معرفی 60 مدل کتیبه پرده + لیست قیمت

  • ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
3.6/5 - (12 امتیاز)

کتیبه یکی از وسیله های است که در قسمت بالا و جلوی پرده نصب می شود و بسیار کاربردی و شیک می باشد و زیبایی خاصی را به پرده های خانه شما می دهد ، علاوه بر زیبایی یکی از استفاده هایی که دارد این است هنگامی که کتیبه را نصب می کنید باعث می شود چوب پرده شما را بپوشاند و مشخص نباشد.

مزایای استفاده از کتیبه

کتیبه علاوه بر پوشاندن میل پرده مقداری از آن بر روی پرده نیز می آید که باعث زیبا جلوه دادن آن می شود. شما می توانید آن را به آسانی با انواع مختلف پرده ها در طرح ها و رنگ های مختلف به کار ببرید.قیمت کتیبه ها بسیار مناسب می باشد و چنانچه میخواهید با پایین ترین هزینه ظاهری بسیار زیبا به محیط خانه خود بدهید و جایگزین بسیار خوبی برای روش های گچ بری و قرنیز می باشد.

پیشنهاد:
معرفی 20 مدل چوب پرده

جنس و رنگ کتیبه ها

اصولا جنس این محصول از چوب و یا پلاستیک است که پلاستیک آن از جنس پلیمر است و هیچ آسیبی به پرده شما نمیزند و بر روی چوب کنبت کاری میکنند و به آن طرح می دهند که بسیار متنوع و شیک میباشد. رنگ آنها نیز شامل

  1. طلایی
  2. سفید طلایی
  3. صدفی قهوه ای
  4. و سیاه قلم می باشد

خرید کتیبه پرده

کتیبه پلاستیکی

یکی از زیباترین مدل ها با قیمت بسیار ارزان را شامل می شوند و بدون اینکه آسیبی بزند به راحتی در فضای بالای پرده نصب می شود و کاملا ضدآب می باشند

کتیبه چوبی منبت کاری شده

چنانچه به دنبال کتیبه هایی می باشید که هنر دست باشند ما به شما این محصول را پیشنهاد میکنیم ، قیمت این مدل از کتیبه ها نیز ارزان می باشد و علاوه بر آن نقش های ظریف کاری بر روی کار کاملا معین است و ساده ترین پرده های شما را به زیبا ترین پرده های سلطنتی تبدیل میکند.

پیشنهاد:
خرید بهترین مولتی کوکر

تاثیر کتیبه بر زیبایی محیط خانه

استفاده از کتیبه در خانه باعث میشود که که محیط خانه را بزرگتر نمایش دهد و جنس هرکدام با یکدیگر متفاوت می باشد و هر کدام زیبایی خاص خود را دارد ، جلوه بسیار زیبایی به پرده میدهد. این محصول مقاومت بسیار بالایی دارد و هیچ نگرانی بابت خرید آن نباید داشت.


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
3.6/5 - (12 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه