خرید بهترین ماشین لباسشویی با ظرفیت 2 کیلوگرم

  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (1 امتیاز)

در دنیای امروز ماشین لباسشویی یکی از مهمترین و ضروری ترین لوازم خانه می باشد منتها خرید یک ماشین لباسشویی خوب به معنای در نظر گرفتن طیف گسترده ای از عوامل مثل اندازه ، خصوصیت ها ، بهره وری انرژی ، قیمت و تصمیم گیری در مورد خرید یک ماشین لباسشویی درب از جلو و یا درب از بالا می باشد. ماشین لباسشویی کمک بسیاری به خانم ها در خانه می کند و با کمک آن می توان در مصرف آب ، پودر و زمان صرفه جویی کرد.ماشین لباسشویی با ظرفیت 2 کیلوگرم کمترین حد ظرفیت را دارد و بیشتر به صورت دوقلو وجود دارد.

این محصول وسیله ای می باشد که قرار است سالیان سال از آن استفاده نمائید بنابراین بهتر است بهترین ماشین لباسشویی را انتخاب کنید تا دیگر هیچ گونه نارضایتی از روند کار آن نداشته باشید.همانگونه که میدانید ماشین لباسشویی ها مدل های مختلف و گوناگونی دارند که در بازار عرضه می شوند و شما میتوانید بنابر هزینه ای که در اختیار دارید و ویژگی های دیگر محصول مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنید.

یکی از مهم ترین معیارهای انتخاب ماشین لباس شویی ظرفیت آنها می باشد که شامل ظرفیت های مختلف و متعددی است ، بنابراین مهم می باشد که محصولی را انتخاب نمائید تا مناسب نیاز خانواده شما باشد. در صورتی که محصولی را انتخاب نمائید که برای خانواده شما کوچک باشد بایستی شستشو را به چند مرحله تقسیم کنید همچنین در صورتی که محصولی را تهیه کنید که ظرفیت آن برای شما بزرگ است به افزایش هزینه آب و برق که از آن استفاده خیلی زیادی نمی کنید می افزاید.

خرید ماشین لباسشویی

پیشنهاد:
خرید 60 مدل انواع ماشین لباسشویی

انواع مختلف ماشین لباسشویی

  • ماشین لباسشویی دوقلو

این مدل از محصول ها ظرفیت کمی دارند و به همین دلیل آب کمتری نیز استفاده می کنند که با سرعت بالایی می چرخند. این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که یک طرف برای شستشوی لباس و طرف دیگر خشک کن وجود دارد.مزایای ماشین لباسشویی های دوقلو ظرفیت 9 کیلوگرمی آنها می باشد و به صورت کلی شستشوی خوب و بهتری دارند.

  • ماشین لباسشویی درب از جلو اتوماتیک

ماشین لباسشویی های درب از جلو یکی از رایج ترین مدل ها در بازار می باشند و از نظر صرفه جویی در آب بهترین گزینه ممکن می باشند زیرا براساس مقدار لباسی که داخل مخزن وجود دارد آب پر می شود. این مدل از محصول ها صدای بسیار کمی دارند و باعث آزار و اذیت هنگام استراحت نمی شوند. این محصول ها کف کمتری نسبت به سایر مدل ها تولید می کنند همچنین از مواد شوینده کمتری نیز استفاده می کنند.

  • ماشین لباسشویی درب از بالا معمولی

این مدل از محصول ها شامل یک مخزن آب هستند که برای شستشو لباس ها ابتدا باید این مخزن پر شود و با روشن کردن محصول با حرکت چرخشی فرایند شستشو انجام می شود از مزایای این محصول می توان به قیمت کمتر نسبت به مدل های اتوماتیک ، کارکردن راحت و آسان ، وزن سبک ، کم جا بودن و کوچک بودن محصول اشاره کرد. معایب آن نیز مصرف آب بالا ، داشتن سر و صدا هنگام کار کردن ، تنها داشتن قابلیت شستشو و ظرفیت 3 الی 7 کیلوگرم لباس می باشد.

تفاوت ماشین لباسشویی ظرفیت بالا با ظرفیت پایین

  • محصولاتی که وزن بالایی دارند قابلیت شستن پتو ، حوله ، پرده و سایر وسیله های سنگین حجم را دارند.
  • محصولاتی که ظرفیت کمتری دارند فضای کمتری را اشغال می کنند
  • مقدار هزینه استفاده از آب و برق در ماشین لباسشویی ظرفیت 2 کیلوگرم خیلی کمتر می باشد.
  • هرمقدار ظرفیت محصول بیشتر باشد ابعاد آن نیز بیشتر می شود

ظرفیت ماشین لباسشویی وزن لباس های خشک است و یا خیس ؟

امکان دارد پیش خود بگویید که لباس های خشک وزن کمتری دارند و در صورتی که لباسی خیس شود وزن آنها بیشتر می شود و بنابراین بایستی میزان ظرفیت لباس های خیس را در نظر داشته باشید منتهی این تصور کاملا اشتباه می باشد.ظرفیت ماشین لباس شویی براساس لباس های خشک اندازه گیری می شود و خیس شدن آنها هیچ گونه مشکلی در کاهش ظرفیت و مقدار لباس های داخل مخزن ایجاد نمی کند

ماشین لباسشویی با ظرفیت 2 کیلوگرم

پیشنهاد:
معرفی و خرید بهترین مدل ماشین ظرفشویی

وزن ماشین لباس شویی ها بنابر چه اساسی تعیین می شود؟

  1. تعیین وزن محصول برحسب وزن خشک لباس و یا وزن خیس لباس ها
  2. تعیین وزن محصول بنابر تعداد افراد خانواده
  3. تعیین ایده آل ترین وزن محصول برحسب کاربردهای آن
  4. انتخاب وزن محصول بنابر شستن لباس های بزرگ مثل پتو و یا پرده

شستشوی بهتر لباس ها با رعایت کردن ظرفیت و وزن محصول

  • در صورتی که ماشین لباسشویی زیاد از حد پر شود امکان دارد که لباس ها به یکدیگر رنگ پس بدهند و یا زیپ که در لباس ها وجود دارد باعث آسیب رساندن به باقی لباس ها می شود
  • زمانی که بیش از حد لباس داخل مخزن بریزید امکان دارد که جوراب ها و یا لباس های کوچک در ماشین لباسشویی گیر کنند و منجر به خراب شدن محصول می شود.
  • در صورتی که از محصول به درستی استفاده کنید می توانید سال های سال بدون دغدغه آن را مورد استفاده قرار دهید.
  • پر کردن بیش از حد محصول منجر به فرسودگی و آسیب رساندن می شود.

توصیه های مهم برای استفاده درست از ماشین لباسشویی با ظرفیت 2 کیلوگرم

  1. توجه کنید که بیش از حد لباس داخل مخزن نریزید.
  2. فیلتر محصول را هر چند وقت یکبار تعویض کنید
  3. تلاش کنید پس از شستشو درب دستگاه را باز بگذارید تا بخار از آن خارج شود
  4. تلاش کنید زمان خانه تکانی پتو ، ملحفه و سایر لباس های سنگین وزن را داخل ماشین لباسشویی نریزید و به خشک شویی بدهید
  5. ظرفیت محصول نمایش دهنده حداکثر میزان وزنی می باشد که می تواند بشوید ، منتها چنانچه مقدار لباس های شما کمتر از حداکثر میزان وزن باشد ، لباس ها هم بهتر تمیز می شوند و هم آسیب کمتری به محصول وارد می شود
پیشنهاد:
خرید 60 مدل انواع ماشین لباسشویی

 

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه