معرفی و خرید 21 مدل موکت سپاهان موکت

  • ۱۲ فروردین ۱۴۰۳
  • دیدگاه‌ها برای معرفی و خرید 21 مدل موکت سپاهان موکت بسته هستند نظر
  • Fatemeh Nazari

فرش و موکت در فرهنگ ما نقش بسیار مهم و کاربردی دارد و هر یک از افراد بنابر سلیقه و معیار خود یک مدل کفپوش را انتخاب می کنند. شاید بسیاری از افراد تنها فقط به طرح ، شکل ظاهری و هماهنگ بودن موکت با دکوراسیون خانه آن را انتخاب و تهیه کنند منتها در همین محصولی که بارها زیر پاهایمان آن را احساس می کنیم نکته های بسیاری وجود دارد. یک کفپوش مناسب همانند موکت علاوه بر کاربردی که دارد عایق صدا و دما نیز می باشد. جنس الیاف موکت ها با یکدیگر متفاوت می باشد و هرکدام از پلی استر ، پلی آمید پلی پروپیلن ویا ترکیبی از این موارد تهیه و تولید می شود که هرکدام مزیا و معایب خاص خودش را دارد. موکت سپاهان موکت توانسته است تا به امروز باکیفیت بالای محصولات ، طرفداران بسیار را جذب خود کند.

موکت سپاهان موکت

پیشنهاد:
39مدل بهترین موکت + لیست قیمت

خصوصیت و ویژگی استفاده از موکت

یکی از خصویصت و مزایایی که میتوان به آن اشاره کرد داشتن تنوع های بسیار زیاد و مختلف ، ایجاد کننده سطحی امن ، عایق حرارتی و صدا و هماهنگ کردن راحت با دکوراسیون خانه می باشد.

معایب موکت ها

ایجاد تغییر رنگ در برابر قرار گرفتن نور خورشید و ایجاد آلرژی در برخی افراد هنگام جمع شدن آلودگی و گرد و غبار.

نکاتی که هنگام خرید موکت سپاهان موکت بایستی به آن توجه کرد.

  • ابتدا برای خود مشخص کنید که برای چه فضایی موکت را می خواهید تهیه کنید و مناسب با آن محیط و فضا موکت مناسب را انتخاب نمائید. منتها بایستی به این نکته توجه داشته باشید که موکت های پرزدار بلند فضای محیط را کوچک تر نمایش می دهند.
  • برای بزرگتر نمایش دادن فضا از موکت های با طرح ساده و رنگ روشن استفاده نمائید.
  • در حالت کلی بهترین گزینه برای انتخاب رنگ ، رنگ های خنثی می باشند زیرا با هر مدل دکوراسیونی قابلیت هماهنگی دارند.
  • چنانچه میخواهید برای اتاق فرزندان این محصول را تهیه کنید توجه کنید که از موکت های بافت نرم و پرز استفاده کنید تا 3 عامل زیبایی ، بهداشت و ایمنی که برای اتاق کودک بسیار مهم می باشد رعایت کرده باشید.
  • هنگام خرید موکت به آب و هوای محل سکونتتان نیز توجه کنید زیرا موکت هایی که الیاف طبیعی دارند مستعد کپک زدن می باشند و برای شهرهایی که آب و هوای معتدل دارند اصلا مناسب نمی باشند.
پیشنهاد:
معرفی و خرید ترمز فرش باکیفیت
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
دیدگاه‌ها برای معرفی و خرید 21 مدل موکت سپاهان موکت بسته هستند دیدگاه برای این نوشته

__(Comments are closed.,'kubrick')