معرفی و خرید بهترین میز کامپیوتر

  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
3.5/5 - (2 امتیاز)

امروزه وجود یک میز کامپیوتر در خانه ها یک امر ضروری و واجب می باشد و برای خرید آن بایستی به استاندارد های لازم توجه داشته باشید زیرا مناسب نبودن آنها باعث صدمه زدن به ستون فقرات و گردن می شود. با استفاده از این میز می توانید در کمترین فضا وسیله های کامپیوتر خود را بر روی آن قرار بدهید و دسترسی را برای خود راحت تر کنید.

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که فضای کمی را در خانه اشغال می کند و در عین حال بسیار جادار می باشد. اینکونه از میزها در طرح و متریال های مختلفی مانند شیشه ، ام دی اف ، چوب ، فلز ، نئوپان و.. تولید و در بازار عرضه می شود و شما میتوانید بنابر هدفی که از خرید میز کامپیوتر دارید جنس و طرح های مختلف آن را انتخاب کنید.

خرید میز کامپیوتر

پیشنهاد:
خرید 44 مدل بهترین میز تحریر + لیست قیمت

اصول چیدمان صحیح میز کامپیوتر

برای جلوگیری از عوارض  کار کردن با کامپیوتر بایستی از یک میز استاندارد استفاده کنید و ارتفاع آن بایستی بین 66 تا 71 cm باشد و در انتهای سطح میز میتوانید گلدان ، ساعت ، عکس و یا چیزهای دیگری قرار دهید و در سطح جلوی میز بایستی کیبورد و ماوس را قرار دهید.

مانیتور را باید به گونه ای قرار دهید که فاصله چشم تا مانیتور 40 تا 70 cm باشد ، صفحه کلید و یا کیبورد نیز بایستی روبه روی مانیتور باشد و زاویه بین بازو و ساعد 90 درجه نباشد و طریقه صحیح قرارگرفتن دست ها بر روی کیبور باید به صورتی باشد که مچ به موازات کیبورد و هریک از دست ها نیمی از کیبورد را پوشش دهد.

لازم به ذکر می باشد که زاویه داشتن دست نسبت به مچ باعث صدمه زدن به مچ می شود بنابراین بهتر می باشد که کیبورد ثابت باشد و برای زاویه دادن به آن پایه های زیرین آن را باز نکنید.

هنگام خرید میز کامپیوتر به نکات زیر توجه کنید

  • باکیفیت بودن جنس میز
  • استفاده از میزهای رنگ روشن
  • مناسب برای نشستن شما ( باعث ایجاد خم شدن کمر نشود )
  • اندازه آن نسبت به فضایی که در اختیار دارید
  • قیمت

40 ایده خرید و طراحی دکوراسیون میز کامپیوتر


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
3.5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه