لیست قیمت 40 مدل میز تلویزیون چوبی

  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari

میز تلویزیون یکی از ملزومات دکوراسیون داخلی منزل است. هر میز تلویزیون باید هماهنگ با دکوراسیون و متناسب با نوع، اندازه و رنگ تلویزیون باشد.

اگر در انتخاب این وسیله برای منزل خود سردرگم هستید و نمی دانید چه مدلی را انتخاب کنید ، سایت لوازم خانه به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین میز تلویزیون را انتخاب نمایید.

 

خرید میز تلویزیون چوبی

پیشنهاد:
خرید 42 مدل بهترین میز تلویزیون ام دی اف

هنگام خرید میز تلویزیون حتما به این موارد توجه کنید

۱ –  سایز تلویزیون خود را در نظر بگیرید

یکی از مهم ترین پارامتر های خرید محصول ابعاد آن می باشد میز اگر کوچک و یا بزرگ باشد باعث از بین رفتن نمای تلویزیون شما می شود و قطعا شما از خرید رضایتی نخواهید داشت.

۲ – متراژ منزل شما

شاید قسمتی که در منزل شما برای تلویزیون توسط سازنده در نظر گرفته شده ابعاد بزرگی نسبت به کل ابعاد خانه داشته باشد اما این موضوع را در نظر بگیرید که برای خانه هایی با ابعاد کوچک انتخاب محصول کوچک منطقی تر به نظر میرسد و همین طور برای خانه هایی با متراژ بزرگ بصورت برعکس می باشد.

۳ – تم رنگی اطراف میز تلویزیون

اگر اطراف محصول شما از رنگ های روشن استفاده شده میز تلویزیون سفید باعث می شود طراحی بسیار جذاب بنظر برسد اما اگر از رنگ تیره استفاده کردین حتما محصول رنگ قهوه ای تهیه کنید که همچنان طراحی شما از نظر زیبایی جذاب باشد.

۴ – جنس میز تلویزیون

جنس تلویزیون بسیار در زیبایی مورد توجه قرار میگیرد برای مثال شما وقتی یک محصول با جنس MDF خریداری می کنید از یک طرحی استفاده می کنید که شاید در آن زمان بروز و مدرن باشد اما بعد از یکسال دیگر روی مد نیست پس پیشنهاد ما به شما استفاده از میز تلویزیون هایی به طرح چوب و رنگ چوب هستش ( سفید و یا قهوه ای تفاوتی ندارد ) چون همیشه روی مد هستند

۵ – قیمت میز تلویزیون ( حتما این بخش مطالعه شود )

شاید جالب باشه این موضوع ! شما دنبال محصول هستین و فروشنده به شما پیشنهاد یک محصول را می دهد که در کنار جنس چوبی بودن آن قیمت بسیار مناسبی دارد ! قطعا به جنس چوب آن شک می کنید و کاملا منطقی بنظر میرسه این شک شما, اما مگه میشه ؟ خیر

ببینید MDF از طرح ها و رنگ هایی تشکیل شده که قطعا داخل هر منزلی طرحی متفاوت از آن را دیدین اما این MDF ها در ابتدا بصورت خام هستند و ورق PVC بر روی آن چسبیده شده و طرح نهایی دیده می شود.

میز تلویزیون های چوبی که فروشنده با قیمت بسیار مناسب به شما پیشنهاد میدهد از جنس MDF هستند اما با این تفاوت که به جای ورق PVC بر روی آن یک روکش چوبی پرس شده و رنگ چوب بر روی آن زده میشه و باعث زیبایی مشابه میز تلویزیون چوبی میشود.

اگر مشکل مالی ندارین از محصول هایی با جنس چوبی استفاده کنید که طول عمر بیشتری دارند و حتی بعد از مدتی که شما از رنگ ان خسته بشین می توانید توسط یک رنگ کار رنگ روی آن را پاک کنید و مجدد رنگ کنید

پس به فکر آینده هم باشین شاید یکبار مبلغ زیادی خرج کنید اما ماندنی و قابل تغییر می باشد.

در مرحله ی بعدی از MDF های روکش چوب استفاده کنید و در مرحله بعد از MDF با ورق PVC  استفاده کنید.

۶ – تحمل وزن

شاید شما دارای تلویزیونی با ابعاد بزرگ باشید در نتیجه تلویزیون شما وزن بیشتری نیز خواهد داشت پس به پایه های محصول توجه کنید که محکم باشد تا در اینده باعث بوجود امدن مشکلاتی نشود.

۷ – فضای کافی

قبل از خرید به این دقت کنید که از چه دستگاه هایی در حال استفاده هستین برای مثال دستگاه DVD – کنسول بازی و … تا پس از خرید فضای کافی برای دستگاه های خود داشته باشید.

خرید میزتلویزیون چوبی

پیشنهاد:
خرید میز تلویزیون کشودار

انواع سبک های میز تلویزیون

۱ – کلاسیک

۲ – مدرن

۳ – سنتی

انواع مدل های میز تلویزیون

۱ –پایه بلند ( پایه های بلند گویی )

در این مدل کنار تلویزیون شما کمد های بلندی طراحی شده که می توانید برای اسپیکر ها و یا موارد دیگه استفده کنید

۲ – کنسولی

در این مدل جلوی میز کشوهایی قرار داده شده که می توانید لوازم اضافی مربوط به تلویزیون را در ان قرار دهید ( این مدل کاربردی ترین و پرفروش ترین مدل میز می باشد )

۳ – معلق ( شلف دیواری )

در این مدل مکعب مستطیلی به دیوار شما متصل شده که کامل محکم بوده و وزن را به راحتی تحمل می کند البته این موضوع بصورت کامل به نصاب آن و زیر سازی انجام شده بستگی دارد زیرا در ابتدا چوبی به دیوار شما با چندین پیچ متصل شده و پس از آن مکعب مستطیل در داخل آن قرار گرفته و از زیر به چوب پیچ می شود و وزن تمام وسایل بر عهده آن چوب زیری می باشد.

۴ – کابینتی

در این مدل از محصول ها شبیه به کابینت آشپزخانه تهیه شده و دارای فضای زیادی می باشد و طبق سلیقه ی شما می تواند این بهش ها دارای درب و یا بدون درب باشند.

پس کاملا هنگام نصب به این موضوع توجه کنید که چوب زیری محکم نصب شود

۴ – دیواری

در این مدل یک قسمت دیوار را بطور کلی در نظر میگیرند و علاوه بر میز تلویزیون در آن کتابخانه , دکور و … را طراحی می کنند و به هیچ عنوان امکان جابجایی را ندارد و با توجه به دیوار منزل شما طراحی می شود.

پیشنهاد:
خرید بهترین میز ناهار خوری 10 نفره

 

روش هایی برای زیبا تر شدن دکوراسیون پشت میز تلویزیون ( حتما ببینید تا انتها )


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه