خرید بهترین پخش کننده خودرو مکسیدر

  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
3/5 - (2 امتیاز)

امروزه با پیشرفت فناوری و تکنولوژی و ساخت ماشین های روز دنیا ، آیتم های فنی بسیار زیادی برای راحتی بیشتر سرنشین های خودرو در نظر گرفته شده است منتها پخش کننده خودرو یا همان ضبط ها اساسی ترین عامل در سرگرم شدن اشخاص داخل ماشین محسوب می شود. پخش کننده خودرو مکسیدر یکی از بهترین سیستم های مورد علاقه ی بیشتر اشخاص می باشد که علاقه دارند با گوش دادن موزیک باکیفیت خوب در زمان رانندگی ، لذت کافی را ببرند. ضبط ماشین به دو گروه معمولی و حرفه ای تقسیم بندی می شود که در مدل های مختلف و گوناگونی تولید و در بازار عرضه می شوند. لازم به ذکر است بدانید که قیمت پخش کننده های خودرو براساس ویژگی هایی که دارد متغییر می باشد و هر چه این امکانات بیشتر باشد بر روی قیمت آن نیز تاثیر می گذارد.

2way  و 3way در ضبط ماشین به چه معنایی است؟

قطعا تا به حال با2way  و 3way در پخش کننده ی خودروی خود مواجه شده اید ، اسپیکرهای 2way که به آنها کواکسیال 2way هم گفته می شود ، قابلیت تولید صداهای بلند را به همراه دارد که با یک ووفر می توانند صداهای پایین را هم تولید کنند. اسپیکرهای 3way یا 4way شامل صدای باکیفیت تری می باشند که تجهیزات جانبی بیشتری بر روی آنها قرار می گیرد و کارایی بهتری خواهند داشت.

خرید پخش کننده خودرو مکسیدر

پیشنهاد:
خرید بهترین پخش کننده خودرو سونی

چه پخش کننده خودرو ای برای ما مناسب است؟

هدف اصلی استفاده از ضبط ماشین ، گوش دادن موزیک و یا رادیو در داخل ماشین می باشد. در صورتی که شما امکاناتی بیشتر از این مد نظرتان نمی باشد ، بهتر است به سراغ محصول هایی که شامل مانیتور هستند نروید. در ساده ترین حالت بهتر است ضبط ماشین معمولی و ساده برند معتبر و خوب تهیه نمائید زیرا در این صورت هم هزینه مناسب تری پرداخت کرده اید و هم محصولی را خریده اید که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و سالیان سال می توانید از آن استفاده نمائید. بهتر است تا حد امکان به سراغ برندهای ناشناخته و چینی نروید زیرا این محصول ها از کیفیت و صدای خوبی برخوردار نمی باشند.

نکاتی که هنگام خرید پخش کننده خودرو مکسیدر نباید فراموش کنید

  • نوع پخش کننده

نخستین نکته ای که هنگام خرید ضبط ماشین مکسیدر باید به آن توجه داشته باشید این می باشد که آیا میخواهید هنگام رانندگی تنها فقط موزیک گوش دهید و یا علاوه بر صدا تصویر نیز داشته باشید. ابتدا بایستی برای خود مشخص کنید که چه مدلی از دستگاه ها بیشتر مورد استفاده شما است ، سپس مناسب ترین مدل را انتخاب و تهیه نمائید.

  • فرمت پخش

بهتر است توجه داشته باشید تا هنگام خرید دستگاهی را انتخاب کنید تا اکثر فرمت های صوتی و تصویری را پخش کند و دچار مشکل نشوید.

  • حداکثر توان خروجی دستگاه

حداکثر توان خروجی دستگاه براساس وات سنجیده می شود. شما به هیچ عنوان نمی توانید بیشتر از مقدار خروجی وات به دستگاه وصل کنید.هرچه مقدار وات دستگاه بیشتر باشد ، کیفیت و قدرت خروجی بهتری خواهید داشت.

  • فرمت های قابل پشتیبانی

نکته ی دیگر توانایی پشتیبانی فرمت های گوناگون از سمت دستگاه می باشد. هرچند اکثر فرمت فایل های صوتی mp3 می باشد منتها بهتر است هنگام خرید پخش کننده ی خودرو در خصوص فرمت های قابل پشتیبانی دستگاه تان مطلع شوید.

  • تنوع درگاه های ورودی

یکی از فاکتورهای مهم وجود درگاه های مختلف ورودی بر روی دستگاه می باشد. در دنیای امروز استفاده از DVD و یا CDC خیلی کمتر شده است و اکثر اشخاص برای گوش دادن موزیک مورد علاقه ی خود از فلش ، بلوتوث و یا اتصال مستقیم گوشی به دستگاه استفاده می کنند. به همین علت توصیه می کنیم به سراغ خرید دستگاه هایی بروید که شامل درگاه های مختلف ورودی هستند و کار شما راحت تر می شود.

  • انتخاب برند مناسب

پخش کننده های مختلف و گوناگونی تولید و در بازار عرضه شده اند که این موضوع انتخاب را سخت تر کرده است. توصیه می کنیم به سراغ برندهای سرشناس و شناخته شده بروید تا بتوانید با خیالی آسوده سالیان سال از دستگاه خود استفاده نمائید.

  • سیستم عامل های قابل پشتیبانی

پیشنهاد می کنیم تا هنگام خرید ضبط ماشین در خصوص ساپورت سیستم عامل های گوناگونی مثل اندروید ، آی او اس ، بلک بری ، ویندوز فون و… توجه داشته باشید.

  • امکانات های جانبی

امروزه هر یک از پخش کننده های خودرو شامل یکسری امکانات جانبی هستند که بر روی قیمتشان نیز تاثیر می گذارد. وجود ریموت کنترل ، توانایی جدا شدن پنل ، صفحه نمایشگر ، توانایی اتصال به فرمان و… از جمله امکانات جانبی یک ضبط می باشد.

تا اینجا با نکاتی درباره انتخاب و خرید پخش کننده خودرو مکسیدر مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از چند پخش کننده خودرو مکسیدر ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما در سایت لوازم خانه آماده کرده‌ایم. همه این پخش کننده های خودرو از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

پیشنهاد:
انواع بشقاب های غذاخوری
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
3/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه