خرید بهترین گوشت کوب برقی بیشل

  • ۱ فروردین ۱۴۰۳
  • 0 نظر
  • Fatemeh Nazari
5/5 - (2 امتیاز)

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی و فناوری در دنیا لوازم خانگی متنوعی تولید و در بازار عرضه میشوند که میتوان یکی از پرکاربرد ترین وسیله های خانه نیز محسوب شوند. گوشت کوب برقی بیشل نیز یکی از همان وسیله ها محسوب می شود. وجود این وسیله در همه ی خانه ها الزامی نمی باشد منتها بودنشان نیز می تواند کارهای آشپزی را سریع تر کند و بسیار کاربردی باشد. گوشت کوب برقی وسیله ای می باشد که شامل بدنه ، پایه و تیغه ای از جنس مقاوم و باکیفیت می باشد. این وسیله در راستای راحت تر کردن فرایند آشپزی و سرعت بخشیدن به کارها تولید شده است.

این محصول به دو مدل تک کاره و یا چند کاره تقسیم می شود.این وسیله در جنس های مختلفی مانند چوب ، آلومینیوم ، پلاستیک و… تولید می شود و با توجه به سلیقه خود میتوانید جنس مورد نظر خود را انتخاب و تهیه نمائید.

خرید گوشت کوب برقی بیشل

پیشنهاد:
خرید 45 مدل گوشت کوب برقی

انواع مختلف گوشت کوب برقی  بیشل

  • گوشت کوب برقی دستی بیشل

این مدل از محصول ها در واقع همان گوشت کوب برقی های قدیمی می باشد که در هر خانه ای حداقل یکی از آن وجود دارد.شکل ظاهری این محصول به گونه ای می باشد که دسته ی نسبتا بلندی دارد و قسمت سری آن گرد می باشد تا کار له کردن مواد غذایی به راحتی صورت بگیرد.کار کردن با این محصول باعث می شود که له کردن مواد غذایی سخت تر و زمان بر باشد ، زیرا از طریق نیروی دست گوشت کوب مدام بالا و پایین می رود تا مواد غذایی به شکل یکنواخت له بشود.

  • گوشت کوب برقی چند کاره بیشل

این سری از محصول ها به علت عملکرد راحتی که دارند بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. این وسیله با همراه داشتن دسته ی بلندی که سیم برق به انتهای آن وصل است کار میکند و سری آن با سرعت بسیار بالایی مواد غذایی را له می کند. زمان استفاده از این وسیله هیچ گونه فشاری بر شما وارد نمی شود و فقط با فشردن دکمه ی آن محصول شروع به کار می کند. با استفاده از این وسیله شما می توانید به راحتی انواع پوره گوجه ، پوره سیب زمینی ، پوره عدس و… را آماده کنید

مزایای استفاده از گوشت کوب برقی بیشل

  1. وزن کم

وزن کم این محصول ها باعث می شود تا هنگام کار با آنها خسته نشوید و بتوانید به راحتی با دست آنها را کنترل کنید.

  1. حجم کم

با وجود حجم کوچک و جمع و جوری که این مدل از محصول ها دارند باعث می شود تا جابه جایی و قرار دادن آنها درون کابینت بسیار راحت و آسان تر بشود.

  1. استفاده ی راحت

از دیگر مزایای این وسیله می توان به عدم نیاز به تنظیمات ، آماده سازی و پیچیدگی خاص برای استفاده اشاره کرد شما می توانید به آسانی به استفاده از یک دکمه کارتان را انجام دهید.

  1. کاربردهای بسیار

با این که این وسیله حجم بزرگی ندارد اما کاربردهای بسیار زیادی مانند له کردن ، پوره کردن ، خرد کردن ، همزدن ، درست کردن آبمیوه و… دارد.

  1. استفاده ی سریع

به دلیل عدم نیاز به تنظیمات و مهارت های خاص در استفاده از این محصول و نیز سادگی و نداشتن لوازم های جانبی زیاد کاربردشان خیلی سریع تر می باشد.

گوشت کوب برقی بیشل به درد چه افرادی می خورد؟

این محصول یک وسیله بسیار کاربردی می باشد منتها لزوما در همه ی خانه ها کاربرد ندارد. در صورتی که غذا با حجم زیادی درست می کنید بهتر است از همان غذاساز و یا مخلوط کن استفاده نمائید. گوشت کوب برقی بیشتر مناسب افرادی می باشد که غذا با حجم کمتری تهیه می کنند. همچنین برای پوره کردن غذاهای کودکان بسیار مناسب و کاربردی می باشد.

 

گوشت کوب برقی بیشل

پیشنهاد:
خرید بهترین گبه ماشینی مستطیل

نکاتی که هنگام خرید گوشت کوب برقی بیشل بایستی به آن توجه کنید

  • وزن محصول

همانگونه که میدانید این محصول وسیله ای می باشد که بایستی با دست آن را بگیرید و به راحتی آن را جابه جا کنید.براین اساس در صورتی که این وسیله سنگین باشد کار کردن با آن مقداری سخت تر می شود و هنگام کار کردن با آن دستتان مدام خسته می شود و یا احساس کوفتگی بهتان دست خواهد داد.

  • توان مصرفی

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید حتما باید به آن توجه کنید مقدار برقی می باشد که موتور این وسیله استفاده می کند. هرمقدار که محصول از قدرت بیشتری باشد از قدرت بیشتری نیز برخوردار خواهد بود که ارتباط مستقیمی بر روی قیمت محصول خواهد داشت. اصولا بیشتر محصول ها با بازه توانی 100 الی 200 وات تولید و در بازار عرضه می شوند.لازم به ذکر است که برای برخی از کارها مانند خرد کردن یخ و یا مواد سخت موتور 500 وات و یا بیشتر احتیاج است.

  • جنس تیغه

از دیگر نکاتی که بهتر است هنگام خرید به آن توجه کنید جنس تیغه محصول می باشد. بهتر است محصولی را تهیه کنید که از فلز ساخته شده باشد زیرا تیغه های پلاستیکی اصولا از عمر و دوام کمتری برخوردار می باشند و هنگام کار با آن دچار شکستگی می شود.

  • قابلیت تنظیم سرعت

همانگونه که میدانید بافت مواد غذایی با یکدیگر متفاوت می باشد و برای خرد کردن ، له کردن ، آسیاب کردن ، رنده و موارد دیگر احتیاج به سرعت های مختلفی دارید ، بنابراین در صورتی که محصول شما از قابلیت تنطیم سرعت برخوردار باشد کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

  • جنس بدنه و میله

امروزه بیشتر تولید کنندگان برای ساخت بدنه از پلاستیک فشرده و یا فلز استفاده می کنند همچنین میله آن را نیز از جنس استیل ضد زنگ یا حتی فولاد تولید می کنند. انتخاب نوع جنس محصول کاملا سلیقه ای می باشد و می توانید هر مدلی را که می خواهید تهیه نمائید.

  • نحوه اتصال تیغه به دسته

به صورت کلی تیغه های یک گوشت کوب برقی در سه حالت پرسی ، پیچی و پیچ و مهره ای به بدنه متصل می شود.

  • تعداد تیغه

تعداد تیغه های محصول نیز یکی از موارد مهمی میباشد که بایستی به آن توجه کنید. همه ی محصول ها شامل تعداد تیغه های مختلف نمی شوند و برخی از محصولات تنها شامل یک تیغه می باشند که این موضوع بر روی قیمت محصول نیز تاثیر مستقیمی خواهد داشت.

  • طول سیم

شاید در نگاه اول این موضوع برایتان مهم نباشد منتها بایستی این موضوع را در نظر داشته باشید که همیشه پریز برق در دسترس شما نیست به همین دلیل امکان دارد که کارایی دستگاه شما کم شود. بهتر است محصولی را تهیه کنید که طول سیم استانداردی داشته باشد تا هنگام کار با مشکل رو به رو نشوید.

پیشنهاد:
معرفی 60 مدل بهترین میز ناهارخوری


به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
[recent_products per_page="12" orderby="date"]
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه