خرید بهترین مخلوط کن بوش

  • ۴ فروردین ۱۴۰۳
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

یکی ازرایج ترین وسیله ای که می توان در خانه ها دید ، داشتن مخلوط کن می باشد این وسیله نیز مانند سایر وسایل آشپزخانه کار را برای خانم ها راحت و آسان تر کرده است و با استفاده از آن میتوانید انواع نوشیدنی ها و سس ها را تهیه کنید همچنین در صورتی که هنگام پختن غذا احتیاجی به خرد کردن و یا آسیاب کردن داشتین هم میتوانید از آن کمک بگیرید. در روزهای گرم تابستان هنگامی که از بیرون به خانه می آیید و یا مهمان برایتان می آید می توانید با این وسیله یک شربت فوق العاده و خنک تهیه کنید.با بهره گیری از این وسیله قسمت عظمی از کارهای روزانه شما از قبیل مخلوط کردن با انواع میوه ها ، آسیاب کردن و.. انجام می گیرد و با خیالی آسوده میتوانید همه مدل نوشیدنی های خوشمزه را در خانه تهیه کنید.

مخلوط کن بوش

پیشنهاد:
خرید 60 مدل مخلوط کن باکیفیت

مخلوط کن چیست؟

از این محصول برای مخلوط کردن مایعات ، ریز کردن و آسیاب کردن برنج و.. استفاده می شود.این دستگاه با موتور قوی و تیغه های منحصر به فرد خود می تواند قطعه های سخت مانند یخ را به قطعات کوچکتری تقسیم کند. این محصول در درجه اول برای خرد کردن و ترکیب مواد جامد و مایع طراحی و تولید شده است. شما با استفاده از این وسیله می توانید نوشیدنی های خوش مزه ای را در خانه تهیه و میل کنید.

مخلوط کن تک کاره بوش

اصولا افرادی که می خواهند یک آبمیوه گیری قوی داشته باشند این مدل از محصول ها را انتخاب می نمایند. یک ظرف پارچ مانند از جنس شیشه و یا پلاستیک فشرده است که بر روی بدنه اصلی قرار می گیرد و به عنوان دستگاه آبمیوه گیری و یا مخلوط کن مورد استفاده قرار می گیرد.

مخلوط کن چندکاره بوش

این مدل از محصول ها سه کاره هستند که هرکدام به صورت جداگانه وظیفه ای را انجام می دهند که یک قسمت برای آسیاب کردن ، یک قسمت خرد کردن و دیگری باری میکس کردن مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار کار راه انداز می باشند ، به صورت کلی این محصول ها شامل یک پایه اصلی هستند که با ظرف ها و قطعات مختلف می تواند تبدیل به میکسر و یا آسیاب بشود.

انواع مختلف مخلوط کن بوش

  • مخلوط کن معمولی بوش

این مدل از وسیله ها یکی از پرطرفردار ترین و محبوب ترین مخلوط کن های موجود در بازار می باشند و برای کارهای روزمره و معمولی مانند درست کردن آب طالبی ، شیرموز و.. مورد استفاده قرار می گیرند منتها برای انجام دادن کارهای حرفه ای تر مانند مخلوط کردن میوه ها با یکدیگر چندان مناسب نمی باشند

  • مخلوط کن حرفه ای بوش

این مدل از مخلوط کن ها امکانات و ویژگی هایی دارند که سایر مخلوط کنها ندارند به عنوان مثال میتواند از مغز بادام کره بگیرد که نشان دهنده ی سطح بالای آن می باشد و لازم به ذکر می باشد که قیمت این مدل از محصول ها نسبت به سایر مدل ها کمی گران تر می باشد. به عنوان مثال این محصول می تواند روغن بادام را برای شما درست کند که نشان دهنده ی سطح بالای آن می باشد.

  • مخلوط کن میله ای بوش

این مدل بیشتر شبیه به گوشت کوب برقی می باشد و شامل ظرف نگه دارنده نیستند و برای استفاده کردن بایستی مواد را درون یک ظرف استوانه ای بریزید و سپس کارتان را انجام دهید.برای استفاده از این محصول ابتدا بایستی موادی را که قرار است بایکدیگر مخلوط شوند را داخل یک ظرف استوانه ای بریزید و میکسر را به صورت میله ای داخل ظرف قرار دهید.

  • مخلوط کن قابل حمل

این مدل از محصول ها بسیار جمع و جور هستند و برای کارها سبک می باشند و می توانید به راحتی با خود آن را جابه جا کنید

چرا مخلوط کن بوش بخریم ؟

همانگونه که می دانید این محصول چندکاره می باشد و می توانید استفاده های متفاوتی از آن داشته باشید به عنوان مثال این دستگاه می تواند کار آسیاب را نیز انجام دهد و دیگر احتیاجی دستگاه آسیاب نخواهید داشت ، همچنین میوه ها را نیز میتوانید به آبمیوه تبدیل کنید.با استفاده از این وسیله شما می توانید به راحتی انواع آبمیوه ها و اسموتی را ها به راحتی در خانه درست کنید و از طعم آن لذت ببرید.

خرید مخلوط کن بوش

پیشنهاد:
خرید گیرنده دیجیتال باکیفیت

خصوصیت و مزایای یک مخلوط کن خوب

  • وزن مناسبی داشته باشد و زیاد سنگین نباشد
  • صدای کمی داشته باشد
  • بهتر است تمامی قطعات محصول از یکدیگر جدا شود تا بتوان به راحتی آن را شست
  • بهتر است محصولی را تهیه کنید که دو آسیاب داشته باشد که خود به عنوان یک مزیت محسوب می شود
  • قفل ایمنی می تواند خیال شما را بابت کار نکردن محصول هنگامی که پارچ به درستی بر روی پایه سوار نشده است ، راحت کند از آسیب هایی احتمالی جلوگیری کند.
  • محصول هایی که تیغه های چهار لبه عمودی و افقی دارند میتوانند موادی را که ته نشین شده اند را نیز مخلوط کند.
  • هر مقدار که قدرت موتور بیشتر باشد آسیاب شدن مواد خوراکی بهتر صورت می گیرد.
  • ولوم چرخشی کنترل سرعت می تواند راحت تر باشد.

نکاتی که هنگام خرید مخلوط کن بوش بایستی به آن توجه کرد

  1. توان مخلوط کن

قطعا هرمقدار توان مخلوط کن بیشتر باشد به این معنی می باشد که قدرت موتور و چرخش آن بهتر است

  1. جنس تیغه

اصولا در مخلوط کن ها به دلیل به کار بردن از مواد سفت جنس تیغ ها از استیل  و برخی حتی از فولاد می باشند و محکم هستند که هر دو مورد از تیغه های باکیفیت و درجه یک می باشند

  1. داشتن قفل ایمنی

نکته مهم دیگری که بایستی هنگام خرید به آن توجه داشته باشید قفل ایمنی آن می باشد به این صورت که چنانچه درب دستگاه درست بسته نشده باشد و یا اتصال برق به درستی انجام نشده باشد دستگاه روشن نمی شود که از آسیب رسیدن دستگاه نیز جلوگیری می کند

  1. جنس پارچ

توجه کردن به جنس پارچ نیز نکته ی دیگر هنگام خرید می باشد که بیشتر اوقات یا از شیشه می باشد و یا پلاستیک که نوع شیشه ای دوام بیشتری دارد و با گذشت زمان تغییر رنگ نمی دهد و جنس پلاستیک در مقابل ضربه مقاومت بیشتری دارند.

  1. گنجایش و ظرفیت پارچ

گنجایش پارچ مخلوط کن را بایستی براساس تعداد خانواده و میزان مصرف تهیه کنید که بیشتر این محصولات برای یک خانواده 4 نفره مناسب می باشند منتها اگر بیشتر از 4 نفر می باشید از یک پارچ دو لیتری استفاده نمائید.

  1. قابلیت انجام فرآیند پالس

داشتن این توانایی به این صورت می باشد که موتور دستگاه در یک لحظه کوتاه سرعتش چند برابر می شود که باعث ترکیب شدن مواد و یا خرد شدن یک دفعه ای محتویات درون مخلوط کن میشود که لازم به ذکر است داشتن این ویژگی بر قیمت محصول نیز تاثیر می گذارد

پیشنهاد:
خرید بهترین یخچال و فریزر الکترواستیل


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه