خرید بهترین کولر آبی لورچ

  • ۶ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (1 امتیاز)

از گذشته تا به کنون یکی از اساسی ترین مشکل هایی که آدم با آن دست و پنجه نرم میکند گرم بودن هوا در فصل تابستان می باشد.همانگونه که میدانید خنک کردن فضای داخل خانه و یا محل کار با بهره گیری از کولر آبی اجتناب ناپذیر می باشد. در دنیای امروز مدل های مختلفی از کولرها تولید و در بازار عرضه می شوند منتها خرید کولر آبی لورچ هنوز هم بهترین روش برای خنک کردن فضای داخل خانه یا محیط کار می باشد.این محصول علاوه بر مصرف برق کم ، با ایجاد هوای مرطوب و خنک شادابی بیشتری را برای افراد مهیا می کند.

خرید کولر آبی لورچ

پیشنهاد:
خرید بهترین کولر آبی

انواع کولر آبی لورچ

  • کولر آبی پوشالی

این مدل از محصول ها همان کولرهای معمولی می باشند که در بیشتر خانه ها و محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرد. روش کار این محصول به این صورت می باشد که پوشال ها با پمپاژ آب از پمپ کولر ، مرطوب و خیس می شوند و قسمت داخلی کولر را خنک میکند. سپس پروانه بزرگ موجود در کولر ، هوای خنک شده را به قسمت کانال کشی انتقال می دهد در نتیجه هوای خنک در محیط پخش می شود و همه جا را خنک خواهد کرد.

  • کولر آبی سلولزی

در این مدل از محصول ها از پدهای سلولزی به جای پوشال استفاده می شود.ساختار پدهای سلولزی یکنواخت می باشد و از ورقه های موج دار و نازک سلولزی تشکیل شده اند که سطح تماس میان آب و هوای عبوری بسیار زیاد میباشد ، به همین دلیل جریان هوا بهتر به فضای محیط منتقل می شود.لازم به ذکر است که مصرف برق این مدل از محصول ها نسبت به مدل قبل کمتر می باشد و نیز احتیاجی به تعویض پدهای سلولزی نیست.

  • کولر آبی پرتابل

این مدل از محصول ها احتیاجی به کانال کشی ندارند و بیشتر برای فضاهای کوچک مناسب می باشند. در بعضی از این محصول ها به جای پوشال از پدهای سلولزی استفاده می شود تا مقدار خنک کنندگی آن بیشتر شود. لازم به ذکر است که این محصول ها در مدل های رومیزی ، پایه دار ، بدون پایه و… تولید و در بازار عرضه می شوند.

تفاوت کولر پوشالی با سلولزی

کولرهای پوشالی از آن جایی که قدیمی تر می باشد شناخته شده تر نیز می باشد و در اکثر خانه ها این مدل از محصول ها وجود دارد و هر سال پوشال های آن بایستی تعویض شود.در کولرهای سلولزی به جای پوشال از پد سلولزی استفاده می شود قابلیت خنک کنندگی بیشتری دارند. پدهای سلولزی از لایه های متعدد ورق های نازک موج دار تشکیل شده اند و قابلیت جذب آب بالاتری نسبت به پوشال ها دارند. پدهای سلولزی به گونه ای طراحی شده اند که جریان هوا بخوبی میان آن عبور می کند.

لازم به ذکر است که کولرهای سلولزی شامل خودشویی می باشند که مانع از رسوب گذاری بر روی سطح پد می شود.کولرهای پوشالی ذره های معلق و گاها حساسیت زا را که روی پوشال ها قرار گرفته اند وارد فضا می کنند.ذره های پوشالی در اشخاصی که حساسیت دارند منجر به تشدید آلرژی می شود منتها در کولرهای سلولزی ذرات اضافه از سطح پد جدا نمی شوند.

کولر آبی لورچ بهتر است و یا کولر گازی؟

کولر آبی برای فضاهایی با رطوبت نسبی بالا مناسب نمی باشد.به این علت که هوا از نظر رطوبت به مرحله اشباع خیلی نزدیک می باشد. به وجود آمدن شبکه کانال کشی عمودی و افقی برای کولرهای آبی هزینه اولیه ساختمان را افزایش میدهد.هوای مرطوب تولیدی در کولرهای آبی ، محیط بسیار مناسبی در جهت رشد آلودگی های باکتریایی ، ویروسی و… می باشد.کولر گازی رطوبت هوا را کاهش می دهد و دما قابل تنظیم می باشد.

کولر آبی لورچ

پیشنهاد:
خرید بهترین کولر آبی

نکاتی که هنگام خرید کولر آبی لورچ بایستی به آن توجه کنید

  1. توان

در کشور ما بیشتر کولرها از ظرفیت 3000،3500،5000،5500،7000 بهره گیری می شود.این عددها مقدار تولید توان کولر در خنک کردن محیط را معین می کند.بنابراین هر قدر که طرفیت محصول بیشتر باشد بر روی خنک کردن محیط نیز تاثیر بسیاری خواهد داشت.

  1. جنس و ضخامت بدنه

مهم ترین نکته ای که هنگام خرید کولر آّبی بایستی به آن توجه داشته باشید جنس آن می باشد. جنس محصول می بایستی بسیار مقاوم باشد به خصوص کف کولر که محل تجمع آب می باشد. کیفیت بالای متریال از زنگ زدگی و رسوب گذاری جلوگیری می نماید.

  1. دهانه خروجی هوا

دهانه خروجی هوا همان قسمتی می باشد که به کانال کشی ساختمان وصل می شود. کولرهایی که در پشت بام خانه ها قرار می گیرد ، دریچه خروجی هوا در کنار کولر قرار دارد. منتها برای محصولاتی که در تراس خانه قرار میگیرد دریچه در قسمت بالای آن وجود دارد تا مشکل محدودیت فضا را به حداقل برساند.

پیشنهاد:
معرفی بهترین کولر گازی 12 هزار + قیمت روز
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه