خرید بهترین گاز صفحه ای نیک کالا

  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
3/5 - (2 امتیاز)

آشپزخانه بدون اجاق گاز هیچ مفهوم و معنایی ندارد و بعد از یخچال اجاق گاز مهم ترین و اساسی ترین وسیله در هر آشپزخانه ای می باشد و جزء محصول های ضروری و پرکاربرد محسوب میشود و در طول روز حداقل دوبار مورد استفاده قرار می گیرد.به دلیل بهره گیری روزانه و زیاد بایستی هنگام خرید اجاق گاز صفحه ای نیک کالا توجه بسیار زیادی داشته باشید تا محصول انتخابی شما مرغوب و از کیفیت بالایی برخوردار باشد ، هنگام انتخاب این محصول علاوه بر کیفیت ، قیمت و فضایی که در اختیار دارید تا حد زیادی بر محصول انتخابیه شما تاثیرگذار خواهد بود.

اجاق گازها شامل تنوع های بسیاری در بازار می باشند که شامل ایستاده یا همان مبله، توکار یا همان صفحه ای، فر دار و بدون فر می باشند.لازم به ذکر است که بدانید این محصول ها شامل سه مدل اجاق گازی ، اجاق برقی و نیز اجاقی که شامل هر دو سوخت می باشد ، هستند و شما میتوانید بنابر استفاده و سلیقه خود مدل مورد نیاز خود را انتخاب و تهیه نمائید.

گاز صفحه ای نیک کالا

پیشنهاد:
معرفی و خرید 55 مدل بهترین اجاق گاز صفحه ای

انواع مدل های اجاق گازها

  1. اجاق گاز توکار

این مدل از محصول ها قابلیت جابه جایی ندارند و بر روی قسمتی از کابینت قرار می گیرند. بیشتر این مدل از اجاق ها از نوع سوخت گازی می باشند منتها برخی از برندهای داخلی و خارجی مدل برقی آن را با صفحه لمسی نیز طراحی کرده اند که فوق العاده زیبا و شیک می باشد. تعداد شعله های این مدل از محصول ها اصولا از یک الی شش شعله متغییر می باشند. اجاق گازهای توکار بسیار جمع و جور هستند و فضای کمتری را اشغال می کنند ، کارایی و قدرت این محصول ها با مدل های مبله تفاوتی ندارند و در یک سطح می باشد.لازم به ذکر است که اجاق گازهای توکار پنج شعله و چهار شعله جزء پرفروش ترین و پرطرفدارترین مدل ها میباشند.بهتر است بدانید که برندهای داخلی می توانند به آسانی با برندهای خارجی رقابت کنند.

  1. اجاق گاز رومیزی

اجاق گازهای رومیزی امکانات و کارایی های پایین تری نسبت به سایر مدل ها دارند و قیمتشان نیز مقداری ارزان تر می باشد ، همچنین می توانید به راحتی آن را جا به جا نمائید و در هر قسمتی از فضای آشپزخانه قرار بدهید منتها تعداد شعله های آنها کمتر می باشد و زیبایی آنها نیز مقداری کمتر می باشد.

  1. اجاق گاز ایستاده

این مدل از محصول ها طرفداران بسیاری دارد و در دو مدل ساده و فر دار در بازار عرضه می شود. این مدل از گازها چهار الی پنج شعله می باشند و برای آشپزخانه هایی که فضای بزرگی دارد بسیار مناسب هستند . این مدل از گازها فضای بیشتری را در آشپزخانه اشغال می کنند و نسبت به مدل های دیگر سنگین تر هستند و تنوع کمتری در حیطه طراحی دارند.

انواع اجاق گاز صفحه ای نیک کالا از لحاظ جنس

  • اجاق گازهای شیشه ای نیک کالا

این جنس از گازها فوق العاده زیبا هستند و صفحه ای مقاوم در برابر حرارت دارند. پس از هر بار استفاده بایستی به خوبی آنها را تمیز نمائید تا اثرات لک و چربی غذا بر روی آنها باقی نماند.

  • اجاق گازهای استیل نیک کالا

از آنجایی که در بازه زمانی طولانی از گاز استفاده می کنید ، دوام و ماندگاری آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. اجاق گازهای استیل نسبت به سایر مدل ها از مقاومت بالاتری برخوردار هستند و در صورتی که مواد غذایی بر روی آنها ریخته شود خیلی نشان نمی دهد و لازم نیس پس از هر بار استفاده حتما آن را تمیز نمائید.در صورتی که مواد غذایی طولانی مدت بر روی آنها بماند و تمیز نشود هنگام تمیز کردن مقداری سخت خواهد بود و دیرتر پاک خواهد شد.

  • اجاق گازهای سرامیکی نیک کالا

این جنس از محصول ها در مقابل حرارت مقاوم می باشند و در صورتی که آب جوش بر روی آنها ریخته شود ترک بر نمی دارند همچنین به راحتی نیز تمیز می شوند.گازهای سرامیکی طرفداران بسیار زیادی دارند و در برابر گرد و غبار و چربی نیز مقاوم هستند.

گاز صفحه ای خارجی بخریم یا ایرانی ؟

امکان دارد بعد از ارزیابی و پیدا کردن محصول مورد نظری که مناسب شما باشد ، امکان دارد این سوال برایتان پیش بیاید که در میان برندهای موجود در بازار کدام مدل را تهیه نمائید؟اجاق گازهای ایرانی بهتر می باشند یا اجاق گازهای خارجی ؟ از آنجایی که این وسیله جزء محصول های پر استفاده و پرکاربرد در آشپزخانه می باشد ، بهتر است زمان خرید اجاق گاز توجه بسیاری به آنها داشته باشید و بهترین مارک را انتخاب و تهیه نمائید. گازهای برند خارجی شامل کیفیت مناسبی می باشند و شامل طراحی دقیق و بالایی هستند و دوام بسیاری بالایی دارند.

منتها نکته حائز اهمیت قیمت آنها می باشد که مقداری گران تر می باشد و در برخی موارد بایستی هزینه ای دو الی سه برابری را بابت آن پرداخت نمائید.همچنین بهتر است به این موضوع نیز توجه داشته باشید که برندهای خارجی در داخل کشور نمایندگی ندارند و شامل خدمات پس از فروش نمیشوند.

گازهای برند ایرانی هر چند شامل قیمت مناسب تری می باشند و از نظر اقتصادی به صرفه تر می باشند منتها از لحاظ کیفیت ساخت و کارکرد اصولا پایین تر از مدل های خارجی می باشند.بر این اساس احتمال خراب شدن سریع تر آنها وجود دارد و یا این که با مشکل رو به رو شوند.از طرف دیگر وجود نمایندگی های پس از فروش برندهای ایرانی شرایط را مناسب تر خواهند کرد.

چرا گاز صفحه ای نیک کالا یا همان گاز رومیزی بخریم؟

  1. گاز صفحه ای برای آپارتمان ها که فضای خیلی بزرگی ندارند بهترین گزینه می باشند زیرا فضای کمتری را اشغال خواهند کرد و در قسمت زیرین آن می توان کابینت کشو دار استفاده کرد.
  2. انتخابی امن تر مخصوصا برای افرادی که کودک خردسال دارند ، با فناوری به کار رفته در این مدل از گازها خطر آتش سوزی کاهش یافته است.
  3. توان حرارتی بسیار بالایی دارند و انتخابی مناسب برای سرآشپزها می باشد.شما می توانید درجه حرارت را به سراعت کاهش یا افزایش دهید که خود یک عامل بسیار کارآمد در صرفه جویی انرژی می باشد.
  4. شامل طراحی بسیار شیک و زیبا می باشد.

خرید گاز صفحه ای نیک کالا

پیشنهاد:
خرید بهترین ماشین ظرفشویی بوش

خصوصیت گاز صفحه ای با سوخت گازی

  1. به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی زیرا بهای گاز مصرفی کمتر می باشد
  2. امکان استفاده قابلمه با سایزهای مختلف
  3. در اجاق های سوخت گازی با نگاه کردن به پایه های نگهدارنده قابلمه میتوانید مقدر داغی را متوجه شوید منتها در مدل های برقی این کار امکان پذیر نمی باشد و با دست زدن امکان دارد دستتان بسوزد.

خصوصیت گاز صفحه ای با سوخت الکتریکی

  • پخت یکنواخت تر غذا ها
  • احتیاج به فضای کمتر
  • پختن غذا در مدت زمان کمتر
  • تمیز کردن آسان و راحت تر به دلیل یکنواخت بودن صفحه
  • طراحی مدرن و زیبا
  • ایمنی بالاتر به علت از بین رفتن خطر گاز گرفتگی و یا انفجار

نکاتی که هنگام خرید گاز صفحه ای نیک کالا بایستی به آن توجه کنید

  1. نوع گاز

همان گونه که در بالاتر گفتیم گازها در دو مدل مصرف سوخت الکتریکی و گازی در بازار عرضه می شوند و هرکدام مزایا و معایب خاص خودشان را به همراه دارند. شما میتوانید با در نظر گرفتن استفاده خود و مناسب بودن هر مدل برای خود محصول مورد نظر را انتخاب و تهیه نمائید.

  1. ابعاد و اندازه آن

ابعاد و اندازه اجاقی که میخواهید تهیه نمائید با فضایی که در اختیار دارید و مقدار آشپزی که می کنید بستگی دارد. در صورتی که فضای کمی در اختیار دارید بهتر است به سراغ مدل های توکار صفحه ای بروید زیرا فضای کمتری را اشغال خواهند کرد. اجاق های توکار فضای آشپزخانه را مدرن تر خواهند کرد با این بایستی توجه داشته باشید که این مدل از اجاق ها فر ندارند و در صورتی که به شیرینی پزی علاقه دارید بایستی فر جداگانه تهیه نمائید.

اجاق های رومیزی نیز انتخاب مناسبی برای افرادی که فضای کمی در اختیار دارند می باشد

  1. توان حرارتی

هنگام خرید اجاق گازها بایستی به توان حرارتی آنها نیز توجه داشته باشید ، توان حرارتی مقدار گرمایی می باشد که از شعله های گاز خارج می شود و واحد اندازه گیری آن بی تی یو بر ساعت میباشد و در ایران این توان حرارتی بنابر کیلو وات در نظر گرفته می شود.اصولا مناسب ترین توان حرارتی برای هر شعله 2.05 کیلووات میباشد و توان حرارتی های بالاتر بیشتر مناسب رستوران ها می باشد.

  1. جنس گاز

همانگونه که در بالاتر توضیح دادیم اجاق ها در سه مدل شیشه ای ، سرامیکی و استیل در بازار عرضه می شوند و شما میتوانید مناسب ترین مدل را نسبت به استفاده و سلیقه شخصی خود انتخاب و تهیه نمائید.

  1. ایرانی یا خارجی بودن محصول

همانگونه که گفتیم محصولات ایرانی شامل خدمات پس از فروش می باشند در صورتی که محصول های خارجی خدمات پس از فروش ندارند و قیمتشان نیز مقداری گران تر میباشد.

پیشنهاد:
معرفی و خرید بهترین مدل هود آشپزخانه

تا اینجا با نکاتی درباره انتخاب و خرید گاز صفحه ای نیک کالا مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از چند گاز صفحه ای نیک کالا ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما در سایت لوازم خانه آماده کرده‌ایم. همه این گاز های صفحه ای نیک کالا از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
3/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه