خرید بهترین پنکه قابل حمل

  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

با نزدیک شدن فصل تابستان و گرما همه ی اشخاص به دنبال وسیله ای برای خنک کردن فضاهای اطراف خود هستند که می توان گفت یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین وسیله خنک کننده پنکه می باشد.این مدل از محصول ها در مدل های مختلف و گوناگونی در بازار عرضه می شوند که هرکدام امکانات خاص خودشان را دارند. پنکه های قابل حمل فضای کمی را اشغال می کنند و بنابر سلیقه و نیاز افراد میتوان مدل مورد نظر را انتخاب و تهیه کرد.این سری از محصول ها به علت مصرف برق کم و وزن سبکی که دارند طرفداران بسیار زیادی دارند ، همچنین در ساعت های اوج مصرف بهترین گزینه برای خنک کردن فضا هستند.

همانطور که گفتیم این محصول در مدل های مختلفی مانند ایستاده ، رومیزی ، سقفی و دیواری در بازار عرضه می شود و شما می توانید بنابر سلیقه و نیاز خود مدل مناسب را انتخاب و تهیه نمائید. پنکه قابل حمل همان پنکه های رومیزی می باشد یکی از مدل های رایجی می باشد که در بازار عرضه می شود و توجه بسیاری از افراد را جلب خود کرده است. همچنین می توانید به راحتی آن را به هر جایی که میخواهید ببرید و وزن خیلی زیادی ندارند.

پنکه قابل حمل

پیشنهاد:
خرید بهترین پنکه رومیزی

انواع مختلف پنکه ها

  1. پنکه رومیزی

ابعاد و اندازه این مدل از محصول ها کوچک است و به صورتی طراحی شده است تا بتوانید به راحتی آن را بر روی میز قرار دهید . محصولاتی که ابعاد کوچک تری داشته باشند باد ملایم تری دارند همچنین اصولا دو الی سه سرعته هستند.پنکه های رومیزی که پره های بزرگی داشته باشند امکان دارد هنگام استفاده شما را اذیت کنند و منجر به بهم زدن برگه های رومیز می شوند.پنکه هایی نیز وجود دارند که پره ندارند و گزینه مناسب تری برای قرار دادن بر روی میز می باشند.

  1. پنکه ایستاده

این مدل از محصول ها نسبت به سایر مدل ها طرفداران بیشتری دارند و به علت جابه جایی راحت ، وزن سبک ، استفاده ی راحت و آسان و.. جزء انتخاب های اول اشخاص می باشند و به علت پایه بلندی که دارند کودکان شما آسیبی نخواهند دید.

  1. پنکه دیواری

ساختار این مدل از محصول ها همانند پنکه های رومیزی می باشد با این تفاوت که بر روی دیوار نصب می شوند از مزیت های این سری از محصول ها می توان به ایمنی آنها اشاره کرد و کودکان هیچ گونه دسترسی به آن نخواهند داشت.

  1. پنکه سقفی

همانطور که از نام این محصول پیدا است پنکه ای می باشد که به سقف آویزان می شود و پره های بزرگی دارد که منجر می شود  محیط اطراف را به صورت یکسان خنک کند.

روش نگهداری از پنکه قابل حمل

  • این وسیله را حتما حتما باید دور از دسترس کودکان قرار بدهید مخصوصا در صورتی که پنکه مورد نظر شما مدل رومیزی است
  • پس از خاموش کردن محصول آن را از برق بکشید
  • پس از تمام شدن گرما بر روی محصول پارچه تمیزی بیاندازید تا گرد و خاک بر روی آن ننشیند.
  • هنگام تمیز کردن محصول پره های آن را با دستمالی که تمیز کنید تا مقداری مایع ظرفشویی داشته باشد.
  • در بعضی از مدل ها ، قسمت محافظ پنکه را می توانید به آسانی جدا کرده و آن را تمیز کنید

خرید پنکه قابل حمل

پیشنهاد:
معرفی و خرید بهترین برند پنکه

نکاتی که هنگام خرید پنکه قابل حمل به آن توجه کنید

  1. میزان صدا

زمانی که یک پنکه پر سر و صدا در اطراف شما وجود داشته باشد ، قطعا نمی توانید از خنکی که در محیط پخش می شود لذت برید.سر و صدای زیاد این محصول باعث می شود که آرامش شما را بهم بزند و نتوانید شب ها خواب راحت داشته باشید.معمولا صدا با واحد دسی بل اندازه گیری می شود و مناسب ترین گزینه هنگام خرید روشن کردن و تست کردن صدای محصول می باشد.

  1. ظرفیت هوادهی

ظرفیت هوادهی به معنای فوت مکعب در دقیقه ، میزان هوایی می باشد که پنکه می تواند جابه جا کند. هر مقدار که عدد این ظرفیت دهی بیشتر باشد ، به این معنا است که هوای بیشتری در فضا جابه جا می شود.

  1. ایمنی

هنگام خرید بایستی توجه داشته باشد تا محصولی را انتخاب نمائید که از پایه محکم و استوار برخوردار باشد و به آسانی چپ نشود.در صورتی که در خانه خود کودک دارید بهتر است پنکه هایی را تهیه کنید که بدون پره هستند.

  1. تمیز کردن راحت و آسان

زمانی که محصول را تهیه می کنید بهتر است به تمیز کردن آن نیز توجه نمائید. بهتر است محصولی را تهیه کنید بتوان قطعات آن را به آسانی جدا کرد و تمیز کرد.

  1. ابعاد و اندازه محصول

قبل از این که به سراغ خرید محصول بروید بهتر است به فضایی که برای خنک کردن در اختیار دارید توجه کنید و محصولی را تهیه نکنید که برای فضای اتاق کوچک و یا بزرگتر باشد.

  1. حالت نوسانی

اکثر پنکه ها را میتوان بر روی حالت نوسانی قرار داد.به این معنا که سر پنکه آرام به این طرف آن طرف حرکت داده می شود که این حالت برای محیط هایی که تعداد افراد بیشتری در آنجا قرار دارند بسیار مناسب و کاربردی می باشد.

  1. کنترل از راه دور

اکثر پنکه ها حتی پنکه های سقفی از این قابلیت برخوردار هستند که این ویژگی استفاده از محصول را راحت تر می کند منتها مقداری بر روی قیمت محصول تاثیر می گذارد.

  1. قابلیت تنظیم

بیشتر پنکه ها شامل ثابلیت تنطیم هستند ، به عنوان مثال می توان قد آنها را کوتاه و یا بلند کرد یا سرعت حرکت پره های آن ها را تغییر کرد.

  1. قابلیت تنظیم ارتفاع

این خصوصیت به شما کمک می کند تا بنابر نیاز خود آن را تنظیم نمائید و می توان گفت یکی از بهترین خصوصیت هایی است که یک پنکه ایستاده می تواند داشته باشد

پیشنهاد:
خرید بهترین پنکه دمنده

خصوصیت و مزایای استفاده از پنکه های رطوبت ساز و یا میست فن ها

  • خنک کننده

برای خنک کردن فضاهایی مانند کافی شاپ ها ، فضاهای باز ، سالن ها ،باشگاه ها ، زمین های بازی و سایر فضاهای دیگر استفاده بهتری دارند

  • ازبین بردن گرد و خاک ها

پنکه های مه پاش و رطوبت زا ، گرد و خاک محیط را از بین می برند و در مکان هایی مانند انبارها ، معدن های کنترل آلودگی  و .. مورد استفاده قرار می گیرند.

  • افزایش مقدار رطوبت

بیشتر مناسب برای کارخانه های نخ ریسی ، انبار پنبه ، گلخانه ها ، کارخانه های تولید آرد و… است.

  • کاربردهای کشاورزی

برای ایجاد و کنترل رطوبت مناسب مورد احتیاج در مرغداری ها ، سالن های تولید قارچ ، صنایع وابسته به کشاورزی و دامداری می باشند.

پیشنهاد:
خرید بهترین فرش قدیمی سه تا چهار متری

 


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه