خرید بهترین کتری برقی سام

  • ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (1 امتیاز)

کتری برقی ها یکی از لوازمی می باشند که بسیار پرطرفدار هستند و میتوانند با انرژی کمتر و دقت بالاتر و سرعت بسیار بیشتر آب را به نقطه جوش برسانند.این وسیله یکی از بهترین محصول ها برای آماده کردن آب جوش می باشد که در هر خانه و محل کاری میتواند کاربرد بسیاری داشته باشد. استفاده از شعله گاز برای درست کردن چای زمان زیادی را صرف می کند منتها این وسیله در کمتر از 10 دقیقه چای شما را درست می کنند و میتوانید آن را میل کنید. در حالت کلی استفاده از این وسیله فوق العاده کار آمد و به صرفه می باشد. کتری برقی ها یکی از پرطرفدارترین لوازم آشپزخانه در هر خانه ایرانی می باشد که می تواند با انرژی کمتر و دقت بالاتر آب را جوش بیاورند در حالت کلی استفاده از این محصول بسیار راحت و آسان می باشد.

کتری برقی سام

پیشنهاد:
معرفی و خرید 60 مدل بهترین کتری برقی

خصوصیت و مزایای استفاده از کتری برقی سام

  • سرعت عمل بالا

یکی از مزیت هایی که کتری برقی ها دارند سرعت جوش آوردن آب می باشد که در مدت زمان کمتری آب به نقطه جوش میرسد.امکان دارد پیش خود بگویید که 10 یا 15 دقیقه جوش آمدن زودتر آب اهمیت زیادی نخواهد داشت منتها در مواقعی که در موقعیت هایی قرار بگیرید تا بخواهید آب جوش هر چه سریع تر در دسترستان قرار بگیرد این محصول بسیار کارآمد خواهد بود.

  • استفاده راحت

استفاده از این وسیله بسیار راحت و آسان می باشد و به تنظیمات خاصی احتیاج ندارد ، تنها بایستی آب را درون آن بریزید سپس دکمه روشن شدن دستگاه را بزنید

  • انرژی کم

کتری های برقی نسبت به کتری های قدیمی انرژی خیلی کمتری مصرف می کنند

  • قابلیت گرم نگه داشتن

هنگامی که آب به نقطه جوش میرسد برای مدتی آب را درون محفظه گرم نگهدارد.

  • خاموش شدن خودکار

این گزینه برای جلوگیری از خطراتی که امکان دارد اتفاق بیوفتد وجو دارد و هنگامی که آب جوش می آیند چنانچه یادتان برود آن را خاموش کنید دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود.

جنس انواع مختلف کتری برقی سام

  1. کتری برقی فلزی

این مدل از محصول ها علاوه بر ظاهر زیبا ، ظریف و مدرن ، ضعف قوری های شیشه ای را با مقاومت مناسب جبران کند. علاه بر این موضوع بهره گیری از فولاد ضد زنگ در این مدل از محصول ها ظاهر براق آنها را حفظ می کند.

  1. کتری برقی هوشمند

این مدل از محصول ها برنامه هایی دارند که به آسانی به تبلت و یا گوشی همراه سازگار می شوند. شما با استفاده از این محصول می توانید در هر زمانی از مقدار آب کتری ، دمای آن و نیز سایر موارد آگاهی پیدا کنید.همچنین می توانید از راه دور نیز آن را روشن کنید. لازم به ذکر است که قیمت این مدل از محصول ها نسبت به سایر کتری برقی ها گران تر می باشد.

  1. کتری برقی پلاستیکی

از مزایای این جنس از محصولات می توان به مقاومت آنها در برابر ضربه و نیز قیمت ارزان تر اشاره کرد.معایب این محصول وجود ماده ای به نام بیسفنول A در ترکیباتشان می باشد بنابراین پس از خرید و قبل از استفاده محصول به خوبی آن را بشوئید.

  1. کتری برقی شیشه ای

کتری برقی هایی که ظاهر شفاف و تمیز دارند شامل مزایای بسیاری می باشند ، این مدل از محصول ها بسیار شیک و خیره کننده می باشند و از مواد بی ضرری تشکیل شده اند.

خرید کتری برقی سام

پیشنهاد:
خرید بهترین کتری برقی متئو

تفاوت چای ساز با کتری برقی سام در چیست؟

هردو وسیله باعث سریع درست شدن چای می شوند منتها تفاوت آنها با یکدیگر در تنظیم دمای آب می شود. یعنی در چای ساز میتوانید دمای آب را به صورت دلخواه تنظیم کنید منتها کتری برقی ها فقط برای جوشاندن آب کاربرد دارند و امکان تنظیم دما در آنها وجود ندارد.

نکاتی که هنگام خرید کتری برقی سام بایستی به آن توجه داشته باشید

  • ابعاد و گنجایش کتری

اصولا کتری برقی های موجود در بازار ظرفیت گنجایشی بین 1 الی 2 لیتر دارند که بیشتر 5/1 پرطرفدار تر می باشد و کفایت می دهد.توصیه می کنیم محصولی را انتخاب نمائید تا از ظرفیت مناسبی برخوردار باشد و زیاد کوچک نباشد تا بتوانید به راحتی از آن استفاده نمائید.

  • سرعت جوش آب

یکی از مهم ترین و اصلی ترین علت خرید کتری برقی ها ، جوشاندن سریع آب می باشد بنابراین چنانچه محصول مد نظر شما از سرعت عمل بیشتر و بالا تری برخوردار نباشد خرید آن توصیه نمی شود.

  • راحتی در استفاده

کتری یکی از محصولاتی می باشد که در روز 3 الی 4 بار مورد استفاده قرار می گیرد راحتی استفاده از این محصول یکی از مهمترین نکاتی می باشد که بایستی هنگام خرید به آن توجه داشته باشید

  • قیمت

موارد بسیاری مانند کیفیت ، قابلیت های جانبی و.. بر روی قیمت کتری برقی ها تاثیر می گذارد و شما بایستی بنابر هزینه ای که در نظر گرفته اید محصول مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنید

  • تولید صدا

کتری برقی ها در مقایسه با کتری های معمولی صدای کمتری دارند منتها باز هم به دنبال خرید کتری باشید که صدای کمتری داشته باشد

  • جنس کتری

تفاوتی ندارد که کتری شما برقی باشد و یا معمولی ، زیرا تمامی این محصولات از پلاستیک ، شیشه ، فلز و یا مواد ترکیبی می باشد نکته مهمی که بایستی به آن توجه داشته باشید جنس فضای داخلی کتری می باشد ، زیرا برخی از کتری هایی که جنسشان از پلاستیک است بر روی طعم و مزه آب جوشیده شده تاثیر می گذارند . پیشنهاد میکنیم که کتری هایی که ازجنس فلز ضد زنگ هستند استفاده کنید زیرا هم با دوام تر می باشند و هم پر طرفردار تر.

  • قابلیت تنظیم دما

در صورتی که به نوشیدنی های گرم علاقه داشته باشید حتما می دانید که بهترین دما برای چای و نوشیدنی متفاوت می باشد بنابراین بهتر است محصولی را انتخاب کنید تا از این قابلیت برخوردار باشد

  • برق مصرفی

مقدار مصرف برق محصول را بایستی به عنوان مهم ترین قسمت ها در نظر داشته باشید و هنگام خرید توجه بسیاری به آن داشته باشید. توان برق مصرفی این محصول ها با وات مشخص می شود و هر مقدار این عدد پایین تر باشد به معنای مصرف برق کمتر محصول خواهد بود.

پیشنهاد:
خرید بهترین ساندبار جی بی ال


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه