیار کمی برخوردار هستند که از حسگر رطوبت نیز بهره می گیرند و کمک بسیاری به کم شدن مصرف انرژی خواهند کرد.

  • تنظیم حرارت آب

برخی از مدل ها به سیستم حرارتی مجهز هستند که با استفاده از این قابلیت شما می توانید دمای آب را کنترل کنید. به عنوان مثال در فضل زمستان شستن لباس ها با آب سرد مقداری مشکل است منتها با بهره گیری از این قابلیت می توانید این مشکل را برطرف کنید. آب گرم قدرت نفوذ پذیری بسیار بالایی دارد و خیلی راحت تر می تواند لباس های سفید را تمیز کند.

نکاتی که هنگام خرید ماشین لباسشویی اسنوا باید به آن توجه کنید

  1. نخستین نکته ای که هنگام خرید محصول بایستی به آن توجه داشته باشید توجه به استاندارد برچسب انرژی و استاندارد بودن آن می باشد. بهتر است به سراغ محصول هایی بروید که سطح انرژی پایینی داشته باشند تا هزینه ی زیادی برای قبض پرداخت نکنید.
  2. از دیگر نکات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید ظرفیت محصول می باشد که بایستی بنابر تعداد افراد خانواده خود طرفیت مناسب را انتخاب و تهیه کنید. ماشین لباسشویی های اسنوا تمام اتوماتیک اصولا با حداکثر ظرفیت 5 ، 6 ، 7 و 8 کیلوگرم ساخته می شوند.
  3. قطعا مقدار هزینه ای که میخواهید صرف این کار کنید مهم می باشد و می توانید بنابر هزینه ای که در اختیار دارید محصول مورد نظر خود را با امکاناتی که دارد انتخاب و تهیه کنید.
  4. وجود برنامه های متنوع در ماشین لباسشویی اسنوا  به شما این اجازه را می دهد که برنامه ی متناسب با نوع و جنس لباس را انتخاب کنید.
  5. ورودی آب گرم و سرد و یا تک ورودی در حالتی که محل قرار گرفتن محصول به شیر آب گرم نزدیک است توصیه می کنیم که دستگاه های شامل دو ورودی آب تهیه کنید. با این کار در حالتی که شستشوی لباس ها در دمای بالاتر صورت بگیرد مقداری از آب گرم از طریق شیر آب گرم تامین می شود و انرژی کمتری مصرف می شود.
پیشنهاد:
خرید بهترین گلیم ماشینی دنیای فرش


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه