خرید بهترین مینی واش سام ست

  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (1 امتیاز)

مینی واش ها ( کهنه شور ) یکی از مدل های ماشین لباسشویی می باشد که در ابعاد کوچک تری تولید و در بازار عرضه می گردد که بیشتر مناسب برای لباس های کم حجم می باشد و تنها یک مخزن برای شستشو دارد و برای کسانی که به تازگی صاحب فرزند شده اند بسیار مناسب و کاربردی می باشد.لباس کودکان نقریبا هر روز کثیف میشود و احتیاج به تعویض دارد منتها نمیتوان ماشین لباسشویی را برای چند تکه لباس کم روشن کرد به همین علت بهتر است از مینی واش های سام ست کمک بگیرید.

این مدل از محصولات مصرف آب کمتری دارند و نیز فضای کمتری را هم اشغال می کنند و جزو ارزان ترین مدل ماشین لباس شویی ها می باشد. مینی واشهای سام ست در ابعاد و مدل های مختلف و گوناگونی وجود دارد که شما میتوانید بنابر نیاز خود هر مدل را که بیشتر به کارتان می آید انتخاب و تهیه کنید.

انواع مختلف مینی واش ها

  • ساده

این مدل از محصولات سبد خشک کن ندارند و بایستی بعد از شستن لباس ها خودتان با دست لباس ها را آبگیری کنید ، همچنین وزن بسیار سبکی دارند و به راحتی قابل جابه جایی می باشند.

  • دوقلو

تفاوت این محصول با محصول قبلی در این می باشد که شامل خشک کن نیز هست و میتوانید به راحتی بعد از شستن لباس ها ، آنها را خشک نمائید.

  • اتوماتیک

یکی از مدرن ترین نوع ماشین لباسشویی ها می باشد و با استفاده از یک صفحه نمایشگر اجازه انتخاب برنامه شستن را با توجه به مقدار لباس ها و میزان کثیفی می دهد.همچنین از سیستم پرزگیر نیز برخوردار می باشد و قیمتشان نسبت به مدل های دیگر کمی بیشتر می باشد

مینی واش سام ست

پیشنهاد:
معرفی و خرید بهترین مینی واش

نکته هایی که هنگام استفاده از مینی واش سام ست بایستی به آن توجه کنید

  1. قبل از این که ماشین لباسشویی را روشن کنید بهتر است چند ساعت لباس ها را داخل آن خیس کنید تا لباس هایتان تمیز تری تحویل بگیرید
  2. قبل از ریختن لباس ها داخل ماشین لباسشویی ، نخست بررسی کنید تا چه درجه حرارتی برای شستن آنها مناسب می باشد.
  3. بهتر است لباس های نوزاد خود را با آب گرم بشوئید ، منتها امکان دارد که لباس ها چروک شوند. این موضوع را نیز در نظر بگیرید که شستن لباس های نازک با آب گرم توصیه نمی شود زیرا امکان دارد که به الیاف پارچه آسیب برساند.
  4. توجه داشته باشید که زمان پر کردن آب داخل مخزن تنها تا حدود 10 سانتی متر روی لباس ها را آب پر کنید و در صورت کمبود آب به الیاف لباس ها آسیب میرساند.
  5. بهتر است لباس هایی مانند جوراب را درون یک توری قرار دهید و سپس داخل ماشین لباسشویی بیاندازید

انواع کاربردهای مینی واش های سام ست

  • ظرفیت متفاوت برای شستشو

معمولا درب ماشین لباسشویی ها از جلو باز میشود و همین موضوع منجر می شود تا نتوانید حین شستن لباس ها مقدار پودر و آب را کم و زیاد کنید. درب مینی واش ها از بالا باز می شود و همین موضوع باعث می شود تا در هر مرحله از شستن لباس ها مقدار پودر و آب را بیشتر و یا کمتر کنید.

  • شستشو در کمترین زمان

شما می توانید با استفاده از این وسیله کمترین زمان را برای شستشن لباس ها اختصاص بدهید. استفاده از این وسیله کار را برای مادرها راحت و آسان تر کرده است. در فصل های سرد با استفاده از خشک کن این محصول می توانید به راحتی لباس هایتان را خشک کنید.

  • ورودی آب راحت و آسان

ورودی آب مینی واش ها به هیچ عنوان پیچیدگی ماشین لباس شویی ها را ندارند و به راحتی می تواند شلنگ داخل آن بیاندازید و آن را پر کنید. تایمر مینی واش ها 15 دقیقه می باشد و شما می توانید پس از 15 دقیقه لباس ها را تمیز تحویل بگیرید.

  • تمیزی بیشتر لباس ها

برخی از افراد بر این باور هستند که لباس ها با دست تمیز تر شسته می شوند ، بهتر است که بدانید مینی واش ها شامل دو محور به صورت عمودی هستند که در شستن لباس ها دخل دارند و باعث می شوند تا تفاوتی بین لباس های شسته شده با دست و مینی واش نداشته باشد.

خرید مینی واش سام ست

پیشنهاد:
خرید بهترین مینی واش جنرال تکنیک

نکاتی که هنگام خرید مینی واش سام ست بایستی به آن توجه داشته باشید

  • میزان ظرفیت

نخستین نکته ای که هنگام خرید باید در نظر داشته باشید میزان ظرفیت مینی واش ها می باشد که در مقایسه با ماشین لباس شویی ها کمتر است و بر حسب کیلوگرم حساب می شود

  • جنس بدنه

نکته بعدی که باید در نظر داشته باشید جنس بدنه محصول می باشد که اصولا از جنس کامپوزیت می باشد که در مقابل برق گرفتگی مقاومت داشته باشد و هم در اثر تماس آب با سایر موادهای شوینده دچارپوسیدگی نشود

  • سرعت چرخش موتور

یکی از مواد بسیار مهمی که حتما بایستی به آن توجه داشته باشید سرعت چرخش موتور می باشد که بر حسب دور بر دقیقه حساب می شود و اصولا بین 500 الی 3000 می باشد

  • مصرف انرژی

همیشه در ذهنتان باشد تا به سراغ محصولاتی بروید که شامل برچسب انرژی بر روی جعبه و یا خود محصول باشد و رده مصرف انرژی مینی واش ها بر حسب کیلو وات ساعت معین می شود

  • مقدار مصرف آب و برق

هنگام خرید محصول به این نکته توجه داشته باشید و تلاش کنید با انتخاب درست محصول در هزینه های برق و آّب صرفه جویی کنید. مقدار مصرف آب دستگاه بنابر ظرفیتی می باشد که تهیه می کنید.

  • جنس سبد خشک کن

بهتر است محصولی را تهیه نمائید که سبد خشک کن آن جنس استیل داشته باشد. استیل مرغوب و ضد زنگ باعث می شود تا تا بتوانید با اطمینان بیشتری لباس هایتان را بشوئید و به لباس ها لکه های زرد و حالت زنگ زدگی را انتقال ندهد.

پیشنهاد:
خرید بهترین مینی واش سان لوکس

 

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه