خرید بهترین میز ناهار خوری 3 نفره

  • ۵ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (1 امتیاز)

همانگونه که میدانید آشپزی و غذا خوردن قسمت مهمی از زندگی روزمره همه ی ما محسوب می شود. در دنیای امروز که همه ی اشخاص زندگی پر مشغله ای به همراه دارند ، غذا خوردن در کنار خانواده بر سر یک میز فرصت بسیار مناسبی برای صحبت کردن و بودن در کنار عزیزان می باشد. به همین علت میز ناهار خوری وسیله ی بسیار مهمی در خانه و یا آشپزخانه محسوب می شود.  میز ناهار خوری 3 نفره وسیله ای است که افراد خانواده را دور هم جمع میکند و امروزه جزو یکی از مهم ترین وسیله های خانه محسوب میشود همچنین موقعیت کانونی خانه را برعهده دارد ، بنابراین هنگام خرید باید دقت زیادی به این موضوع داشته باشید تا بهترین را انتخاب کنید و به شکل و اندازه آن توجه کنید.

میز ناهار خوری 3 نفره

پیشنهاد:
معرفی 60 مدل بهترین میز ناهارخوری

انواع مختلف میز ناهار خوری 3 نفره

  1. چوبی
  2. شیشه ای
  3. فلزی
  4. ملامینه
  • میز ناهارخوری چوبی

این مدل یکی از پرطرفدارترین مدل های روز در میان مردم میباشد. این مدل میزها نسبت به سایر مدل ها کمی گرانتر است . بدلیل تنوع های مختلفی که دارد هیچ وقت قدیمی نمیشود و همیشه مدرن میباشد.میزهایی که جنس آنها از چوب بامبو و چوب درخت سیاه است در مقابل رطوبت دوام بالایی دارند.

  • میز ناهارخوری شیشه ای

این مدل از میزها به دلیل اینکه سطح شیشه نور را بازتاب میدهد برای خانه هایی که نور زیادی ندارند بسیار مناسب می باشد و خانه را روشن تر میکنند. چنانچه از این مدل میز میخواهید تهیه کنید به این نکته توجه کنید که جنس شیشه آن مرغوب ، محکم ، ضد حرارت و خش باشد . بسیاری از مردم این نگرانی را دارند که با گذاشتن وسیله بر روی میز باعث میشود که بر روی شیشه خط بیوفتد شما برای حل این مشکل میتوانید پارچه رومیزی یا نایلون بر روی میز قرار دهید.

  • میز ناهارخوری فلزی

این مدل از میزها بسیار محکم هستند و نسبت به میزهای چوبی قیمت پایین تری دارند و در برابر رطوبت دوام بالایی دارند و مدت زمان بیشتری از این میز نسبت به میزهای چوبی میتوان استفاده کرد . کسانی که این مدل را انتخاب میکنند باید به این نکته دقت کنند که نمیتوان آنهارا با دکوراسیون داخلی خانه ست کرد و چون از شیشه برای سطح روی میز استفاده میشود امکان افتادن و شکستن آن بسیار بالا میباشد.

  • میز ناهارخوری ملامینه

این مدل از میزها از نئوپان تشکیل میشوند و نسبت به میزهای چوبی و ام دی افی کیفیت پایین تری دارند و زیاد عمر نمیکنند ، همچنین تنوع بسیار زیادی ندارد و خواهان کمتری دارد.

چگونه بهترین مدل میز ناهار خوری 3 نفره را تهیه کنیم؟

خرید میز ناهار خوری دغدغه بسیاری از خانم ها می باشد. بهترین خرید میز ناهارخوری زمانی رخ می دهد تا شما متناسب با فضایی که در اختیار دارید و سبک دکوراسیون خانه خود یک محصول بسیار زیبا و شیک را تهیه نمائید. میزی که تهیه می کنید بایستی فضای کافی برای نشستن تعداد نفرات اعضای خانواده را داشته باشد ، همچنین فضای کافی برای رفت و آمد نیز در اطراف آن نیز وجود داشته باشد.

بهترین مکان برای گذاشتن میز ناهار خوری 3 نفره در کجا است ؟

بهترین محل برای قرار گیری نزدیک به آشپزخانه میباشد منتها اگر در خانه خود فضایی دارید که هیچ استفاده ای از آنجا نمیشود میتوانید میزتان را آنجا هم قرار دهید.چنانچه میخواهید میز را در پذیرایی قرار دهید به این نکته توجه کنید که در جای پر رفت و آمد میز را نگذارید زیرا هنگام چیدمان و سرو غذا به مشکل بر خواهید خورد. به این نکته نیز توجه کنید که یک میز چهار نفره را نمیتوانید داخل آشپزخانه قرار دهید هرمقدار نیز فضای آشپزخانه بزرگ باشد بایستی بین فضای آشپزی و غذا خوردن مقداری فاصله باشد.

میز ناهارخوری گرد بهتر است یا مستطیل ؟

همه ی افراد با توجه به سلیقه خود میتوانند تصمیم بگیرند که چه مدل از میز را انتخاب کنند منتها علاوه بر سلیقه بایستی به برخی نکات مانند متراژ خانه ، مقدار فضایی که میز اشغال خواهد کرد، مدل دکوراسیون و نحوه استفاده توجه کرد. میزهای گرد فضای کمتری را نسبت به میزهای مستطیلی اشغال خواهند کرد و چنانچه سبک دکور شما مدرن میباشد بهتر است از میزهای گرد استفاده کنید.

خرید میز ناهار خوری 3 نفره

پیشنهاد:
خرید بهترین فرش پارچه ای

مزایای میز گرد

  • دسترسی راحت برای همه اعضای دور میز به غذا
  • ایجاد فضایی صمیمی
  • به دلیل نداشتن گوشه های تیز برای کسانی که فرزند کوچک دارند بسیار مناسب می باشد

معایب

  • در مهمانی که تعداد افراد زیاد باشد نمیتوان از میز گرد استفاده کرد.
  • کم بودن جا برای سرو غذا

مزایای میز مستطیل

  • این میز فضای پرتی ندارد و از تمام قسمت میتوان استفاده کرد.
  • مناسب برای مهمانی ها
  • چنانچه فضای کمی در خانه باشد میتوان یکطرف آن را به دیوار چسباند
  • تعداد افرادی که میتوانند مقابل میز مستطیل بنشینند بیشتر از میز های گرد می باشد.

معایب

  • گوشه های تیز آن برای کودکان کمی خطرناک است.
  • نمیتوان به کل غذاهای روی میز دسترسی داشت

هنگام خرید میز ناهار خوری 3 نفره به چه نکاتی توجه کنیم ؟

  1. ابعاد و اندازه

قبل از این که به سراغ خرید محصول بروید بهتر است مقدار فضایی را که در اختیار دارید در نظر بگیرد تا متناسب با آن محیط اندازه مناسب را تهیه نمائید تا نه خیلی بزرگتر باشد که نتوانید در فضا قرار دهید و نه خیلی کوچک تر.

  1. جنس محصول

همانگونه که در بالاتر گفتیم میزناهار خوری ها در جنس های مختلف و گوناگونی تولید و در بازار عرضه می شوند ، بنابراین شما می توانید بر اساس دکوراسیون و سلیقه شخصی خود جنس مورد نظر را انتخاب و تهیه نمائید.

  1. صندلی ها

صندلی ها بایستی استاندارد باشند و شامل زاویه 90 درجه بین تشک زیرین با تکیه گاه باشد ، زیرا به هضم بهتر غذای شما کمک بسیاری می کند. بهتر است محصولی را انتخاب نمائید تا صندلی های نرم و راحتی داشته باشد. در صورتی که هنگام غذا خوردن جای شما راحت نباشد و حالت استاندارد نداشته باشد ، دوست هر چه زودتر از روی آن بلند شوید به همین علت غذای شما به خوبی هضم نخواهد شد.

  1. هماهنگ بودن با دکوراسیون خانه

همان طور که میدانید این محصول در قسمت های مختلف خانه قرار می گیرد ، به عنوان مثال برخی آن را در گوشه ای از آشپزخانه و برخی دیگر در کنار نشیمن خود آن را قرار می دهند. بنابراین بهتر است محصولی را تهیه نمائید تا متناسب با دکوراسیون خانه خود باشد و رنگ آن تضادی ایجاد نکند.

  1. مقاومت محصول

میز ناهار خوری یک وسیله کاملا کاربردی در خانه ها می باشد و مقاوم بودن آن بسیار حائز اهمیت می باشد. همچنین استحکام پایه های میز و نوع اتصال آنها نیز بایستی مورد بررسی قرار گیرد. بعضی از پایه ها با بهره گیری از چسب چوب به میز متصل شده اند و برخی دیگر با پیچ و مهره.

  1. جنس پارچه صندلی

با توجه به شبک و نوع رنگی که در دکوراسیون خانه خود استفاده کرده اید می توانید نسبت به انتخاب پارچه صندلی اقدام کنید.روکش های چرمی بهترین گزینه برای صندلی ها می باشند زیرا به راحتی می توان آن را تمیز کرد و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می باشند.

پیشنهاد:
خرید بهترین میز ناهار خوری 6 نفره
لیست محصولات منتخب

میز ناهارخوری میزیمو مدل تاشو کد 5812

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    80x80x75 سانتی‌متر
  • مناسب برای
    4 نفر
  • شکل میز
    دایره
  • جنس صفحه
    نئوپان , ملامینه
  • جنس روکش صفحه
    ملامینه
  • نوع پایه
    متصل
  • شیشه
    ندارد
  • نوع صفحه
    متصل
۴۱۰,۰۰۰ تومان
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه