خرید بهترین پرده ریشه ای

  • ۲۳ فروردین ۱۴۰۳
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
4/5 - (3 امتیاز)

دکوراسیون خانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. پرده های ریشه ای نوعی پرده می باشند که شکلی فانتزی و غیر رسمی نسبت به سایر مدل ها می باشد. پرده ریسه ای در طرح های مختلف و گوناگونی در بازار عرضه می شوند که بهتر است شما بنابر مدل دکوراسیون خانه خود و رنگ ها بهترین پرده ریسه ای را با مناسب ترین قیمت انتخاب و تهیه نمائید.بعضی از این پرده ها با مهره ، صدف و… تزئین شده اند و برخی دیگر با نخ های رنگارنگ ، کاموا و بافت های بسیار زیبا تزئین شده اند.این مدل از محصول ها معمولا برای ورودی خانه ها و یا جداکننده فضاهای مختلف خانه مانند اپن آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند.

جدیدترین مدل پرده های ریشه ای

  • پرده ریشه ای کریستالی

به دلیل وجود کریستال نور در این مدل از پرده ها منعکس می شود و زیبایی چشمگیری را ایجاد می کند. بهتر است بدانید کریستال های آویز طرح های متنوعی دارند.

  • پرده های ریشه ای نخی

این مدل از محصول یکی از پرطرفدار ترین پرده های ریسه ای فانتزی محسوب می شود که تهیه شده از جنس نخ پنبه ، پلی استر و الیاف مرغوب در تراکم ، مدل ، رنگ و اندازه و ابعاد مختلفی می باشد . شستشوی این مدل بسیار راحت و آسان می باشد

  • پرده های ریشه ای چوبی

این مدل از پرده ها یکی از جدیدترین مدل ها هستند که از مهره های رنگی قهوه ای تیره ، قهوه ای روشن و… تهیه می شوند

پرده ریشه ای

پیشنهاد:
93 مدل پرده به همراه لیست قیمت

پرده های ریسه ای را چگونه بشوریم؟

پیشنهاد می کنیم که این مدل از پرده های به صورت دستی شستشو دهید ، زیرا این کار از گره خوردن ریسه ها خودداری میکند. برای شستن آنها را در لگن بزرگ آب گرم قرار دهید و مقداری مایع شستشو داخل آن بریزید. میتوانید آنها را چند دقیقه همانجوری بگذارید تا خیس بخورند و یا این که هر قسمت از پرده بردارید و در آب تکان بدهید تا گرد و خاک از الیاف آن جدا شود و در آب حل شود. سپس آب لگن را خالی کنید و دوبار آب داخل آن بریزید و پرده را داخل آن قرار دهید تا کف های آن شسته شود. توجه داشته باشید در صورتی که هنگام شستن گره ای ایجاد شد آن را باز کنید و پرده را صاف آویزان کنید.

چگونه پرده های ریشه ای را کوتاه کنیم

برای کوتاه کردن این مدل از پرده ها بایستی اول دست کم یک روز آنها را آویزان کنید تا اطمینان حاصل کنید که چین و چروکی به خاطر بسته بندی ایجاد شده وجود نداشته باشد. بهتر است برای بریدن از قیچی های تیز بهره گیری نمائید همچنین پیشنهاد میکنیم از خط کش برای صاف بریدن ریسه ها استفاده نمائید.

تا اینجا با نکاتی درباره انتخاب و خرید پرده ریشه ای مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از چند پرده ریشه ای ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما در سایت لوازم خانه آماده کرده‌ایم. همه این پرده های ریسه ای از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

پیشنهاد:
خرید بهترین تابلو فرش طرح چهره
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
4/5 - (3 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه